Nové řešení národního vlakového zabezpečovače TBL1+ schváleno pro belgickou železnici

Lokomotiva HLD 77, ilustrační foto. Pramen: Škoda GroupLokomotiva HLD 77, ilustrační foto. Pramen: Škoda Group

The Signalling Company ze skupiny Škoda Group vstupuje do fáze certifikace svého řešení ETCS.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
M.Z.

Minule jsem psal, že základní „RailOS“ může běžet vcelku na čemkoli, protože čtečka balíz, ethercat/profibus ani modem nejsou vázané na žádnou kisnu velikosti lednice s nápisem Siemens/Alstom… …a hle, belgická akvizice PPF to najednou umí jako čistě SW komponentu na mašině s odometrií nerozdílou od řady 263… Jsme mafiány prolezlý buranský východ. Je mi to líto…žel ty stovky milionů korun se samy neproperou…

Jiří Kocurek

RailOS je distro zdarma a nadstavby jsou freeware?

M.Z.

Ne, není. Hodinky také nejsou holínky… SW z řídící jednotky airbagů také není freeware, přesto umí běžet jak na cílovém „automotive“ ARM Cortex R52, tak na „consumer“ ARM Cortex A53. A představte si to, vývoj jádra probíhá na onom Raspberry Pi…

LVZ

A k čemu ten národní zabezpečovač potřebují dodávat a vyvíjet v novém kabátu, když ho stejně nebudou za rok a něco potřebovat… ?

Jiří Kocurek

Aby mohli udělat SW update na ETCS a mašina nemusela na dlouhé týdny do dílen. Prostě si zjednodušší život při ostrém nasazení: Dělají pořádnou přípravuj.

Svět nefunguje „Podrž mi pivo, vymyslím ponorku!“. To o hloupém Honzovi byla pohádka a Titan zůstal na dně.

Adviser

Pokud se to povede, bude to jen plus. U ETCS to zatím vypadá na lukrativní byznys vyplývající z výhradních dodávek. A to ten systém činí velmi drahý. Každý další nový hráč to může zvrátit.