Nové omezení podél Labe. Mezi Ústím a Děčínem začíná kyvadlový provoz, v květnu přijde uzavírka
Silnice I/62 v Dobkovicích. Foto: ŘSD

Důvodem oprav je poškozená vozovka od nákladních aut.
Důvodem oprav je poškozená vozovka od nákladních aut.
Možná dobrý tip na místo kam po opravě postavit mobilní váhy …
A existuje taková technologie, která by umožnila postavit silnici, po které budou jezdit nákladní auta a ona to vydrží?
Váha 😃
…tak to by mohla Zkáza Železnic nasadit na květen výluku z Děčína do Ústí a NAD jezdit po souběžné komunikaci že…v Libereckém kraji to již umí.
A 21.-22.5. bude výluka Děčín-Povrly, takže osobáky do autobusů. To bude zábavné 🙂
Kdy tam má vzniknout ta nová výhybna, aby se ty osobáky nemusely pokaždé nahrazovat?
Ještě, že jsou ty nákladní auta, misto toho, aby si ŘSD pohlídalo kvalitu práce a ne to jen na někoho svádět….
Jednak by mě zajímalo, za co dostáváte ty mínusy, ale to se asi nikdy nedozvíme. Ale jinak nechápu, kde je problém u ŘSD – nechám si zpracovat projekt na minimální zátěž 50t a dle toho opravím silnici. za dohodnutou konečnou cenu, bez vícenákladů a se zárukou aspoň 5 let. Během prací ale musí být trvale přítomen nezávislý stavební dozor, ne někdo najatý od stavební firmy. A vše řádně kontrolovat, chyby okamžitě nechat opravit, samozřejmě vše v režii dodavatele. Jenže to by někdo musel vylézt z kanceláře, že? A pokud se nepřihlásí žádná stavební firma, tak je asi se stavebníma firmami… Číst vice »
Ano, bohužel je to přesně tak, jak píšete. A těch peněz co letí pryč. Jenže takhle to ČR chodí a to je to smutné…..
Jak to v tom Německu a Rakousku dělají, že tam ty problémy s náklaďáky nemají.
Asi jim tam náklaďáky nejezdí.
Též jsem to chtěl napsat, byl jste rychlejší. Myslím, že dálnice a silnice 1.třid mají garanci 10 let.
Tohle je vrchol diletantství v plánování akcí a za toto by měl někdo okamžitě letět. Opravovat silnici v dubnu, když jí pak v květnu stejně zavřu je prasárna a debilita.
Opravovat kilometr silnice skoro dva měsíce je tedy vrchol umění.
Zavřeme most, zbouráme most, zavřeme tunel a budeme se chlubit, kolik se toho dává v roce 2025 do údržby.