Nové omezení podél Labe. Mezi Ústím a Děčínem začíná kyvadlový provoz, v květnu přijde uzavírka

Silnice I/62 v Dobkovicích. Foto: ŘSDSilnice I/62 v Dobkovicích. Foto: ŘSD

Důvodem oprav je poškozená vozovka od nákladních aut.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Frank

Možná dobrý tip na místo kam po opravě postavit mobilní váhy …

none

A existuje taková technologie, která by umožnila postavit silnici, po které budou jezdit nákladní auta a ona to vydrží?

Petr Hanák

Váha 😃

Joachimstahl

…tak to by mohla Zkáza Železnic nasadit na květen výluku z Děčína do Ústí a NAD jezdit po souběžné komunikaci že…v Libereckém kraji to již umí.

Lubomír

A 21.-22.5. bude výluka Děčín-Povrly, takže osobáky do autobusů. To bude zábavné 🙂

Twix

Kdy tam má vzniknout ta nová výhybna, aby se ty osobáky nemusely pokaždé nahrazovat?

Radek Liška

Ještě, že jsou ty nákladní auta, misto toho, aby si ŘSD pohlídalo kvalitu práce a ne to jen na někoho svádět….

Jouda

Jednak by mě zajímalo, za co dostáváte ty mínusy, ale to se asi nikdy nedozvíme. Ale jinak nechápu, kde je problém u ŘSD – nechám si zpracovat projekt na minimální zátěž 50t a dle toho opravím silnici. za dohodnutou konečnou cenu, bez vícenákladů a se zárukou aspoň 5 let. Během prací ale musí být trvale přítomen nezávislý stavební dozor, ne někdo najatý od stavební firmy. A vše řádně kontrolovat, chyby okamžitě nechat opravit, samozřejmě vše v režii dodavatele. Jenže to by někdo musel vylézt z kanceláře, že? A pokud se nepřihlásí žádná stavební firma, tak je asi se stavebníma firmami… Číst vice »

Radek Liška

Ano, bohužel je to přesně tak, jak píšete. A těch peněz co letí pryč. Jenže takhle to ČR chodí a to je to smutné…..

coolio

Jak to v tom Německu a Rakousku dělají, že tam ty problémy s náklaďáky nemají.
Asi jim tam náklaďáky nejezdí.

Radek Liška

Též jsem to chtěl napsat, byl jste rychlejší. Myslím, že dálnice a silnice 1.třid mají garanci 10 let.

Kamil Novotný

Tohle je vrchol diletantství v plánování akcí a za toto by měl někdo okamžitě letět. Opravovat silnici v dubnu, když jí pak v květnu stejně zavřu je prasárna a debilita.

Harry

Opravovat kilometr silnice skoro dva měsíce je tedy vrchol umění.

vanek.koch

Zavřeme most, zbouráme most, zavřeme tunel a budeme se chlubit, kolik se toho dává v roce 2025 do údržby.