Pravda, takoví popeláři v Brně jsou šťastní lidé, díky tomu, že kuka vozy, už v ČR žádný lowcost JZĎák nevyrábí, tak se vozí v Mercedesech a Volvech.
Petr Hlaváček
3 měsíců
Spíš než minibusy bych to nazval midibusy. Míní busy jsou vyrobeny z běžných dodávek nad 3,5 tuny a tohle není žádná dodávka ale pouze tzv midibus . Mini busy ve svém vozovém parku už mají jsou to ty Iveca co jezdí v létě jako linka 80 na Špilberk a taky na turistických linkách provozovaných TIC Brno.
Hm, to Iveco jsem ještě v běžném provozu po Brně nepotkal… Oni ty stavěné na podvozku dodávky jsou opravdu ještě citelně menší, což je fajn když se nasazují na výlukách a jezdí někde úzkými uličkami, ale ten malý průměr kol spolu s „dodávkovým“ pérováním teda v interiéru nechávají řádně pocítit (a slyšet) kdejakou nerovnost, docela zážitek je to třeba (v běžném provozu) na Lerchově kde třikrát přejíždí „zpomalovací prahy“ které tam nadělali na křižovatkách… Takže tyhle větší vozidla budou mít pravděpodobně komfortnější jízdu, větší kapacita je též prima, ale holt něco za něco, ta možnost protáhnout se kdejakou uličkou bude… Číst vice »
Ještě bych dodal – ony by se ty rány od podvozku daly snést, člověk vydrží hodně, ale neumím si představit že by to nemělo značný vliv na trvanlivost zavěšení…
Kowalski
3 měsíců
🎵🎶…Cestou necestou,
Polem, nepolem,
Jedu za Tebou,
Velkým malotraktorem… 🎵🎶.
Ale asi tak řádově lepší než parodie na minibusy ve stylu dodávek… už jen pro to, že tohle bylo vyvíjeno od začátku jako autobus, a není to předělávka vozu k jiným účelům…
A budou taky v barvách PIDu? :))
Druhym soutezicim byl asi Zetor, jinak jakykoliv jiny autobus je lepsi nez srot SOR. Videt ze kdo vlastni Zvonarku ma o biznys v Brne postarano.
Pravda, takoví popeláři v Brně jsou šťastní lidé, díky tomu, že kuka vozy, už v ČR žádný lowcost JZĎák nevyrábí, tak se vozí v Mercedesech a Volvech.
Spíš než minibusy bych to nazval midibusy. Míní busy jsou vyrobeny z běžných dodávek nad 3,5 tuny a tohle není žádná dodávka ale pouze tzv midibus . Mini busy ve svém vozovém parku už mají jsou to ty Iveca co jezdí v létě jako linka 80 na Špilberk a taky na turistických linkách provozovaných TIC Brno.
Hm, to Iveco jsem ještě v běžném provozu po Brně nepotkal… Oni ty stavěné na podvozku dodávky jsou opravdu ještě citelně menší, což je fajn když se nasazují na výlukách a jezdí někde úzkými uličkami, ale ten malý průměr kol spolu s „dodávkovým“ pérováním teda v interiéru nechávají řádně pocítit (a slyšet) kdejakou nerovnost, docela zážitek je to třeba (v běžném provozu) na Lerchově kde třikrát přejíždí „zpomalovací prahy“ které tam nadělali na křižovatkách… Takže tyhle větší vozidla budou mít pravděpodobně komfortnější jízdu, větší kapacita je též prima, ale holt něco za něco, ta možnost protáhnout se kdejakou uličkou bude… Číst vice »
Ještě bych dodal – ony by se ty rány od podvozku daly snést, člověk vydrží hodně, ale neumím si představit že by to nemělo značný vliv na trvanlivost zavěšení…
🎵🎶…Cestou necestou,
Polem, nepolem,
Jedu za Tebou,
Velkým malotraktorem… 🎵🎶.
Největší minibus na světě…
Ale asi tak řádově lepší než parodie na minibusy ve stylu dodávek… už jen pro to, že tohle bylo vyvíjeno od začátku jako autobus, a není to předělávka vozu k jiným účelům…