Nové kolejiště, myčka i haly. České dráhy začaly s pětimiliardovou proměnou pražského depa
Vjezdová skupina Centra údržby Praha jih v Michli. Foto: České dráhy
Letos proběhne výměna kolejiště a trakčního vedení, začne stavba myčky.
O co se tam ale nepečuje je ten chlív Bdmtee co jezdí na Vrchlici. Se divim, že to objednavatel trpí…
Kéž by si takovou myčku pořídil i RegioJet, na ty jeho vagóny se už pomalu nedá koukat.
Tak kdyby to zaplatil daňový poplatník… 😉
Také že ano. 6 linek u Ústí, R23, R8, dál ústecká „páteř“, R9…
Šance pro ČD . Můžou nabídnout kapacitu myčky a nechat si ji pěkně zaplatit.
Ta myčka má volnou kapacitu?
však to dělají, ale umýt wapkou pod trolejí v Malešících je levnější 🙂
A kdy začne modernizovat a stavět myčku RegioJet?
Předpokládám, že bude součástí nového depa. Koukněte na info a uvidíte.
Hmm, ano, v pořádku. A kdypak se automobilisté dočkají v Praze léta slibovaných nových odstavných parkovišť a parkovacích domů (nejlépe k ceně parkování celodenní jízdenka na MHD)?
Co mají investice ČD a.s. do vlastního zázemí společné s nějakým parkovištěm?
Třeba zrychlení dopravy a lepší ekologie?
Proboha, co to tu melete?
Automobilisté se dočkají. Dočkají se záchytných parkovišť na konečných jednotlivých linek metra, (třeba Dědina Zličín, Háje, Hostivař, nebo Černý Most, Letňany) budou zdarma zrovna tak jako MHD pro řidiče konkrétního vozidla. Počkejte to bude rámusu a miliony důvodů jak musím přece do centra Prahy svým autem …..
Přesně souhlas….vidíme to dnes denodenně…..to je důvodů proč nepoužít „socku“ a nemusíme být jen v Praze. Staří okresní město se sídlištěm na jené a průmyslovou zónou na druhé straně (prakticky s pevnou pracovní dobou a možností si na sídličti ihned po výstupu z veřejné dopravy dojít nakoupit do nedalekého SM) – třeba Kolín. Dení zácpy „chudáků“, co by jim uteklo 10 min. Takže autobus (trolejbus, tamvaj) prázdný a za ním kolona os.autmobilů jen s řidičem (žena svým, muž svým) . To je ta potřeba odstavných parkovišť a garáží…. :-).
„Socku“ – tím myslíte ojetá auta? Spousta lidí tu přísahá, že těma je to nejlevnější…
A k čemu budou ta parkoviště dobrá? Kolik obyčejných lidí dnes jezdí do centra Prahy? Prahu zahlcují podnikatelé, kteří nikdy „sockou“ nepojedou a případné poplatky jim stejně zaplatí stát odpočtem z daňového základu a blé límečky, jichž v kancelářích ve středu Prahy také jen přibývá a ti jsou na tom stejně (auta jsou firemní s odpočtem dph…) takto se tento stát připravuje o výběr daní (kdyby firma měla auta kupovat čistě ze zisku, jistě by si rozmyslela dát ho každému šmudlovi). Navíc stát není podnikatel a není dojná kráva, která bude platit parkovací domy s návratností několika desetiletí….. A mohl… Číst vice »
Promiňte, v prvn větě jsem zapomněl: „Kolik obyčejných lidí dnes jezdí do středu Prahy automobily…?“
Tak rozhodne ne kazda instituce rozdava sluzebaky.
snad nikdy, protože to jsou peníze vyhozené do kanálu automobilového socialismu
A kdy budou platit automobiliste naklady na sve parkovaci misto?
20 km/h i nadále?
Proč víc?
Kapacita (tzv. „okamžitá“), když je třeba postupně provézt více vlaků do/z hl.n. během krátké doby.
Vzhledem k enormnímu provozu je 20 uvnitř nádraží zcela adekvátní. 40 vjezd a odjezd jako vlak OK. Ale pro jízdy posunem uvnitř nádraží je 20 postačující a bezpečná.
To vůbec nezpochybňuju, mel jsem ale v paměti dvacítku ve vjezdové skupině i pro vlaky (možná už tam není a tedy se ptám zbytečně).
Výměna 21 výhybek? Pokud zůstane č.22 bez výměny, tak potěš koště.
A dál jste četl? 😉
A jako co jsem četl? č.23 a výše už jsou po výměně. A to se také v článku zcela správně píše
Já se dočetl o počtech vyměněných a na výměnu čekajících výhybek. Nic o jejich číselném označení.
To by ovšem znamenalo, že jedna výhybka není v plánu. Pokud se č. 22 vymění, nezbývá než doufat že z 1-21 vyberou tu v nejméně špatném stavu.
Třeba se jedna zruší. 🙂
Nevím, co stále nechápete. V dané části nádraží je 44 výhybek. 23 již bylo vyměněno, 21 se měnit bude. O žádném čísle 22, nebo 23 atd se tam nepíše. Navíc číslování výhybek na dráze má svůj systém.
V té rekonstruované skupině je 22 výhybek. Pokud se vymění jen 21, jedna výhybka si vytáhne Černého Petra a zůstane. Pokud by nějakou výhybku chtěli zrušit, udělali by z jedné současné koleje slepou. Vlastně proč ne, ale smysl to nedává. A k té výhybce 22. Když už jste z toho Berouna, podobné neštěstí je v Karlštejně 4a/4b, ale tam už se maká a určitě bude vyměněna.
V Karlštejně je 3a/3b.
Bude se taky zvětšovat tunel pro Botič? Aby se při většich slejvácích nechodil dívat na vláčky zblízka, jako doteď.
A kdopak by potom zalíval tu zahrádku?
Podobně dlouhá výluka vjezdové skupiny probíhala už loni. Nejedná se tedy jen o pokračování prací po zimní přestávce?
A myčka je na konci středové části směr odjezd.
Nesmysl. Loni to byla výluka střední skupiny u ústředního stavědla.
Aha, tak to se omlouvám. Měl jsem za to, že se dělalo přímo na vjezdu, protože vše se odklánělo do odjezdu, případně na Smíchov.
Nabízí se otázka, proč se minimálně část prací neudělala v souběhu, když se tam tedy nejezdilo (nebylo to průjezdné). Finance?