Tak zjevně ani toto vozidlo nemá úspěch ve VŘ v ČR zaručen, jak plyne z tohoto článku. Takže v této logice by ČR byla nikoliv východní, ale „hypervýchodní trh“. Představu, že nám někdo něco vnucuje, nemá smysl vůbec řešit. Podmínky si stanovuje zákazník a potenciální dodavatelé se buď s něčím přihlásí, nebo nepřihlásí, podle toho, jak se pro ně jedná o potenciálně lukrativní kontrakt, podle toho, jak vidí svou šanci uspět, atd. Až DPHK (nebo kdokoliv jiný) bude mít na to koupit Citaro, vypíše si VŘ na Citaro a „východní produkty“ neuspějí a bude vymalováno. Je ČR autobusově „vychodní“ nebo… Číst vice »
Přesně, když to má zakrytou tu střechu tak je to o hodně lepší. Ty ns12 se ještě dají, ale ns18 se mi vubec nelibi.
Celkove NS jako autobusy mi prijdou ze to vubec nesedi, na trolejbusy to sedi mnohem víc.
Přesně, jak píšete. Ve firmě jsou rádi, že to NSko vůbec smontují dokupy. To samé platí i o řadě ICN.
Jako bývalý zaměstnanec podniku přeji, aby se mu dařilo. Dal mi cenné zkušenosti a splnil se mi sen, podílet se na výrobě autobusů. Já vím, bylo to dětinské přání, na druhou stranu jsem i díky této práci zjistil svou cenu.
Vždycky, když jsem řídil Sorku, vzpomínal jsem s láskou na starou dobrou Karosu. Teď je holt v módě papundekl….
Koukám , že SOR už asi nikdy vzhledově ucházející autobus neudělá
Co máte proti Upírům?
Jsem jediný komu začíná vadit, že sem ,,Iveco“ tahá nějaké turecké krabice?
Mě to nevadí. „Turecké krabice“ od Mercedesu tady jezdí už dlouhá léta, tak proč ne ty s logem Iveco? Vydržme s hodnocením na konkrétní výrobek.
Měl jsem tu čest se svézt v Pardubicích….
Nejvíce mi však vadí, že nám vnucují vozidlo pro východní trhy.
Tak zjevně ani toto vozidlo nemá úspěch ve VŘ v ČR zaručen, jak plyne z tohoto článku. Takže v této logice by ČR byla nikoliv východní, ale „hypervýchodní trh“. Představu, že nám někdo něco vnucuje, nemá smysl vůbec řešit. Podmínky si stanovuje zákazník a potenciální dodavatelé se buď s něčím přihlásí, nebo nepřihlásí, podle toho, jak se pro ně jedná o potenciálně lukrativní kontrakt, podle toho, jak vidí svou šanci uspět, atd. Až DPHK (nebo kdokoliv jiný) bude mít na to koupit Citaro, vypíše si VŘ na Citaro a „východní produkty“ neuspějí a bude vymalováno. Je ČR autobusově „vychodní“ nebo… Číst vice »
A turcké krabice od BMC, Škodovky, Güleryüz, Otokaru, Mercedesu, Setry pro vás jsou OK? 🙂
Tak ona „kvalita“ Iveca už moc klesnout nemůže..
uprimne se mi design toho otocar iveca streetway docela libi, zvenku i zevnitr vypada pekne, Problem uz bude ta kvalita
Model NS se dá…až na to čelo vozu ala
‚ akvárko“
Mně se třeba líbí
Možná mohla být zakritá celá střecha aby to nevypadalo jak vlny (hlavně 18m) a u ns 18 přepracovaný kloubu a ty dvě sedačky za nim.
Přesně, když to má zakrytou tu střechu tak je to o hodně lepší. Ty ns12 se ještě dají, ale ns18 se mi vubec nelibi.
Celkove NS jako autobusy mi prijdou ze to vubec nesedi, na trolejbusy to sedi mnohem víc.
Mně též, všechny ostatní autobusy mi evokují krabici od bot, SOR díky vypouklému čelnímu sklu nikoliv.
Opravdu nejsem žádný odborník na design, ale přijde mi to naopak velmi pěkné. Na druhou stranu to musí citelně zvedat náklady na výrobu.
Přesně, jak píšete. Ve firmě jsou rádi, že to NSko vůbec smontují dokupy. To samé platí i o řadě ICN.
Jako bývalý zaměstnanec podniku přeji, aby se mu dařilo. Dal mi cenné zkušenosti a splnil se mi sen, podílet se na výrobě autobusů. Já vím, bylo to dětinské přání, na druhou stranu jsem i díky této práci zjistil svou cenu.