Nová Ves jako důležitý uzel. U D8 se potká najednou šest autobusů
Autobusová zastávka Nová Ves, u dálnice. Foto: Ondřej Kubala
Propojením dojde ke vzniku nových relací i obnově dříve zrušených spojení.
Propojením dojde ke vzniku nových relací i obnově dříve zrušených spojení.
Včera stojící autobusy blokovaly přechod, cestující pobíhali mezi vozidly a ptali se který autobus kam pojede. Dnes z Nové Vsi zmizely i zaparkovaná auta, která běžně nejezdí, po včerejších zkušenostech s autobusy.
Myslel jsem, že to bude jako nějaké nabastlené autobusové stanoviště. Ne takováto sice běžná zastávka, ale bez přechodu. A těžko říct, jestli na 3 autobusy v každém směru.
No jestli to bude potkávání, jako jsem před časem zažil v Lovečkovicích, kdy navazny autobus do Úštěka odjel těsně před příjezdem autobusu od Ústí, tak to se mají cestující na co těšit.
To už by konečně mohl Ústecký kraj zaříznout lokálku do Straškova, Mnetěše a Ctiněvse. Spojení busem bude častější, rychlejší prostě atraktivnější. Těch pár cestujících co těmi vlaky ještě jezdí se snad dokáže přizpůsobit.
Děkujeme za příspěvek a posíláme klíčenku. 😉
Uzel? Pro koho? S novým JŘ ztratí cestující návaznost na linky 650,685,687!!!!!Navíc nechápu proč do Ledčic zajíždí každou hodinu dva autobusy ze stejné zastávky!!! Takhle se hospodaří s penězi danových poplatníků! Hanba!
650 685 687 ??? To tady vůbec nejezdí. Obyvatelé Uhy, Chržín, Sazená ztratili přímé spojení do Kralup. Takže budou jezdit čím? Hádejte, má to taky 4 kola a je to menší než autobus.
Ale jezdí. Jen se přestupovalo v Račiněvsi u Motorestu nebo Přestavlky, rozc.
A budou na sebe čekat i s přestupem přes tu silnici? Je tam aspoň přechod?
Přece nejde zapíchnout prst do mapy a říct “tady se to stýká, uděláme přestup”. Bez ohledu na to, že je to opravdu uprostřed polí, u dálnice. Kvalita služby opravdu nebude moc dobrá…
Přechody jsou tam 2, ale točvolanti je moc nerespektují. Je to v docházkové vzdálenosti z Nové Vsi ale jinak tam není nic, jenom dálniční policie a středisko údržby dálnice. Ale je tam smog a rámus z popojíždějících aut. Ty kruhové objezdy se ucpávají. 3 autobusy ve směru ke kruhovým objezdům nemůžou stát, protože by blokovaly vjezd k dálniční policii. Vymyslel to někdo od stolu kdo vůbec nezná potřeby cestujících v této oblasti. Protější strana je zase využívána jako parkoviště a odpočívka pro kamiony. A pokud tam budou stát autobusy, tak se tam nevyhnou 2 nákladní auta.
A všech šest si „najednou“ ujede, protože ukrajinští řidiči naprosto ignorují to, že mají čekat na zpožděnou linku, viz třeba Stará Boleslav a 375/379 x 670/669 😉
Jo jo. Ukrajinci mohou i za špatné počasí.
Ani čeští řidiči nečekají, viz třeba Unhošť.
Kaštani budou pobíhat mezi auty, budou tam dobře zalité keříčky, všude plno nedopalků a obalů od nápojů. Ještě že jedí vlak, obnovím dávno zapomenuté pěší cesty do Nových Ouholic.
Kaštani … se znalostí bajky o lišce a hroznech vína (Ezop) taky jasně vidím spojitost: M by za to musel platit a tak už teď hledá důvody, proč … je víno kyselé.
Dřív jsem nastoupil v Nové Vsi a jel jsem do Kralup. Nyní nastoupím v Nové Vsi, dojedu do Nová Ves u dálnice, tam se bude čekat na zpožděné přípojné autobusy, pak se pojede otočit na kruhový objezd- ve špičce 20 minut, a teprve se pojede do Kralup. Nebo musím na Nová Ves u dálnice, no a to už můžu jít pěšky do Nových Ouholic, to už není takový rozdíl. Vlak jede do Kralup 8 minut, autobus 20 minut se zájezdem do Veltrus.
No vidíte, máte na výběr. Každý takové štěstí nemá 😁
3878
A není jim pak potom blbě? Já jíst vlak moc nedoporučuji.
Znamena to, ze zpozdeni linek v tomto uzlu = max(zpozdeni libovolne linky v tomto uzlu)?
O čekání rozhoduje dispečink. Rozhodně nemá smysl čekat moc dlouho při hodinovém intervalu spojů, o víkendu to bude horší…
A to rozhodování vypadá jak? Kdo komu volá?
Ne úplně, protože v tom uzlu je nějaký pobyt. Ten nejvíce zpožděný spoj něco pokrátí
To jsou současné fotografie, nebo už se pracuje na prodloužení nástupních hran, lepším zabezpečení přechodu a doplnění útulných čekáren s informacemi o příjezdech a odjezdech (zpožděných) spojů? Jestli to má „vypuknout“ za pár dní…
Nic tam neni, vlastne ani netusim jak tam zastavej najednou.
Vzhledem k přestupu z vozidla do vozidla se domnívám, že útulná čekárna (jak jste to nazval) nebude potřeba. Kolem dokola nic není, aby tam nastupovaly desítky cestujících.
Aha, a když bude mít jeden spoj zpoždění 20 minut a vy na něj budete čekat?
Snad budete moct čekat v tom prvním autobuse…
To bych se bál, že pak najednou zavře dveře a pojede dál, ani nemrknu. Od propagace autobusů místo vlaků bych čekal trochu víc, i když ani na těch kolejích už člověk často nemá jistotu. Pak tím jezděte…
Ve které době nebývalo zpoždění na železnici?
V uzlech bývala aspoň ta čekárna, informace o zpoždění a trocha prostoru na přestup. Někdy i se zárukou do přesně daného času. Ne, že bych to chtěl nějak idealizovat, ale co z toho je tady?
No tak se to nebude lišit o většiny vlakových zastávek, kde je jenom antivandal a plechová huba.
Teoreticky to zní krásně, leč zpoždění spojů PID v praxi stále existuje, dokonce s rostoucí tendencí. Tím spíše bych v takovém místě ocenil příjemnější prostředí. Nebo tam budou spoje čekat i desítky minut, když na to není v tom místě ani pořádný prostor? Sice se ‚hezky‘ dále sází přednostně na autobusy, ale vypadá-li to v rámci úspor až takto…
Ono tyhle relace moc vlakem řešit nelze.
Dejte tomu čas, pak hodnoťte.
Se podívejte jak to vypadá v ostredku. Taky nic moc
To jsou starší fotografie.
Jel jsem tudy minulý týden z Czechbusu a vypadalo přesně jako tady na fotkách.