Nová tramvaj 52T už je „pokřtěna“. Poškodila ji uvolněná vrata vozovny

Nová tramvaj Škoda 52T vyjela poprvé do pražských ulic v rámci plnění technických zkoušek. Foto: DPP - Petr HejnaNová tramvaj Škoda 52T vyjela poprvé do pražských ulic v rámci plnění technických zkoušek. Foto: DPP - Petr Hejna

Poškození bylo hned opraveno a na probíhající homologaci nebude mít vliv.

Odebírat
Upozornit na
guest
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michal

Já nevím, v dnešní době kdy všechny možné i nemožné vrata mají elektrické ovládání, počítám že tady někdo šetřil a ty vrata se budou otevírat a zavírat ručně. Pak je potřeba se ohnout a zastrčit ten kovový kolík do připravené zdířky. Ale někdo se musí ohnout, ono se to samo neudělá.

MP22

Tak ono se stačí podívat jak vypadá průměrný technický personál DPP a člověku je hned jasné, že když máte pivní břicho které váží 50 kilo tak by při ohnutí hrozilo překulení a odkutálení mimo pracoviště a to by byl problém.

Výhleďák

Mě překvapuje, že ta vrata nejsou ovládaná elektricky, navíc třeba i „dálkově“ z vrátnice. Jistě, vozovna Střešovice je definovány jako muzejní, ale není tam přece vyloučen ani „nemuzejní“ provoz, a tak bych ani drobné modernizační prvky nepovažoval za něco zcela nepatřičného: myslím navíc, že současná vrata asi stejně ani nejsou žádnou věrnou kopií těch původních. A když se podaří poškodit v podstatě už „provozní“ vozidlo, je tím spíše třeba udělat maximum pro to, aby podobně někdy nedopadlo i nějaké vozidlo muzejní.

smasska

V Praze, kde ještě nedorazily ani takové vymoženosti jako využití vnitřních panelů na jiné věci než statický nápis příští zastávky a konečné, se nelze vratům z doby krále klacka divit.

Jozef

„nezajištěná vrata“ ? – to je jak v Bangladéši…

Karel III

Kájo, ty prej si tomu pražákovi zboural plot?
Plot? Stodolu! I s krovama :)))

Martin

To by me zajomalo, jak k tomu vubec doslo,… nezajistene kridlo vrat nebo jak?

Kubrt

Však je to v článku, nezajištěná vrata a vítr, Máchale. Profi přístup.

Martin

ajo… 😀

Martin

Rychlocteni nejak nezachytilo ten text kurzivou…. 😀

Uživatel hromadné dopravy

„Křest“ si představuji spíše v podobě navštívenky nějakého ksindla v její zadní části. Malůvka, tag, rýpanec ve skle.Jistě se na ni tahle sorta už těší.

M262

Ale zvláštní že tihle xindlové jsou jen v Praze. Třeba v Pardubicích nebo v Ostravě počmárané vozidla nejsou

Uživatel hromadné dopravy

Jistě by stálo za studii, proč tomu tak je. Domníval jsem se, že ty zmíněné projevy ksindlu jsou jako pomsta za to, že obsluha daného dopravního prostředku hromadné dopravy má poněkud mezery v jeho ovládání, případně za neuklizený interier, ale není tomu tak. I obsluze nastálo přiděleného dopravního prostředku hromadné dopravy, která jej umí ovládat a o čistotu uvnitř se stará nad rámec svých možností a povinností, se velmi často stává, že jí tam ksindl nechá svou vizitku. Teď se do módy dostává i jistá pomůcka z kosmetických salonů. Více to raději rozvádět nebudu.

Matěj Šedivý

,,Hej, odřeli jste nám vrata.”

knedlo

Už som sa zľakol že sa zrazila s náklaďákom prevážajúcim jačmeň.

A. O.

To by bylo takové tradiční 😀

Antonín1

Nechápu ten mínus – vždyť se to v historii stalo právě při zkušebních jízdách prototypu legendární T3.

knedlo

Nie je zraz z jačmeňom, nie je garantovaný úspech 52T ako legendárnej tramvaje.

Marco Köhler

Garantované to není u žádné tramvaje a nebylo ani u T3.

A. Mikulka

Nežereš maso, nepochopíš vtip.

A. O.

Nevím odkud jste vytáhl tuto implikaci. Nikdo ji tu totiž nikde nezmínil.