Nová stanice metra na Zličíně nevznikne. Podle Hřiba by vlaky vozily vzduch

Vizualizace vítězného návrhu Petr Stolín Architekt - průhled na střechu stanice z hlavní schodiště | Zdroj: Petr Stolín ArchitektVizualizace vítězného návrhu Petr Stolín Architekt - průhled na střechu stanice z hlavní schodiště | Zdroj: Petr Stolín Architekt

Vedení Prahy již vyškrtlo stanici Depo Zličín z připravovaných projektů.

Odebírat
Upozornit na
guest
85 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jirka 1963

Vidím,źe by si pražáci už měli udělat pořádnou praženici.

218

Pokud by se tam kompletně vymistil i terminál a udělalo velké P+R, tak to asi může mít smysl..ale jestli terminál zůstane,kde je,tak bych se na to asi vys*al taky..ani teda nevím,jestli tam je na nějakou větší infrastrukturu místo + venkovní by si možná stejně vymrčeli,ať jim busy jezdí až k obchoďákům.
Tomu novému sídlišti by nejvíc pomohla zastávka na hlavní, místo komické linky hned za roh.

P_V

„Podobným způsobem jako navrhovaná stanice Depo Zličín vznikla v roce 2006 stanice Depo Hostivař ve Strašnicích, kterou DPP postavil jako součást depa z jedné jeho někdejší haly. Kromě dep v Hostivaři a na Zličíně funguje v pražském metru ještě třetí na Kačerově.“
Mohl bych tu fungující stanici v kačerovském depu vidět?

tarten

Sledujte větný smysl. Dam je řeč už jen o depech.

Petr

Zrušte prosím i Letňany nebo Depo Hostivař a zastavte i přípravu metra D až do Depa Písnice. Vždyť tam taky vlastně nic není. Ušetříte ještě víc…

tarten

A pak se konečně naplní přesvědčení primátora, že se v Praze „nic neděje“.

Ondřej Wagner

Kolik se jenom vydá peněz na to, když jedna strana něco z dopravy připravuje a druhá to shodí. Nejedná se jenom o tuto stanici metra, ale třeba také o lanovku do Bohnic, i když jsem o ní moc nestál. Není lepší nejprve vytvořit studií se všemi pro a proti, a potom ji prodiskutovat s odborníky, s opozici a s veřejnosti a na základě výsledku potom stavbu realizovat na základě dohodnutých podmínek? Když už se jedná o stavbu metra, tak znovu byl vybrán stejný vítěz na stavbu úseku metra D, a znovu byl napaden jinou firmou. Tak doufám, že vítěze už… Číst vice »

XXXD

No myšlenka hezká, ale zkuste dojít ke shodě se všemi (když ještě uvážíte jaké strany/hnutí v politice máme a jaké lidi do zastupitelstev posílají). To by se nedohodlo nic nebo by to oproti dnešku trvalo alespoň 2x tak dlouho a udělali by se tam nějaké kompromisy, takže efekt by byl asi tak poloviční. Co se týče Déčka tak to to ÚHOS určitě neshodí, to jedině ÚOHS, čemuž bych se ani moc nedivil vzhledem k tomu, že průběh té soutěže je podezřelý od začátku.

Eva

Nedělat nic, Hřibe, a Piráti, není řešení. Jeden Pirát zastavil kolaudace, stavební v ČR A druhý Pirát Hřib, zastavil dopravu v Praze. Vlastně jí zablokoval. Nedělat nic není řešení!

Ondřej Wagner

No a třetí pirát Bartoš ani neumí zajistit digitalizaci stavebního řízení.

mlokXCM

Bartoš je asi myšlen tím prvním pirátem.

Milan

Tak zaprvé motáte do sebe totální nesmylsy – jakže dlouho trvalo do letošního června získat stavební povolení a následně kolaudaci, opravdu se nemluvilo o rocích? Takže když se rozhodla a začala realizovat změna tothoto zjevně pomalého, a tedy nefunkčního systému, tak to je dle Vás nedělat nic 🙂 ? Zadruhé ovšem netvrdím, že realizace dané změny proběhla vpořádku – nový systém za mě nebyl jistě připraven správně a včas, a proto ani nebyli dostatečně s ním seznámeni jeho uživatelé – např. úředníci, a proto za mě není divu, že aktuálně v něm nedokáží pracovat dostatečně rychle. JINAK PODSTATNÉ VŠAK JE,… Číst vice »

Vít

Tak pevně věřím, že Praha 5 teď bude následovat příkladu Prahy 6 a začne proklamovat zákaz vjezdu Středočechů. Protože to je při absenci záchytných parkovišť přímo ideální kombinace něco takového rozjet.

Pavel

Hřib investoval do barev a laků na cyklopruhy. Barva na vymalování depa Zličín už mu došla. Nemá prachy.

q89

prachů je spoustu, ale přece se nebude pod něco podepisovat a riskovat soud, raději vše zastaví a bude říkat, že nepodporuje autíčka.

123

Tohle má svá pro a proti a řekl bych, že k čemu se kdo přikloní vychází primárně z jeho subjektivních preferencí.

Ale kde si Hřib maluje to alternativní P+Rko, to by mne tedy hodně zajímalo. A jaké.

Dálnice

Hrib v podstate otevrene rezignoval na pripravu dopravnich projektu…

Francimor

Nebo žije ve finanční realitě.

Dálnice

Kez by zili ve financni realite i stavitele Filharmonie…

Vojta Svobodný

Hřib má pravdu. Stavět další stanici metra asi 500 m od nynější konečné je fakt totální kravina

Matěj P.

Na jednu stranu chápu, že peněz není nekonečně mnoho a jine stavby mají větší prioritu. Na stranu druhou, roste tam sídliště a kdy jindy postavit dostatečnou infrastrukturu než před stavbou domů (resp. cp nejdřív v průběhu stavby když už ne před). Takhle tam jezdí bus jednou za 20-30 minut, což moc cestujících nezláká, takže budou jezdit autem v rámci města, když doslova pod nosem jim jezdí metro.
A argument o vesnicích a intervalech jednou za den nepokládám za důležitý, bavíme se o městě, ne vesnici.

Marek Kubík

Zase takovou velkou tragédii bych z toho nedělal, nevím že by se tam teď stavěli další domy a z toho současného sídliště značná část lidí chodí k metru pěšky. Není to příliš daleko a tak se to dá.

MartinS.

Tam žádné sídliště neroste. To sídliště už tam víc než 5 let stojí a nemá se kam rozrůstat, bydlí v něm 3 – 3,5 tisíce obyvatel . Další bytová výstavba má být u metra Zličín (bývalý areál ČKD) a u žst. Praha – Zličín, tedy u Řep (bývalý areál Technocomu).

Twix

Lidi z Nového Zličína jezdí autem přes Prahu kvůli tomu, že na metro to mají 800 metrů místo 300 metrů? Jinak ten bus má 30 minut interval jen v sedle, jinak je to 15 minut a ráno 12.

Náhodný Kolemjdoucí

A kdy se má ta bytová výstavba přiblížit k té uvažované stanici? Argument, že by teď za jezdilo metro prázdné a město to platilo, je samozřejmě důležitý, ale stejně tak by mělo platit, že dopravní infrastruktura je obyvatelům k dispozici už od nastěhování a ne doplňována o mnoho let později, když už si svůj život přizpůsobili závislosti na autech.

MrMarkus

Pohledem systematického rozvoje města máte samozřejmě pravdu. Dobrý hospodář by tu cestu také preferoval, ale ten by si hlavně mnohem lépe spočítal a hlídal, zda se na poskytovaných službách řádně obyvatelé města podílí. Nemusel by tak být v situaci, kdy odpovědí na tenhle argument bude prst na zeď plnou prioritnějších akcí, kde prostě není kde škrtat. Tohle ani není ten případ, kde by dávalo smysl zapojení soukromého kapitálu do výstavby a provozu něčeho uceleného a izolovaného, tuhle příležitost už město minulo u linky D.

MartinS.

Nikdy. Bytová výstavba je v této části Zličína uzavřena, z jedné strany D0, z druhé strany depo metra, ze třetí strany už je sídliště Metropole 60 metrů od ulice Na Radosti a pak jsou tam sklady. Další prostor pro bytovou výstavbu je v brownfieldech, ale úplně jinde na Zličíně.

Náhodný Kolemjdoucí

Na vizualizacích té stanice byla nová výstavba až někam k Na Radosti.

MartinS.

Už teď stojí domy sídliště Metropole (Nového Zličína) 60 metrů od ulice Na Radosti. Tam se možná vejde jedna řada domů, ale to jen tak všechno. Z druhé strany je kolejiště depa, na západě D0. Jestli se tam dá natlačit bydlení pro 1000 lidí tak je to moc. Jiné pozemky tam nevidím. Rozvojový potenciál pro bytovou výstavbu má areál po ČKD.

Petr Barta

Prodlouzeni metra na Depo Zlicin navic v synergii s rekonstrukci celeho Depa davalo rozhodne smysl.
1) parkovaci dum az pro 1200 vozidel,
2) prestupujici z regionalnich autobusovych linek
3) obyvatele prilehle nove ctvrti, kteri jinak budou odkazani jen na automobily
3) tez by to byly rozhodne lepe utracene penize nez do Radlicke radialy.

Y.K.

Problém je, že parkovací dům pro 1200 aut je z hlediska kapacity metra nic. To by znamenalo prokládáný interval, ještě menší atraktivitu a stejně prázdné vlaky. Příměstské autobusy staví na Zličíně, což je o minutu jízdy více.

Pro přilehlo zástavbu by to bylo přiblížení metra, ale ne zase tak zásadní.

Jediná výhoda je, že to je stávajícím zhlaví, tedy cena stanice by byla relativně nízká (ale byl by to zásah do provozního režimu depa).

Eva

Ehm, vše znegovat ? Smysluplný rozvoj dopravního podniku nic. Takhle se nikam Praha, Střední Čechy, ČR neposune.
Takže těch minimálně 1200 aut zaparkuje kdekoliv, není kde, než v to parkovacím domě ?! To prostě nedává smysl, to co píšete.

Y.K.

To jsou prázdné politické fráze. Rozvoj dopravního podniku je co? A jak se ho dosáhne postavením stanice v existujícím depu dopravního podniku. Déčko se nestaví, nebo tramvajové tratě, nový most? Tahle stanice nikdy neměla jednoznačně pozitivní přijetí, ani v DPP ne, protože rozbíjí provoz v depu.

Parkování pro 1200 aut je jistě zajímavé, ale není to nic vytěžujícího pro obsluhu metrem. Metro má kapacitu kolem 20 000 – 30 000 lidí za hodinu. Tohle celé parkoviště pohodlně poberou dva vlaky.

Kromě toho je to asi 10 min chůze do stanice Zličín, šel jsem to tam mockrát.

ZdendaP

Se semafory po cestě je to určitě víc než jen minutu jízdy, ale o to zas tolik nejde. Příměstské autobusy, které nekončí na Zličíně, ale pokračují dále do Prahy po ulici Na Radosti, zdrží zajížďka ke konečné metra minimálně o 5 minut. To už přeci jen je znát.

Neříkám, že se to má za každou cenu stavět a rozhodně chápu, že to není mezi prioritami, ale nějaký benefit by to pro dojíždějící autobusy přineslo. Ne že ne.

Y.K.

Tomu rozumím, ale popravdě mi ta stanice vždy přišla jako z nouze ctnost a snaha přitáhnout metro k parkovišti, což není ideální model, proto se dal model se zastavením příměstských linek, otázka je nakolik atraktivní, pokud by tam bylo pásmo a dost velké intervaly.

Tedy ne že bych byl proti, ale pokud ekonomicky nevychází, tak radšji dát peníze do staveb s větším potenciálem.

MartinS.

Na Zličíně nekončí a dál na Vypich pokračují jedna linka z Berouna (380) a jedna z Rakovníka (304). To je asi 60 – 70 autobusů denně. Všechny ostatní příměstské linky končí na Zličíně a do Prahy nemají kam pokračovat, protože by je nebylo kde odstavit, protože to je dalších asi 330 autobusů za den. Nemluvě městských linkách.

ZdendaP

Já neříkám že jich je moc, ale pár jich je a pro ty by to mělo IMO velký přínos. Malý přínos by byl i pro ty ostatní třístovky, protože by prostě na tom metru byly o ty dvě minuty dřív.

Prostě by to podle mě nebylo k ničemu, byť by ten přínos rozhodně nebyl obří. Na druhou stranu obří by nebyly ani náklady. Každopádně, jak už jsem říkal, jsem v pohodě s tím, že to odkládají.

Vadym

Přiměstské autobusy by jezdily do Zličína i po otevření stanici u depa + ne každy vlak by zajižděl do této stanici (asi každý třetí), a za čas čekání je možna i dojít pěšky do toho sídliště

MartinS.

ad 1) 1200 vozidel je pořád jen kapka v moři a bez možnosti dalšího navyšování kapacity v místě; ad 2) které by musely pokračovat k terminálu Zličín, aby bylo kde odstavit autobusy a přestoupit na městské linky;) ad 3) obyvatelé přilehlé čtvrti (max. 3500 obyvatel) to teď mají k metrů 700 – 1000 metrů, vzdálenost by se jim zmenšila na 300 – 600 metrů, to asi nejsou odkázáni jen na auta; ad 4) Radlická radiála má odlehčit hustě obydleným oblastem Košíř, Smíchova, Radlic a z části i Bílé Hory a Břevnova, to je přínos možná pro 50 tisíc lidí, ne… Číst vice »

Petr54

Všude se staví. Stačí se podívat do Polska jak tamní velkoměsta investují velké prostředky do infrastruktury.
Druhé největší Polské město Kraków bude mít co nevidět severní obchvat – vznikne tím celý dálniční kruh okolo města, staví se první úsek podzemní dráhy do části Mistrzejowice, byla dokončena aglomerační železnice, je zde přímé železniční spojení na letiště.
V tomhle ohledu jsou česká města obrovsky pozadu.

Michal82

A čím to je? Zákony, politici, peníze?

Náhodný Kolemjdoucí

Lidi?

MrMarkus

Politici. Praha v mnohém chová jako charita a ještě se diví, když ekonomové varují s výhledem vedoucím k paralýze jakéhokoliv rozvoje.

MrMarkus

To řešení pro Prahu vidím především ve zvýšení příjmů z místních daní a zvýšení poplatků. Rozhodně to nechci z rozpočtového určení daní.

Michal Bartoníček

Lidi. Voliči. Mnoho z nich mě přesvědčuje, že tramvaje na Václaváku jsou nesmysl. Mnoho z nich má zkreslenou představu o záležitosti, na kterou si mají udělat názor. Tihle lidi pak volí sobě rovné, přitom sami mají paměť akvarijní rybičky a znovu budou chtít volit ty, kteří už je zklamali. Další věcí je, že veřejná doprava není pro mnoho lidí prioritou. Když už, tak jen silniční infrastruktura. Už mají auta a nic víc je nezajímá. Myšlení obyvatel se nezmění jen tak. Takže je potřeba obměnit obyvatelstvo. A na to si budeme hodně dlouho muset počkat. Až se obmění obyvatelstvo, budou voleni… Číst vice »

David

Jenže to jsou alespoň v českém rezortním rozdělení vše investice státu, nikoli města.

Francimor

Poláci mají největší výhodu v tom, že nemusí nic opravovat, protože do teď tam skoro nic nebylo.

Eva

Zato v ČR toho je, co ?

Eva

Přesně tak. Polsko předběhlo ĆR. Pořád inovují a staví.

MartinS.

Tak je pravdou, že by se u té stanice, aby měla smysl, musel postavit autobusový terminál, ale pro všechny linky. Nemá smysl, aby tam stavěly jen linky příměstské, ale ne městské. To by ty příměstské busy musely jinak i dál jezdit na Zličín kvůli přestupům. A sídlišti Metropole by to metro přiblížilo asi o 400 metrů. Z pohledu investic je v pražské veřejné dopravě plno důležitějších míst, kdy se za stejné peníze obslouži více obyvatel. Osobně nechápu, proč se ustoupilo od toho projektu zastřešit terminál Zličín a přemostit to přes Rozvadovskou spojku až k Homeparku. Tam mělo být P+R pro… Číst vice »

Petr Barta

P+R parkoviste, dle studie odhadovane na 3,5 miliardy, nakonec by vyslo na 5 miliard, tedy jedno parkovaci misto temer 1,5milionu. Na depu Zlicin byl planovan parkovaci dum pro az 1200 vozidel s polovicnimi naklady na 1 parkovaci misto. Plus tam vznika zastavba pro nekolik tisic obyvatel.

Lukáš F.

Jsou oblasti, kde žije víc než nízké jednotky tisíc lidí, a metro tam zatím nevede. Prostě ne všude má smysl takto kapacitní doprava.

MartinS.

To parkoviště nad Rozvadovskou spojkou byl jen záměr, neexistoval k tomu zatím projekt, neříkejte mi, že by se to nedalo zlevnit. U depa mělo být 600 míst s možným rozšířením na 1200. Také nikdo neví, kolik by stálo rozšiřování? A pokud jde o zástavbu, ta už tam vznikla. Sídliště Metropole je ucelený, více méně uzavřený celek, který už se nemá kam moc rozrůstat. Počet obyvatel Zličína je 7,5 tisíce lidí, z toho sídliště Metropole bude kolem 3,5 tisíce. Ne, na to nemá smysl budovat stanici metra. Další rozvojové plochy jsou na Zličíně bývalé areály Technocomu, což je na straně u… Číst vice »

Eva

Nedělat nic není řešení.

john334

O 400 metrů by to měly na metro blíž akorát ty domy v rohu sídliště. Od základní školy by to bylo blíž tak max o 100 až 200 metrů – to vlastně znamená, že rychleji do centra by to pořád bylo přes „starý“ Zličín za cenu, že místo 3 minut v metru obětuju 2 minuty chůze.

MartinS.

Pravda, já to bral odhadem od kruháku v Míšovické. Ale i od školy by to bylo asi o 300 metrů blíž, ale to je fakt zanedbatelné.

Twix

Přesně z tohoto důvodu jsem ten projekt moc nepochopil – využití jednoho „terminálu“ se rozprskne do dvou, cesta příměstským busem do města se ani nezkrátí (přestoupím na metro o něco dřív ale to bude pak ještě jednou stavět), při cestě příměstským busem jinam než na metro (třeba do Metropole) to bude komplikovanější, nebo přinejmenším delší (pokud by ten bus nadále na Zličín jel).

Petr

V Praze jsou teď v kurzu pouze tramvaje a trolejbusy… Poslední rozšíření metra bylo v roce 2015 směrem Motol a od té doby nic. Významnější stavby už v Praze nikdy nevzniknou?!

Juraj

Eh, déčko?

JMA

Co metro D?

Petr

Tu ostudu s metrem D bych vůbec nezmiňoval. Pokud by se stavělo stejným tempem, jako tomu bylo v minulosti, tak pokud by výstavba začala hned v roce 2015, dnes jsme mohli jezdit z Pankráce do Písnice. Kdy je plánováno otevření teď?! Ale chápu, tramvaje jsou jednodušší.

Francimor

Taková příprava tratě na Dědinu nebo Malešic trvala /trvá mnohem delší dobu než metro D.

Jiří Kocurek
Petr

Všichni mínusáři jsou asi s tempem výstavby metra v Praze spokojení, tak je vše v pořádku. Tramvaje a trolejbusy místním stačí.

MartinS.

Nestačí, podsouváte tady nesmysly, ale stavba metra není záležitost na 2-3 roky a navíc je to drahé, ono to město nemůže jen tak vyhodit x desítek miliard, aby to neohrozilo jeho další provoz.

Petr

Praha si nemůže dovolit 1 (slovy jednu!) stanici metra u sjezdu z okruhu s P+R, aby nabídla dojíždějícím autem alternativu a zároveň připravila oblast pro novou výstavbu? Od roku 2015 se metro nerozšířilo a ta bájná linka D se možná otevře po roce 2030. To je smutné konstatování reality.

Francimor

Proč by si nemohlo dovolit vždyť už tam je, stačí vedle stávající stanice postavit parkovací dům. Ne ho postavit o pár set metrů dál a tahat k němu metro.

Petr

A proč se plánuje Depo Písnice? Nestačí Vaší optikou pouze Písnice? Depo Hostivař je taky nesmysl?

MartinS.

To je ale jiná situace. Sama stanice Zličín je dostatečně na kraji Prahy. Není třeba budovat další stanici, pro kterou nebude využití. Stanice Depo Hostivař přiblížila metro k Černokostelecké, protože další stanice u této ulice (Vinohradská) je až Želivského a tam P+R nepostavíte.

MartinS.

Ne. Postavit stanici metra pro 600 – 1200 aut na parkovišti P+R a pro 3,5 tisíce obyvatel sídliště jsou opravdu vyhozené peníze. Žádná další výstvba bytová výstavba se v tomto území neplánuje, není tam totiž kde.

Marian Kechlibar

Škoda, umím si představit, že kdyby se stávající autobusové nádraží a P+R parkoviště u stanice Zličín přesunulo na Depo Zličín, na uvolněném pozemku by mohly vzniknout bytové domy pro cca 500 lidí. Hned na metru.

MartinS.

Jenže ono se do toho prostoru u depa plnohodnotné autobusové nádraží s prostorem pro odstavy autobusů tak úplně nevejde. Takže by z toho byl kočkopes. Zastavily by tam 304 od Rakovníka a 380 od Berouna, co pokračují na Vypich, které by ale potom asi nezajížděly na Zličín, jenže další příměstské linky by na Zličín zajížděly dál a odjížděly by z něj i městské linky. To nedává smysl.

Ondřej Wagner

Je otázka, zda k propojení stanic metra Zličín a Motol jsou vhodné regionální linky, zda by nebylo výhodnější místo toho zde zavést městskou linku.

MartinS.

Městská linka (180) tam jezdí, ale bere to přes Zličín a Řepy a je pomalá. Pro dojíždějící od Berouna/Rakovníka jsou proto protažené 380 a 304, aby je dovezly k metru A a k fakultní nemocnici a jsou o 8 minut rychlejší a bez přestupů. Dříve jezdily autobusy od Rakovníka na Hradčanskou. Po přesměrování na Zličín se zachovala vazba na metro A.

Ondřej Wagner

Linka 180 nezajistuje dopravní obslužnost zastávek Na Radosti a Lidecska. Regionální linky mohou nabírat zpoždění, což se projeví i na těchto zastávkách. Kromě toho je otázkou, jaká je dopravní vytíženost tohoto městského úseku. Asi před dvěma lety jsem jel regionální linkou od Nemocnice Motol přes Zlícin do Loděnice. V úseku Nemocnice Motol – Zličín jelo pár cestujících, autobus se zaplnil až ve Zličíne. Jsou tendence, aby městská linka 116 z Jeneralky byla trvale prodloužena do Borislavky. Pak by bylo lepší, kdyby Kladenskou ulici, kde by obsloužila obyvatele s menší pohyblivosti, vedla až k Nádraží Veleslavín a místo regionální linky by… Číst vice »

MartinS.

Obslužnost zastávek Na Radosti a Lidečská zajišťují linky 304 a 380. Městské jízdenky PID v nich platí. Sám píšete, že kapacita v autobusech je tam dostačná, tak proč zavádět další linku? Navíc kde byste na Zličíně našel odstavné plochy pro další autobusy linek 304 a 380 a té případné městské linky? A proč je hledat? Když jsou na Vypichu.

jva

Zdalipak pánům strhnou z platu to, co už se do akce investovalo? (raději nespekulujme o tom, kdy další radniční partě dojde, že by se P+R a stanice hodily a začne se od nuly, tedy platit to samé znovu)

Kubrt

Už teď se do (nejen) komunální politiky moc kvalitních lidí nehrne a kdyby se ještě měla uplatňovat hmotná odpovědnost za politická rozhodnutí (čí – těch prvních, nebo těch druhých, co zrušili rozhodnutí prvních??), tak tam zůstanou už jen gangsteři.

Tomáš

Takového hnusu od „architektů“ mi léto nebude. Na dětský letecký den na Sobínce se jednou za rok v pohodě přepravíme autobusem i o tu zastávku více.

Nakonečných jen parkoviště a žádné obchody

Kdyby tam udělali 10.000 a víc parkovacích stání a sjezd z dálnice bez bariér tak to přeci bude mít koho vozit..

Ano, celých 10 souprav by to odvezlo. Hallelujah. To i Nemocnice Motol je na tom líp.

A kam by to tam nacpali?

no jo, jenže pak přijede auto ze středočeskýho kraje, zaparkuje za pár šušňů na dotovaným místě a ten řidič (a spolujezdci) naskáčou s lítačkou, co nepokreje ani 70% nákladů na mhd do socky. všeobecně asi jako dobrej nápad, ale pro prahu docela blbej byznys, pokud to člověk hodnotí takhle krátkozrace. samozřejmě někteří i chápou, že ty lidi jezdí do prahy obecně hlavně pracovat a jsou za ně rádi, ale co se honí v hlavách radním, o tom radši nepřemýšlet…

Jen pro srovnání… největší parkoviště Evropy je (při otevření bylo) u Allianz areny a to 10 500. To jen abyste věděl, o jak obrovskou stavbu by se jednalo.

David

V pořádku, je to jeho politická odpovědnost, pokud se to někomu bude zdat smysluplné, může ve volbách volit Prahu Sobě. Kdyby takto Hřib zastavil lanovku do Podbaby, tak neřeknu ani popel, ale ten trik s EIA se mi hrubé nelíbil. Tak snad ty peníze poslouží někde jinde lépe.