Nová spojka odstraní křížení vlakových cest v Kolíně
Hlízovská spojka, vizualizace. Pramen: Správa železnic

V plánu je rovněž velká rekonstrukce kutnohorského nádraží.

V plánu je rovněž velká rekonstrukce kutnohorského nádraží.
Kde by měla stavba končit v Kolině? Na mapě SŽ to je někde u dílen. Ptám se, protože, jestli někde vlaky při jízdě po této trati ztrácí čas, je právě tady a pak mezi Třebešicemi a Čáslaví.
Jak moc to má být „až“ 160kmh? Kousek nebo většinu trasy, jen pro klopidlo nebo i pro normálnější vlaky?
kde bylo 120 bude 160, ale význam pro zkrácení jízdy bude minimální, protože z obou stran jsou ostré oblouky. To spíš se to urychlí, že hlízovská spojka bude na 130
Pro Pendolíno a rychlejší stroje má být do budoucna dvojice kolejí mimo Kolín. Tak proč bourat město, když zbytek vlaků zastavuje a náklad jede max 120 km/h.
No konečně. Lepší, než nehorázné předražování modernizace přejezdů.
Zase polovičaté řešení, že vlaky od Kutné Hory se dostanou pouze k nástupištím 4 a 5. Nebo snad bude doplněna i spojka u dílen?
https://mapy.com/s/ramojagago
A proč byste potřeboval, aby se dostaly i jinam?
A ta vaša spojka vyřeší co? Kromě Velmi komplikovaných obloukových výhybek, křížení a náročného výškového vedení kolejí pro takovouto spojku, se vám zase příží navíc směr Kolín – K.Hora se směrem K.Hora – Kolín a snižujete trochu kapacitu koridoru.
Hmm, rekonstrukce nádraží! Se tech investic nebojí.
Zase špatně?
Při vhodné koordinaci staveb by současné stavba podchodu v Kolíně způsobovala méně kompikací…
Pochopitelně 2028, kdy taky jindy 😅.
Tedy ta Kutná Hora, s Kolínem to chtějí nějak neuváženě uspěchat…
💥💫#2028 forever🤩💥💣
Ještě když už jim chybí 38 miliard na další rok. 😂
Zastavit kvůli tomu přípravu a pak se mlátit do hlavy, že není nic připravené je taky špatně.