Dobrý, no. Zhruba 100 melounů na kilometr kompletní přeložky silnice vč. zemních prací, přeložek sítí atd. Je znát, že zakázku nezajišťuje DSŽ, která za 35 melounů je schopna akorát položit asfalt na 1 km stávající polní cesty, aby majitelé nemovitosti se nemuseli kodrcat po polňačce a mohl se zrušit přejezd P4919.
libcha
3 měsíců
Mně by zajímalo, jak bude vypadat napojení této přeložky na obchvat Náchoda. Ten tam totiž povede po estakádě, mezi níž a hranicí tam moc místa nezbyde.
Moc díky za mapu.Nejak mi ale není jasný průjezd z obchvatu Náchoda dále na Hronov? Tam bude odbočení doleva a kruhac, tedy stav podobný současnému peklu?
Silnice měla vést okolo nádraží, dále okolo tratě a okrajem parku, protože se mestu nepodařilo odkoupit areál Textonie a v místě plánované silnice u nádraží vyrůstá autobusák, tak si myslím že je vše pasé.
V centru Hronova je to fakt blbé, obzvlášť teďka na Jiráskovky. Chodník z náměstí do parku je šílený, u čajovny a pak u zaniklé kavárny Blanka má jen desítky centimetrů na šířku a kolem jezdí i kamiony mimojiné do polického Hauka. Jenže řešení není moc jak, uvažuje se nad průtahem podél tratě přes park, což sice uleví náměstí, ale auta pofrčí pořád zástavbou. Jinak už by šel asi velkorysý tunelový obchvat jako v Náchodě, ale to nevyjde zas ekonomicky. Takže asi smůla….
Dobrý, no. Zhruba 100 melounů na kilometr kompletní přeložky silnice vč. zemních prací, přeložek sítí atd. Je znát, že zakázku nezajišťuje DSŽ, která za 35 melounů je schopna akorát položit asfalt na 1 km stávající polní cesty, aby majitelé nemovitosti se nemuseli kodrcat po polňačce a mohl se zrušit přejezd P4919.
Mně by zajímalo, jak bude vypadat napojení této přeložky na obchvat Náchoda. Ten tam totiž povede po estakádě, mezi níž a hranicí tam moc místa nezbyde.
Kruhovým objezdem na Polské ulici.
Ptá se na to více lidí, tak zde je obrázek https://i.imgur.com/OLtCnvs.png
Moc díky za mapu.Nejak mi ale není jasný průjezd z obchvatu Náchoda dále na Hronov? Tam bude odbočení doleva a kruhac, tedy stav podobný současnému peklu?
Ano.. podobný možná vzhledem, ale dopravními poměry určitě ne. Je to kompromis…
Všechna čest kraji, že se tohle časově povedlo zkoordinovat s obchvatem I/33, bez toho by byl efekt obchvatu třetinový…
Konec stavby je před začátkem Velkého Poříčí,. A doufám že dojde po ukončení stavby i k opravě cyklostezky, které zde vede.
Hlavně se bude částečně přetrasovávat
„Konec komunikace je před začátkem zástavby Hronova.“ Tohle Poříčáci nerozdejchají 😂 (konec stavby je samozřejmě ještě před začátkem Velkého Poříčí)
Poslední velký špunt na trase dál na Broumov zůstává centrum Hronova…
Přesně. Esíčko přes most, náměstí a úzký vjezd a výjezd z něj. Pamatuju, že se tam uvažovalo o silnici za tratí, ale jak to bude a zda vůbec….
Silnice měla vést okolo nádraží, dále okolo tratě a okrajem parku, protože se mestu nepodařilo odkoupit areál Textonie a v místě plánované silnice u nádraží vyrůstá autobusák, tak si myslím že je vše pasé.
Poslední varianta je od bývalého boulingu směr kostelec a tam aspoň podél tratě, proto opravili jen půlku parku
V centru Hronova je to fakt blbé, obzvlášť teďka na Jiráskovky. Chodník z náměstí do parku je šílený, u čajovny a pak u zaniklé kavárny Blanka má jen desítky centimetrů na šířku a kolem jezdí i kamiony mimojiné do polického Hauka. Jenže řešení není moc jak, uvažuje se nad průtahem podél tratě přes park, což sice uleví náměstí, ale auta pofrčí pořád zástavbou. Jinak už by šel asi velkorysý tunelový obchvat jako v Náchodě, ale to nevyjde zas ekonomicky. Takže asi smůla….