Dobrý, no. Zhruba 100 melounů na kilometr kompletní přeložky silnice vč. zemních prací, přeložek sítí atd. Je znát, že zakázku nezajišťuje DSŽ, která za 35 melounů je schopna akorát položit asfalt na 1 km stávající polní cesty, aby majitelé nemovitosti se nemuseli kodrcat po polňačce a mohl se zrušit přejezd P4919.
halbstadt
5 hodin
Konec stavby je před začátkem Velkého Poříčí,. A doufám že dojde po ukončení stavby i k opravě cyklostezky, které zde vede.
Silnice měla vést okolo nádraží, dále okolo tratě a okrajem parku, protože se mestu nepodařilo odkoupit areál Textonie a v místě plánované silnice u nádraží vyrůstá autobusák, tak si myslím že je vše pasé.
Dobrý, no. Zhruba 100 melounů na kilometr kompletní přeložky silnice vč. zemních prací, přeložek sítí atd. Je znát, že zakázku nezajišťuje DSŽ, která za 35 melounů je schopna akorát položit asfalt na 1 km stávající polní cesty, aby majitelé nemovitosti se nemuseli kodrcat po polňačce a mohl se zrušit přejezd P4919.
Konec stavby je před začátkem Velkého Poříčí,. A doufám že dojde po ukončení stavby i k opravě cyklostezky, které zde vede.
Hlavně se bude částečně přetrasovávat
„Konec komunikace je před začátkem zástavby Hronova.“ Tohle Poříčáci nerozdejchají 😂 (konec stavby je samozřejmě ještě před začátkem Velkého Poříčí)
Poslední velký špunt na trase dál na Broumov zůstává centrum Hronova…
Přesně. Esíčko přes most, náměstí a úzký vjezd a výjezd z něj. Pamatuju, že se tam uvažovalo o silnici za tratí, ale jak to bude a zda vůbec….
Silnice měla vést okolo nádraží, dále okolo tratě a okrajem parku, protože se mestu nepodařilo odkoupit areál Textonie a v místě plánované silnice u nádraží vyrůstá autobusák, tak si myslím že je vše pasé.
Poslední varianta je od bývalého boulingu směr kostelec a tam aspoň podél tratě, proto opravili jen půlku parku