Nová letecká značka na evropském nebi. Matka Čedoku zakládá Air 001

Airbus A320 Electra Airways v barvách Air 001. Zdroj: ItakaAirbus A320 Electra Airways v barvách Air 001. Zdroj: Itaka

Letadla Air 001 budou mít základnu v Katovicích.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jarda79

No zrovna Electra s průměrným věkem letadel 23,7 let, to je opravdu marketingové terno. To si mohli vzít ještě stroje od Skyline, Blue Style se to zcela jistě osvědčilo.

Apex

Tak 23 let je třeba i průměrné stáří flotily A319 u BA… Samotný věk problém není, pokud je zajištěná odpovídající údržba a nastavené funkční procesy provozu.

Jarda79

Tak samotný věk problém je i není. Novější letadla jsou dnes méně hlučná, mají pro cestující někdy i zábavní a další moderní prvky, Pro obsluhu mají nová letadla další moderní prvky bezpečnosti.
Ale samozřejmě další věc je, když má starší stroje velká společnost s dostatečným zázemím a zálohou a pak „garážovka“ s pár stroji bez zálohy. Což bohužel Electra vs British bude trošku velký rozdíl.
Myslím že Tailwind, nebo třeba Skyline toho byly příkladem.

Apex

U letadel opravdu věk nehraje tak velkou roli, spíše je nutné se asi bavit o novější generaci, pak ano. Ale z hlediska provozu, motorů nebo bezpečnostních prvků není rozdíl mezi A320 LZ-EZE a A320 B-30DW, přestože je od sebe dělí 21 let. Pokud jde o zábavní systém, to je vždy věc rozhodnutí dopravce, takže i velmi nová letadla ho mít nemusejí, zatímco ta (dle vás) stará jím klidně být vybavena mohou.

Jarda79

Tak samozřejmě, ale bral jsem automaticky, že posledních 7 let jdou ven jen Nea, nebo Maxy.

Dominic

Pokud je stroj po těžké údržbě tak ani nemusí vadit že je 25 let starý, já letěl 33 let starým Boeingem 737-400 a vypadal lépe než 15 let staré Boeingy Ryanairu.

Samo

Chartre v zásade vozia klientelu čo má nulové nároky na kvalitu a chce akurát aby to bolo lacné. Tým ľuďom by ste mohli pristaviť DC-3 a ak by to stálo o 50€ menej, s radosťou by do toho vliezli.

Průvodce původní Aleš

Asi jste nikdy nepracoval s koupáky 🙂

Jarda79

No myslím si že po zkušenostech se Skyline byli i nenároční egypští koupáci dost rozlobeni a komentáře u Blue Style byly už dost jasné, že pokud BS nezmění leteckou společnost, příště neletí. A nebylo jich málo.
Ale samozřejmě, že stačí aby BS hodilo nějaký dobrý lasty, Skyline už nelétá (To si užívají teď v Polsku.) a mají klienty zase zpět.

Lukáš

A proto Blue Style nasadili nějaké rumunské Hello Jets. To bude to samé

Jarda79

No BS se zdá býti nepoučitelnými. Ale tip se španěly bez letadel, ten byl tedy nejlepší.

Kamil

Já bych si i 50 EUR připlatil letět s DC – 3 🙂

PetrM

A ty milion co převáží Ryanair má nároky vyšší?

PetrM

Příspěvek úplně o ničem.