Nová letecká značka na evropském nebi. Matka Čedoku zakládá Air 001
Airbus A320 Electra Airways v barvách Air 001. Zdroj: Itaka

Letadla Air 001 budou mít základnu v Katovicích.
Letadla Air 001 budou mít základnu v Katovicích.
Jako kdysi letadla CK Fisher?
No zrovna Electra s průměrným věkem letadel 23,7 let, to je opravdu marketingové terno. To si mohli vzít ještě stroje od Skyline, Blue Style se to zcela jistě osvědčilo.
Tak 23 let je třeba i průměrné stáří flotily A319 u BA… Samotný věk problém není, pokud je zajištěná odpovídající údržba a nastavené funkční procesy provozu.
Tak samotný věk problém je i není. Novější letadla jsou dnes méně hlučná, mají pro cestující někdy i zábavní a další moderní prvky, Pro obsluhu mají nová letadla další moderní prvky bezpečnosti.
Ale samozřejmě další věc je, když má starší stroje velká společnost s dostatečným zázemím a zálohou a pak „garážovka“ s pár stroji bez zálohy. Což bohužel Electra vs British bude trošku velký rozdíl.
Myslím že Tailwind, nebo třeba Skyline toho byly příkladem.
U letadel opravdu věk nehraje tak velkou roli, spíše je nutné se asi bavit o novější generaci, pak ano. Ale z hlediska provozu, motorů nebo bezpečnostních prvků není rozdíl mezi A320 LZ-EZE a A320 B-30DW, přestože je od sebe dělí 21 let. Pokud jde o zábavní systém, to je vždy věc rozhodnutí dopravce, takže i velmi nová letadla ho mít nemusejí, zatímco ta (dle vás) stará jím klidně být vybavena mohou.
Tak samozřejmě, ale bral jsem automaticky, že posledních 7 let jdou ven jen Nea, nebo Maxy.
No tak to máte stejně hlučné jako ty Maxy a pokud jde o tu zábavu, tak na těch krátkých letech je to vcelku jedno a já už dneska IFE používám je na mapu a na vše ostatní máme telefon.
Pokud je stroj po těžké údržbě tak ani nemusí vadit že je 25 let starý, já letěl 33 let starým Boeingem 737-400 a vypadal lépe než 15 let staré Boeingy Ryanairu.
Ryanair nemá žádné letadlo staré 15 let, ano 10 let
nejstarší u RYR je EI-DCJ – 21 let. Více jak 15 let je starších cca 100 letadel
Chartre v zásade vozia klientelu čo má nulové nároky na kvalitu a chce akurát aby to bolo lacné. Tým ľuďom by ste mohli pristaviť DC-3 a ak by to stálo o 50€ menej, s radosťou by do toho vliezli.
Asi jste nikdy nepracoval s koupáky 🙂
Zažil jsem u Blue Style před dost lety Dherbu, kde měl lítat Tunis Air s A320, místo toho lítala 26 letá 737 Get Jetu – interier mimo sedadel původní. Ale byla tam svačina a skoro celý letadlo bylo nadšený, jak je to super. Takže ono někdy fakt stačí málo k tomu, aby to fungovalo jak píše Samo. Všechno špatně se pak posune až na hotel
No myslím si že po zkušenostech se Skyline byli i nenároční egypští koupáci dost rozlobeni a komentáře u Blue Style byly už dost jasné, že pokud BS nezmění leteckou společnost, příště neletí. A nebylo jich málo.
Ale samozřejmě, že stačí aby BS hodilo nějaký dobrý lasty, Skyline už nelétá (To si užívají teď v Polsku.) a mají klienty zase zpět.
A proto Blue Style nasadili nějaké rumunské Hello Jets. To bude to samé
No BS se zdá býti nepoučitelnými. Ale tip se španěly bez letadel, ten byl tedy nejlepší.
Alebo sa naopak nie je z čoho poučiť lebo koupák si pošomre a ďalší rok zas kúpi najlacnejší šunt na trhu.
Podle mě už neměli před sezónou kde brát. Žádná aerolinky nebude mít kapacitu na pokrytí potřeb Blue Style, když sezóna vlastně začala. Jsem spíše zvědavý co přijde na zimu nebo příští léto. Egypt z Brna/Ostravy jsou nuceni lítat s mezipřistáním, takže ani Hello Jets jim nebyli schopni poskytnout mnoho.
Já bych si i 50 EUR připlatil letět s DC – 3 🙂
A ty milion co převáží Ryanair má nároky vyšší?
To ja niekde tvrdím?
Příspěvek úplně o ničem.