Nová lávka přes kolejiště v Budějovicích bude blíže nádraží, stará zmizí kvůli tunelu
Stávající lávka přes kolejiště v ČB. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Lávka je investiční akcí města, což je rozdíl například oproti Pardubicím, kde novou lávku buduje a platí Správa železnic.
No konecne…ted to neustale obchazeni 20 minut z vlaku pres lavku bylo opravdu dost na hlavu…design lavky asi necham bez komentare
S těmito dlouhými rampami si připadám jako na cestě kolem světa. Jistě, nebylo by to bezbariérové. Ale proč nejsou na koncích, tedy před rampami, další točité schody pro chodce jako zkratka? Mohly by se na zimu uzavřít, pokud nechtějí plánovat kapacitu na odklízení v zimě.
Nebojte. To se po nekolika letech stiznosti dostavi. Tak jako vzdy. 🙂
Jak vzor by mohla sloužit Pleskotova lávka u Václava v Písku.
Doporučuji se podívat jakou podobu lávky před nástupem do funkce ukazoval Martin Kuba a co jsme nyní dostali.
Jako vždy naprostá tragédie
Co tahle, aby konšelé z Bulharska raději vyřešili přechod Nádražní ulice do Lannovky a do OC Mercury/ AN, tam je to naprostá katastrofa a jen zázrakem někoho při přecházení nesejmulo auto, u přechodu vždy hromada lidí, do toho kdo chváta na druhou stranu na MHD, tak o nebezpečné situace není nouze. Hlavně že podchod zamčený a je vůle ho zabetonovat 🤪
Už aby ho zabetonovali
Mohli by tam udělat podchod, ale to by progresívní urbanisti dostali záchvat, že chodec není rovnoprávný s trolejbusy. Možná přestavba na pěší zónu s cyklostezkou a zrušení MHD by v dané lokalitě schválili.
Mně tedy to lezení podchodem stačilo. Mnohem raději půjdu po povrchu. Nebezpečné to není.
Nevim kdo tomuto příspěvku může dát mínus, jedině Bulhar…..
To jste dost zdramatizoval, dobře to funguje.
V podstatě tuto lávku nahrazuje jedna zastávka MHD, a tato předimenzovaná lávka je z mého subjektivního pohledu zbytečná, ovšem chápu, že ostatní to vidí jinak.
Paradoxem je, že v Pardubicích místní komici lamentují, že lávka hrazená SŽ je špatně a město radši na svoje náklady mělo postavit podchod.
Mno, ono hlavně pardubičtí komici slíbili, že po dokončení lávku převezmou do svého vlastnictví a údržby. A nyní se k ní nehlásí a chtějí, aby ji udržovalo SŽ, hlavně že si ji vydupali až u ministra. A podchod jim tehdy přišel drahej.
Nepochopil jsem ty vizualizace. Lávka se zjevně musí stavět až poté, co bude hotov podjezd, protože má nad ním podpěry. Ale ve vizualizacích lávky žádný podjezd není.
Kudy budou lidé chodit po dobu stavby?
https://mapy.cz/s/dazodafake
Ajaj
A nebude v té době už hotový podchod pod nádražím?
Celá situace je krytá MHD, ani dnes tam po lávce chodit nemusíte, možná je výhodná spíše pro kolaře.
Asi to tam dobře znáte…