Nová lávka přes kolejiště v Budějovicích bude blíže nádraží, stará zmizí kvůli tunelu

Stávající lávka přes kolejiště v ČB. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářStávající lávka přes kolejiště v ČB. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Lávka je investiční akcí města, což je rozdíl například oproti Pardubicím, kde novou lávku buduje a platí Správa železnic.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vojta Svobodný

No konecne…ted to neustale obchazeni 20 minut z vlaku pres lavku bylo opravdu dost na hlavu…design lavky asi necham bez komentare

Bartol

S těmito dlouhými rampami si připadám jako na cestě kolem světa. Jistě, nebylo by to bezbariérové. Ale proč nejsou na koncích, tedy před rampami, další točité schody pro chodce jako zkratka? Mohly by se na zimu uzavřít, pokud nechtějí plánovat kapacitu na odklízení v zimě.

Lukáš

Nebojte. To se po nekolika letech stiznosti dostavi. Tak jako vzdy. 🙂

bifidus

Jak vzor by mohla sloužit Pleskotova lávka u Václava v Písku.

Radek

Doporučuji se podívat jakou podobu lávky před nástupem do funkce ukazoval Martin Kuba a co jsme nyní dostali.

Jako vždy naprostá tragédie

Jirka z UL

Co tahle, aby konšelé z Bulharska raději vyřešili přechod Nádražní ulice do Lannovky a do OC Mercury/ AN, tam je to naprostá katastrofa a jen zázrakem někoho při přecházení nesejmulo auto, u přechodu vždy hromada lidí, do toho kdo chváta na druhou stranu na MHD, tak o nebezpečné situace není nouze. Hlavně že podchod zamčený a je vůle ho zabetonovat 🤪

DavidS

Už aby ho zabetonovali

MHD

Mohli by tam udělat podchod, ale to by progresívní urbanisti dostali záchvat, že chodec není rovnoprávný s trolejbusy. Možná přestavba na pěší zónu s cyklostezkou a zrušení MHD by v dané lokalitě schválili.

Vasek

Mně tedy to lezení podchodem stačilo. Mnohem raději půjdu po povrchu. Nebezpečné to není.

jan táborský

Nevim kdo tomuto příspěvku může dát mínus, jedině Bulhar…..

Vlastimil Kocurek

To jste dost zdramatizoval, dobře to funguje.

Vlastimil Kocurek

V podstatě tuto lávku nahrazuje jedna zastávka MHD, a tato předimenzovaná lávka je z mého subjektivního pohledu zbytečná, ovšem chápu, že ostatní to vidí jinak.

Lumiere

Paradoxem je, že v Pardubicích místní komici lamentují, že lávka hrazená SŽ je špatně a město radši na svoje náklady mělo postavit podchod.

Joe

Mno, ono hlavně pardubičtí komici slíbili, že po dokončení lávku převezmou do svého vlastnictví a údržby. A nyní se k ní nehlásí a chtějí, aby ji udržovalo SŽ, hlavně že si ji vydupali až u ministra. A podchod jim tehdy přišel drahej.

P_V

Nepochopil jsem ty vizualizace. Lávka se zjevně musí stavět až poté, co bude hotov podjezd, protože má nad ním podpěry. Ale ve vizualizacích lávky žádný podjezd není.

Vasek

Kudy budou lidé chodit po dobu stavby?

Pako
Vasek

Ajaj

bakiy

A nebude v té době už hotový podchod pod nádražím?

Vlastimil Kocurek

Celá situace je krytá MHD, ani dnes tam po lávce chodit nemusíte, možná je výhodná spíše pro kolaře.

antaran

Asi to tam dobře znáte…