Přes Atlantik v masážních sedadlech. Aer Lingus představil svůj Airbus A321XLR
Byznys třída v Airbusu A321XLR letecké společnosti Aer Lingus. Zdroj: Aer Lingus
Aerolince umožní létat hlouběji do Severní Ameriky a propojit nové destinace.
Dovolím si šťouravou poznámku – A321XLR je SOUČÁSTÍ řady neo a prakticky nelze konstruovat situaci kdy by (kromě letu za hranici doletu „nižších“ modelů jako například A321neoLR) měl nižší spotřebu než ostatní modely… spíš díky vyšší hmotnosti bude mít za stejných okolností spotřebu marginálně vyšší…
Když nad tím tak přemýšlím, tak masáž se dá zažít i při jízdě starším vozem 810 po trati s opotřebovaným svrškem. A to vše s menším nárokem na přírodní zdroje.
810 není vodotěsný, pro AerLingus tím pádem totálně nepoužitelný…
Moc hezké, nicméně oproti Iberii ze stejného holdingu je to slabší.
já bych spíš řekl naopak, ale je to věc názoru. Rozhodně Business bude příjemnější než u IB, tam je to nahuštěný jak v čekárně. Air Lingus má dobrou cenovou politiku na východní pobřeží USA, mohlo by to být fajn cestování
Nahuštěný jak v čekárně…
Každopádně je to 1-1 oproti 2-2 a větším soukromím a celkový počet sedaček je 14/168 oproti 16/168.
jak říkám, je to věc názoru a každému vyhovuje něco jiného. Mě se ten nový koncept IB moc nezamlouvá, ale souhlasím s tím, že je to pořad lepší než klasické Economy. Pokud bych mohl volit, preferoval bych Air Lingus. I cestování ve dvojici by za mne bylo příjemnější.