Nová dálková linka v Praze. Air Canada spojí Prahu s Torontem

Boeing 787-8 společnosti Air Canada. Foto: Letiště PrahaBoeing 787-8 společnosti Air Canada. Foto: Letiště Praha

Linka bude v provozu přes letní sezónu.

39 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
VíKo

Škoda že jen sezónně. Air Canada má skvělý možnosti jak s přestupem poznat caribik. A tam chci z zimě. Letos ne, ale snad se brzy dočkám. Nenávidím zimu. 😁

Davo

Skvela zprava pro Prahu, jeste by byl skvelej American

KrizeVychodniSpolecnosti

Jsem zvědavý, jak to dopadne s: Newark, Chicago (United) a Philadelphia (American), bylo by to rozhodně velmi zajímavé.

David

Chicago měli létat AA s B787 od května 2020, ale pochopitelně k tomu nedošlo

KrizeVychodniSpolecnosti

Máte pravdu, nevím, proč jsem měl zakódované United.

Průvodce původní Aleš

Myslím, že Chicago plánoval i United.

Průvodce původní Aleš

Obzvlášť kvůli tomu, že brzy bude zavedena povinná a zpoplatněná registrace pro přestup v UK, tedy v zemi hlavního evropského hubu OW. Přímý let AA by pro lety do USA tuto nutnost odstranil.

Mat

Skvělá zpráva, konečně další obnovená dálkovka na západ. Před covidem byla linka Praha-Toronto s Air Canada Rouge. Z těch už je teď jen short-haul aerolinka, tak si i Praha vysloužila plnohodnotný Air Canada.

Davo

Jednou k tomu snad dojde

Vojta Svobodný

A je to dobre, ze uz nelitaji a zacne Air Canada…letel jsem s nimi hodnekrat a to letadlo bylo fakt dost hrozny :DDD. Je tedy pravda, ze v tu dobu (nebo jen lehce pred ni) nasazovala Delta na linku JFK-PRG taky asi svou nejstarsi vykopavku co meli, to si jeden skutecne myslel, ze se boji poslat do „eastern europe“ alespon neco v jejich standardni kvalite.

David

U Delty se nic nezměnilo a do Prahy stále posílá přes 30 let staré 767 😀

Vojta Svobodný

Ok, tak ja myslel, ze to je novejsi letadlo a ne stale to stejne stare…. naposled co jsem s nimi letel, tak meli alespon ten interier updatovany s novym infotainmentem a usb nabijeckou. Uplne poprve co jsem s nimi letel(2010), tak sedadla zadny infotainment nemela a byla pouze vetsi obrazovka na bulkheadu, o par let pozdeji dodali do sedadel obrazovky mensi nez tehdejsi iPhone 5 a pak prave po cca roce 2018 uz normalni infotainment s tou zasuvkou.

Vojta Svobodný

jeste oprava-dokonce v tom roce 2010 to dost mozna bylo platno a ne obrazovka

Davo

Ty jejich 30 let stare sroty jsou v lepsim stavu nez nejake 738 naseho Smartu.

lvy

Hádat se nechci, ale vzhledem k tomu, že Deltě co chvilku někde klekne motor, tak bych si tka jistý úplně nebyl.

Air Traveller

i vy kecko.

Air Traveller

Jeste stesti. 767 stokrat lepsi, nez cokoli jineho.

Mad_Majk

Vy tomu koukám hodně rozumíte 😊😊

Dusanh

2018 jsem do Toronta letěl, byl to můj (zatím) jediný let přes oceán. Nevím teda už, jestli to bylo Air Canada Rouge, ale neměl jsem žádný důvod k nespokojenosti. Nad Grónskem obloha bez mráčku, výhledy, prostě nádhera.
A dokonce to letělo načas, tam i zpět – zpátky jsme přiletěli do Prahy v 07:10 a povedlo se mi stihnout na hlaváku vlak v 08:05 🙂

Andy

Jednou jsem letěl z Zurichu do Bostonu. Nebylo to teda sice ani z Prahy a ani do Kanady a ani to nebyla air Canada ani to nebyla 787, a už vůbec ne 767, dokonce se nejednalo ani o Boeing…, ale i tak, super let…

Novák

Letenky jsou již v prodeji

Fuchs

Jde o další důkaz, že ČSA reálně nikomu nechybí.

Petr Novotný

Co to s tím má společného. Tedy kromě jen tak si kopnout…

michal.pozar

Má to s tím společného to, že linky ČSA nahrazují jiní dopravci.

Pepa

Tak až někdo nahradí PRG-BRQ a PRG-SLD tak se můžeme bavit

Dominic

PRG-BRQ a PRG-SLD nikdo nikdy létat nebude, protože to nemá ekonomický (a teď už i ekologický) smysl.

Vojta Svobodný

No jasny supr, ovsem taky to znamena, ze se Praha nikdy nestane zadnym velkym hubem, jelikoz nema zadnou domovskou aerolinku. A to neni pouze skoda pro fandy letadel, ale i vsechny obcany, jelikoz to skutecne zdejsi ekonomiku moc nepovzbudi

Twix

Praha nebyla žádným přestupním hubem ani dokud domovskou aerolinku měla, „síťovost“ zajišťovaly ČSA tak jedině když létaly játrama do Ostravy a Bratislavy jako přípoj na jiné své lety, ale tohle zrovna ekonomiku moc nevytrhlo. Demograficky na to nejsou moc podmínky, v poloze mezi Vídní, Mnichovem, Berlínem a Varšavou.

Průvodce původní Aleš

Nemáte pravdu, mezinárodních tranzitních cestujících v dobách, kdy ČSA měly slušnou síť, bylo v Praze víc než dost.

Roman osobně

Ale naprostá většina tranzitních cestujících mířila do Ruské federace

Air Traveller

ale mely 🙂 treba kosice, beirut … to byly typicke tranzitni linky.

Air Traveller

kdy naposled csa letala do toronta? 😀

Apex

Asi už nemá smysl ČSA řešit, doba, kdy létaly dalkovky (s výjimkou SEL), je už tak vzdálená, že to nahrazování by mělo být už dávno realitou….a rozhodně bych si jako náhradu představoval trošku jiný provoz než sezónní linku na 4 měsíce…

jiri

jakou to má souvislost?

mlokXCM

Tohle je takový ten příspěvek, který nemá absolutně žádnou logiku a nejde proto na něj ani nijak reagovat. Jak se říká: blábol.

Jirka

To je velký omyl, peníze ve formě cestujících leží na ulici a buďto je zvedne česká společnost nebo jiná. S vaším přístupem můžeme úplně stejně přestat vyrábět auta atd. a pro obyvatelstvo otevřít rozsáhlé pastviny …

Andy

SkyTeam to vystihl docela přesně: „SkyTeam a jeho členové děkují Českým aeroliniím ČSA za více než 20 let partnerství a přejí našim přátelům a kolegům z ČSA vše nejlepší do budoucna. Vzhledem k současnému omezenému letovému řádu a síti Českých aerolinií bude mít toto ukončení pouze minimální dopad,“ oznámil SkyTeam. Organizace tak zdvořile naznačila, že členství ČSA ve stávající podobě je pro SkyTeam irelevantní.

Lukáš Vorel

Jsou už letenky v prodeji? 😅

Dominic

Ano jsou