Nová D7 u Chlumčan se otevřela v celé délce, hotová je i estakáda u mlýna
D7, Chlumčany. Pramen: ŘSD
Dálnice D7 mezi Prahou a Chomutovem bude dlouhá 83 kilometrů, zbývá dostavět 24 kilometrů.
Dálnice D7 mezi Prahou a Chomutovem bude dlouhá 83 kilometrů, zbývá dostavět 24 kilometrů.
A co tak konečně rekonstruovat a modernizovat trať 110, zvýšit rychlost, dobudovat zastávky a zavést častou dopravu s dokonalou návazností autobusů – třeba ve Zlonicích, Klobukách, Slaném…. – což funkcionáři ve SČkraji nějak nejsou sto pochopit!!??. To by bylo užitečnější a i ty kamiony by nemusely ničit krajinu a prostředí.
Jediné, co je na tom nepochopitelný, proč se staví od konce, tedy od Chomutova, kde je intenzita dopravy nejmenší, místo aby se navázalo na to, co postavili komunisti a pokračovalo se ve výstavbě od Prahy, kde je provoz největší.
Ze zkrácení jízdní doby mohly už před 10 lety profitovat 3 okresy místo jen 1. 🤷♂️
Místní podniky vozí docela dost zboží z/na západ
Jde především o obsluhu velké průmyslové zóny Triangle na pozemku bývalého vojenského letiště Žatec a také další blízké průmyslové zóny Joseph mezi Velemyšlevsí a Havraní. Na úsecích mezi Slaným a hranicí Středočeského kraje nic kromě vesnic není.
Kampak zmizela ta vlečka a proč? Není to na hlavu?!
NEJEDNÁ SE O ROZŠÍŘENÍ PŮVODNÍ SILNICE 1/7 ALE OS TAVBU NOVÉ DÁLNICE (II. KATEGORIE) V JEJÍM TĚSNÉM SOUSEDSTVÍ…
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavby/117/infoletak_d7-chlumcany-zkapacitneni.pdf?t=2024-06-24%2015:43:43.771
Že má samo ŘSD hokej v pojmenování staveb, které jasně vyplývá i z přiložené mapky, neznamená, že nemá Jarda pravdu.
Souhlasím a odkazem na infoleták jsem chtěl podpořit p. Jardu.
Co to je za komedii ta trať? 😀
to je kontrast 19. a 21. století 😉
Presne to me napadlo.
Lávka pro pěší se nestaví na tomto úseku D7, ale na vedlejším, který se myslím jmenoval „Obchvat Loun“.
Přesně, taky mě zarazilo, proč se o ní píše u úseku zkapacitnění Chlumčany, když se staví mezi Cítoliby a továrnou Aisan Industry, což je na obchvatu Loun. Stačí si otevřít mapy.cz a tam je jasně vidět původní cesta (dokonce asfaltka) od Cítolib k Lounům. Tak tam.
Skoda, ze se jim nepodarilo vcas zrusit tu zeleznici, takhle tam budou 2 mosty navic na porad.
On ji někdo chtěl rušit?
Bezpochyby se mnoho takových najde. A nová dálnice upřednostněná před výrazným zlepšením kolejové trasy (když je v tom směru taková poptávka…) je v tom podpoří.
Tu silnou poptavku predstavuje vlak co jede 50 minut mezi Slanym a Louny a jede to 4x za den? A jako bonus je to 810?
Ne, takovy trasy na venkove fakt nemaji proti dalnici sanci.
No tak proč je to tak mizerně dělané? A proč vy sám jste třeba nenavrhnul zlepšení a dokonalé zapojení tratě a její využití? Namísto psaní nesmyslů?
Zrušení v úseku Louny-Zlonice se objevuje v plánech na VRT do Loun a Mostu
To je zajímavé, protože mně přijde že z hlediska využití je to na sobě zcela nezávislé – VRT nemůže převzít regionální ani nákladní dopravu (pokud je vůbec co přebírat) a stávající trať nemůže fungovat pro dálkovou dopravu. Tak proč zrušení trati podmiňovat stavbou VRT?
Naopak dojížďka z obcí na stanici VRT by jí dodala nový smysl.
zruší se časem, to je podobné, jako nový padací most Lužec, investuje se, pak se neobjedná doprava a nic tam nejezdí, časem se to zruší a investice k ničemu. Tak tady kdyžtak udělají z železnice cyklostezku a mosty se hodit budou 😉
Pokud to nevíte, trať byla napojena na rozlehlou průmyslovou zónu, jen dneska je to tam jak po bombardování. Stačí přitom mít rozum, znalosti a kvalitní územní plán. A u toho životního prostředí přejít od slov ke skutečným činům. A na druhé straně se tlačí zábory půdy a volné krajiny na průmysl a sklady a s napojením na silnice a dálnice a s velkým odstavnými plochami. Takže další likvidace prostředí, zvyšování teploty krajiny, ohoržování životů a zdraví lidí.Takže stačí to zde opět obnovit a i ta osobní doprava bude potřebná a vše to skutečně něco bude řešit.
Cítíte se dobře? Ta vedra jsou skutečně závažná!
Dobrá zpráva pro linky z Prahe do Mostu/ Chomutova.
Jako trest za to “z Prahe” řekněte 10x za sebou slovo čapí.
Je čas založit na něj složke!
A žádné koblihe!!
Ani koblihe s Nutele!
Zato z Brusele😃
MOTÝLE NA OD MÁJ V PRAHE – to byl další majstrštyk od Davida Černýho. Osobně jsem ho tam potkal, když tam přijel na jednokolce a potřás jsem mu pravicí! Ten další jeho projekt s tou obrovskou lodí zabodnutou do země a opřenou o ten nový velmi vysoký věžák na metru Nové Butovice dostane na podzim konečně po 4 letecfh dohadování stavební povolení..!!
Ten už by také konečně měl něco pořádného dělat. Nějaká užitečná práce by mu sedla velmi dobře, klidně třeba v zemědělství apod.