Nová D7 u Chlumčan se otevřela v celé délce, hotová je i estakáda u mlýna

D7, Chlumčany. Pramen: ŘSDD7, Chlumčany. Pramen: ŘSD

Dálnice D7 mezi Prahou a Chomutovem bude dlouhá 83 kilometrů, zbývá dostavět 24 kilometrů.

33 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ušatá

A co tak konečně rekonstruovat a modernizovat trať 110, zvýšit rychlost, dobudovat zastávky a zavést častou dopravu s dokonalou návazností autobusů – třeba ve Zlonicích, Klobukách, Slaném…. – což funkcionáři ve SČkraji nějak nejsou sto pochopit!!??. To by bylo užitečnější a i ty kamiony by nemusely ničit krajinu a prostředí.

Miki

Jediné, co je na tom nepochopitelný, proč se staví od konce, tedy od Chomutova, kde je intenzita dopravy nejmenší, místo aby se navázalo na to, co postavili komunisti a pokračovalo se ve výstavbě od Prahy, kde je provoz největší.
Ze zkrácení jízdní doby mohly už před 10 lety profitovat 3 okresy místo jen 1. 🤷‍♂️

eLzyx

Místní podniky vozí docela dost zboží z/na západ

Karel Endler

Jde především o obsluhu velké průmyslové zóny Triangle na pozemku bývalého vojenského letiště Žatec a také další blízké průmyslové zóny Joseph mezi Velemyšlevsí a Havraní. Na úsecích mezi Slaným a hranicí Středočeského kraje nic kromě vesnic není.

ušatá

Kampak zmizela ta vlečka a proč? Není to na hlavu?!

Jarda

NEJEDNÁ SE O ROZŠÍŘENÍ PŮVODNÍ SILNICE 1/7 ALE OS TAVBU NOVÉ DÁLNICE (II. KATEGORIE) V JEJÍM TĚSNÉM SOUSEDSTVÍ…

Zbyněk

Že má samo ŘSD hokej v pojmenování staveb, které jasně vyplývá i z přiložené mapky, neznamená, že nemá Jarda pravdu.

Slávek

Souhlasím a odkazem na infoleták jsem chtěl podpořit p. Jardu.

Koro

Co to je za komedii ta trať? 😀

libor

to je kontrast 19. a 21. století 😉

JiP

Presne to me napadlo.

JFK

Lávka pro pěší se nestaví na tomto úseku D7, ale na vedlejším, který se myslím jmenoval „Obchvat Loun“.

Karel Endler

Přesně, taky mě zarazilo, proč se o ní píše u úseku zkapacitnění Chlumčany, když se staví mezi Cítoliby a továrnou Aisan Industry, což je na obchvatu Loun. Stačí si otevřít mapy.cz a tam je jasně vidět původní cesta (dokonce asfaltka) od Cítolib k Lounům. Tak tam.

Frantisek

Skoda, ze se jim nepodarilo vcas zrusit tu zeleznici, takhle tam budou 2 mosty navic na porad.

kubisek

On ji někdo chtěl rušit?

Frantisek X

Bezpochyby se mnoho takových najde. A nová dálnice upřednostněná před výrazným zlepšením kolejové trasy (když je v tom směru taková poptávka…) je v tom podpoří.

Frantisek

Tu silnou poptavku predstavuje vlak co jede 50 minut mezi Slanym a Louny a jede to 4x za den? A jako bonus je to 810?

Ne, takovy trasy na venkove fakt nemaji proti dalnici sanci.

ušatá

No tak proč je to tak mizerně dělané? A proč vy sám jste třeba nenavrhnul zlepšení a dokonalé zapojení tratě a její využití? Namísto psaní nesmyslů?

Pavel Q

Zrušení v úseku Louny-Zlonice se objevuje v plánech na VRT do Loun a Mostu

Twix

To je zajímavé, protože mně přijde že z hlediska využití je to na sobě zcela nezávislé – VRT nemůže převzít regionální ani nákladní dopravu (pokud je vůbec co přebírat) a stávající trať nemůže fungovat pro dálkovou dopravu. Tak proč zrušení trati podmiňovat stavbou VRT?

V. K.

Naopak dojížďka z obcí na stanici VRT by jí dodala nový smysl.

libor

zruší se časem, to je podobné, jako nový padací most Lužec, investuje se, pak se neobjedná doprava a nic tam nejezdí, časem se to zruší a investice k ničemu. Tak tady kdyžtak udělají z železnice cyklostezku a mosty se hodit budou 😉

ušatá

Pokud to nevíte, trať byla napojena na rozlehlou průmyslovou zónu, jen dneska je to tam jak po bombardování. Stačí přitom mít rozum, znalosti a kvalitní územní plán. A u toho životního prostředí přejít od slov ke skutečným činům. A na druhé straně se tlačí zábory půdy a volné krajiny na průmysl a sklady a s napojením na silnice a dálnice a s velkým odstavnými plochami. Takže další likvidace prostředí, zvyšování teploty krajiny, ohoržování životů a zdraví lidí.Takže stačí to zde opět obnovit a i ta osobní doprava bude potřebná a vše to skutečně něco bude řešit.

ušatá

Cítíte se dobře? Ta vedra jsou skutečně závažná!

Svojšín

Dobrá zpráva pro linky z Prahe do Mostu/ Chomutova.

MichaelP

Jako trest za to “z Prahe” řekněte 10x za sebou slovo čapí.

Dálnice

Je čas založit na něj složke!

Marcel

A žádné koblihe!!

Sojer

Ani koblihe s Nutele!

Kebab

Zato z Brusele😃

Jarda

MOTÝLE NA OD MÁJ V PRAHE – to byl další majstrštyk od Davida Černýho. Osobně jsem ho tam potkal, když tam přijel na jednokolce a potřás jsem mu pravicí! Ten další jeho projekt s tou obrovskou lodí zabodnutou do země a opřenou o ten nový velmi vysoký věžák na metru Nové Butovice dostane na podzim konečně po 4 letecfh dohadování stavební povolení..!!

ušatá

Ten už by také konečně měl něco pořádného dělat. Nějaká užitečná práce by mu sedla velmi dobře, klidně třeba v zemědělství apod.