Norwegian se vrací do Bratislavy, spustí linku z Kodaně
Boeing 737-800 společnosti Norwegian Air Shuttle na londýnském letišti Gatwick. Foto: NAS
Dopravce se do slovenské metropole vrátí po 11 letech.
Dopravce se do slovenské metropole vrátí po 11 letech.
Skoda ze Norwegian nelieta aj do Kosic z Kodane ,Osla alebo Stockholmu. Norwegian pokladam za ovela lepsiu aerolinku ako Wizz Air alebo RYR s novimy lietadlami. Norwegian je Low Cost Aerolinka – LCC. Wizz Air a RYR su zasa Ultra low cost aerolinka – ULCC. Medzi LCC a ULCC je velky rozdiel.
😇😅 aky prosim Vas?
Např do Norwegianu nastupujete běžně tunelem přímo z terminálu narozdíl od Ryanairu kde jedete zpravidla busem a vystupujete po uzoučkých kluzkých schůdkách, taky mají zdarma wifi, změna jména tam stojí polovinu co u Ryanairu, lepší zákaznická péče, atd atd
A ještě jedna velká výhoda Norwegianu je že běžně prodává lety s přestupem. S Ryanem nebo Wizzem byste si v případě linky do Kodaně mohl koupit letenku jenom tam. S Norwegianem ale teď budete moct koupit jednu letenku z Bratislavy do Helsinek, Stockholmu, Amsterdamu, Alicante…….
Jasně, z Bratislavy s přestupem, když to lítá přímo z Vídně za stejný prachy. Díra na trhu..
Takže jsme se od Vás dozvěděli, že Lufthansa ke ULCC, protože velmi často deboarding busem, zdarma WiFi není, změna jména absolutně nelze, zákaznická péče je velmi často naprd.
LH prodává letenky s přestupem. A kombinace s jinými dopravci, minimálně v rámci *A. Takže ULCC to není…
Jediný rozdiel medzi Norwegianom a FR/W6 je že Norwegian je sieťový dopravca, takže ponúkne BTS podstatne viac destinácií než len tú jednu priamu linku. V tom vidím silný prínos. Inak do kvality služieb je to to isté.
Ještě by mohli obnovit linku z Prahy do Bergenu.
Neměli by ještě pár hodinek navíc na rotaci do Košic, když už tam budou?
Profitabilni spolecnosti nemaji cas na nesmysly poptavane vladou v cele s dutohlavem orientovanych k russku.