Pokiaľ hovoríme o letoch do Česka, tak áno. Inak prvé rušenie rúšok v rámci Európy bolo v polovici februára v
Škandinávii (u veľkých spoločností – menšie ich zrušili ešte skôr), tam boli dokonca zrušené aj cca 6 týždňov na jeseň.
Kiki Medvěd
2 let
Norwegian sice o sobě tvrdí, jak jsou levná low cost aerolinie ale přes noc zdrazily let Praha-Stockholm o 100%!! Už jsou dražší než ČSA a Lufthansa! Za lety které stali před covidem 2000, teď chtějí třeba i 6000! Chápu, že je inflace ale je inflace tak veliká, že musí zdražit let až trojnásobně?
Ceny jsou dynamické, mění se neustále podle poptávky a blížícího se data odletu. Pokud jste termínově fixní, musíte cenu akceptovat a nebo objednávat doooouho dopředu, pokud jste cenově fixní musíte postrkovat termíny podle ceny.
Co nemůžete chtít, je letět kdykoliv za velmi nízkou cenu kterou si přejete. Prostě je nějaká nabídka a buď si vyberete a nebo ne. Investoři Norwegian už asi nejsou tolik žhaví do dotování „za každou cenu levných letek“ resp jejich ztráty po bankrotu.
Miroslav Zikmund
2 let
Takže 1.4. jsou letadla zdrojem nákazy před níž je třeba se chránit, od 4.4. zdrojem nákazy nebudou …
Jak je to možné ….
Už skoncilo, téměř nikdo to nenosí, jen náš neinteligentní ministr války, pardon, Válek, nedostál svým slibům a „vláda, za kterou se nemusíme stydět“ řeší místo zrušení roušek to, zda se povinnost má stahovat na děti válečných uprchlíků. Protože to je v aktuální sktuaci to ze všeho nejdůležitější!!
Samo
2 let
Rovnako od pondelka rušia rúška SAS (okrem USA, Číny a Talianska), od dnes ich zrušil aj Swiss (ten má destination-based policy, čiže len lety do bezrúškových štátov).
Tohle je docela zajímavé, takový dvojí metr: Swiss a SAS ruší roušky, ale v některých zemích si to nedovolí ani na mezinárodních letech, protože tam platí nějaká nařízení. U nás platí povinnost roušek ve veřejné dopravě, ale Norwegian má na letech do Prahy roušky zrušené.
(Omlouvám se za předchozí příspěvek, chtěl jsem zavřít reklamu, ale místo toho jsem omylem odeslal. Ty reklamy jsou na androidu neskutečně otravné)
V posledních pár letech jsem nikam neletěl. Jsou ta pravidla nějak striktně vyžadována?
Jezdím víceméně stále pozemní VHD, kde mě za celou tu dobu buzerovali jen dva vlakvedoucí/průvodčí.
V Česku nie je legislatíva prikazujúca rúška ktorá by sa vzťahovala na lietadlá cudzích spoločnosti. Povinné rúška vo verejnej doprave sú napr. aj v Nemecku či Španielsku, ale ani SAS ich na letoch do Nemecka a Španielska nebude vyžadovať.
(Ako to implementuje Swiss, to neviem, keďže nezverejnili žiaden zoznam.)
Na palubě letaldla platí ta nařízení, která platí v zemi, kde je letadlo registrováno. V letadle s norskou registrací, stojícím na stojánce v Praze, platí norská nařízení, v nizozemském letadle, které stojí hned vedle, platí nizozemské náležitosti, ve švýcarském švýcarské atd.
Nezrušil ako prvý povinné rúška LOT 28.3.?
Pokiaľ hovoríme o letoch do Česka, tak áno. Inak prvé rušenie rúšok v rámci Európy bolo v polovici februára v
Škandinávii (u veľkých spoločností – menšie ich zrušili ešte skôr), tam boli dokonca zrušené aj cca 6 týždňov na jeseň.
Norwegian sice o sobě tvrdí, jak jsou levná low cost aerolinie ale přes noc zdrazily let Praha-Stockholm o 100%!! Už jsou dražší než ČSA a Lufthansa! Za lety které stali před covidem 2000, teď chtějí třeba i 6000! Chápu, že je inflace ale je inflace tak veliká, že musí zdražit let až trojnásobně?
Nemusíte jich využít. Tvrzení používaná k propagaci těžko kdy brát jako zcela věrohodná.
ryanair a spol jsou casto taky drazsi, nez lufthansa nebo treba klm
ceny u leteckych spolecnosti jsou dynamicke. meni se v zavislosti na tom, jak se blizi den odletu a jak se plni letadlo.
za ceny “od” je v letadle jen par mist
let s nekym jinym.
Ceny jsou dynamické, mění se neustále podle poptávky a blížícího se data odletu. Pokud jste termínově fixní, musíte cenu akceptovat a nebo objednávat doooouho dopředu, pokud jste cenově fixní musíte postrkovat termíny podle ceny.
Co nemůžete chtít, je letět kdykoliv za velmi nízkou cenu kterou si přejete. Prostě je nějaká nabídka a buď si vyberete a nebo ne. Investoři Norwegian už asi nejsou tolik žhaví do dotování „za každou cenu levných letek“ resp jejich ztráty po bankrotu.
Takže 1.4. jsou letadla zdrojem nákazy před níž je třeba se chránit, od 4.4. zdrojem nákazy nebudou …
Jak je to možné ….
opravdu jsi tak zpomaleny?
Rozkazem. Jako všude v tomto zblázněném světě. V neděli tě z obchodu vyhodí, v pondělí se ti u vchodu ukloní. Debilita v přímém přenosu.
Ale tady fakt nejde o to „je zdrojem nákazy / není zdrojem nákazy“, není to přepínač s hodnotami 0/1.
Prostě epidemie slábne a tak si můžeme dovolit více riskovat, že se někdo nakazí v letadle.
Snad už to rouškové šílenství brzy skončí všude.
Už skoncilo, téměř nikdo to nenosí, jen náš neinteligentní ministr války, pardon, Válek, nedostál svým slibům a „vláda, za kterou se nemusíme stydět“ řeší místo zrušení roušek to, zda se povinnost má stahovat na děti válečných uprchlíků. Protože to je v aktuální sktuaci to ze všeho nejdůležitější!!
Rovnako od pondelka rušia rúška SAS (okrem USA, Číny a Talianska), od dnes ich zrušil aj Swiss (ten má destination-based policy, čiže len lety do bezrúškových štátov).
Tohle je docela zajimave
Tohle je docela zajímavé, takový dvojí metr: Swiss a SAS ruší roušky, ale v některých zemích si to nedovolí ani na mezinárodních letech, protože tam platí nějaká nařízení. U nás platí povinnost roušek ve veřejné dopravě, ale Norwegian má na letech do Prahy roušky zrušené.
(Omlouvám se za předchozí příspěvek, chtěl jsem zavřít reklamu, ale místo toho jsem omylem odeslal. Ty reklamy jsou na androidu neskutečně otravné)
V posledních pár letech jsem nikam neletěl. Jsou ta pravidla nějak striktně vyžadována?
Jezdím víceméně stále pozemní VHD, kde mě za celou tu dobu buzerovali jen dva vlakvedoucí/průvodčí.
Záleží na konkrétní aerolince a zemi.
Díkybohu nemám v plánu minimálně rok letět. Díky za info.
V Česku nie je legislatíva prikazujúca rúška ktorá by sa vzťahovala na lietadlá cudzích spoločnosti. Povinné rúška vo verejnej doprave sú napr. aj v Nemecku či Španielsku, ale ani SAS ich na letoch do Nemecka a Španielska nebude vyžadovať.
(Ako to implementuje Swiss, to neviem, keďže nezverejnili žiaden zoznam.)
Na palubě letaldla platí ta nařízení, která platí v zemi, kde je letadlo registrováno. V letadle s norskou registrací, stojícím na stojánce v Praze, platí norská nařízení, v nizozemském letadle, které stojí hned vedle, platí nizozemské náležitosti, ve švýcarském švýcarské atd.