Norská elektrojízda pokračuje. Auta na baterie poprvé tvořily více jak polovinu prodejů
Tajemnice norského sdružení pro elektromobilitu Christina Bu. Foto: elbil.no
Norsko loni upevnilo svoji pozici země s nejvyšším podílem elektromobilů a hybridů. Poprvé v historii loni přesáhla auta, která jezdí
Tak je to jenom o dotacích na jedné straně a brutálním znevýhodnění a daních na straně druhé. A paradoxně ty norské dotace pocházejí…. ze „zlé“ ropy na „zlá“ klasická paliva. Podobně funguje třeba slavná Kodaň, která je pořád předhazována jako vzor různými hloupými aktivisty z Automatů, Brnonakole, Zelenými a dalšími. Prostě sociální inženýrství bez ohledu na skutečnou situaci. A když v Kodani udělali všechno proto, aby vlastnictví a používání auta bylo prostě naprosto nevýhodné, MHD tam je horší než u nás, tak pak holt ty lidi jezdí i na těch kolech ve větším množství… jak to řekl jeden tamní chytrý… Číst vice »
ja myslim, ze to mysleni v Kodani nejdriv zmenili, a pak az ta auta omezili, jinak by je smetli nasledujici komunalni volby.
…njn to jsou ty masírovací články, které majít ehm…. motivovat….
Nikde u takových článků není vidět fotka, jak se všichni cpou k nabíječce, shánějí park. místo apod…..
U nás v práci se má jeden „dotovaný“ elektromobil nakupovat. Už teď se všichni bavíme mezi sebou, kolik toho asi uveze a jak daleko…. (tj. jak bude reálně užitečný).