Noční vlak Berlín – Paříž zůstane. Nový provozovatel na něj spustil další úpis akcií

Vagón společnosti European Sleeper. Foto: European SleeperVagón společnosti European Sleeper. Foto: European Sleeper

Vlak má jezdit přes Brusel.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin Verner

Je dost zavádějící mluvit o „úpisu akcií“ u subjektu, který má právní formu družstva.

martin-2630

Jel jsem jejich vlakem Praha – Brusel a zpět, 12 vozů bylo o prázdninách vyprodaných, vozy staré a opotřebené, ale čisté a vše fungovalo, personál příjemný. Jestli někdo dokáže toto provozovat bez dotace, tak klobouk dolů.

Nocni_spoje

Pokud by nekdo o nakupu „akcii“ opravdu uvazovl, tak pro vas mam nabidku. Poslete mi vase penize a ja vam obratem polovinu vratim a tim neprijdete uplne o vsechno ;).

Tohle je dalsi pokus, jak nasbirat trochu penez a oddalit konec tohoto projektu.

Staci se podivat tady na jejich „investorsky letacek“. Dle ktereho uz propalily pres 12 Mio. Euro na provozu Brusel-Berlin-Praha.

https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/train.management/files/1762924965.pdf

troglj

Ale výnosy i počty cestujících rostou. Ztráta se brzy obrátí.

Nocni_spoje

jasne a ted tu o Karkulce ;).

mgr.pavel

Ukažte mi startup, který na začátku nepropálí takové peníze.

Většinou jich propálí o dost víc..

Těmto stále rostou výnosy i počty cestujících, tak proč máte pocit že jdou do kopru?

Martin Chovanec

Upřímně: Investorsky dává ta investice smysl pouze, pokud tím vlakem plánuju jezdit a na slevách pro investory ušetřím víc, než kolik jsem investoval.

Jinak je to spíš filantropie. V businessu, kde i zavedené ÖBB navzdory vysoké vytíženosti nedokážou profitovat, to je bohužel těžké.

Koupit podíl? Ano, jako příspěvek na dobrou věc. Ne jako investici.

troglj

Kdo koupil podíly už na začátku (já bohužel ne), tak už jejich prodejem mohl solidně vydělat. Věřím, že to tak půjde i nadále. A i když ne, tak máte pravdu, že mi zbydou alespoň ty slevy na jízdné 🙂
Už jsem jel 3x (a příští rok asi ještě častěji) a pokaždé to byla dobrá cesta, kdy jsem popracoval, vyspal se a použitelně nasnídal.

troglj

Jen houšť. Kdo investuje alespoň 3000 EUR, získá slevu 25% na všechny vlaky ES na roky 2026 a 2027.