Je dost zavádějící mluvit o „úpisu akcií“ u subjektu, který má právní formu družstva.
martin-2630
1 hodina
Jel jsem jejich vlakem Praha – Brusel a zpět, 12 vozů bylo o prázdninách vyprodaných, vozy staré a opotřebené, ale čisté a vše fungovalo, personál příjemný. Jestli někdo dokáže toto provozovat bez dotace, tak klobouk dolů.
Nocni_spoje
2 hodin
Pokud by nekdo o nakupu „akcii“ opravdu uvazovl, tak pro vas mam nabidku. Poslete mi vase penize a ja vam obratem polovinu vratim a tim neprijdete uplne o vsechno ;).
Tohle je dalsi pokus, jak nasbirat trochu penez a oddalit konec tohoto projektu.
Staci se podivat tady na jejich „investorsky letacek“. Dle ktereho uz propalily pres 12 Mio. Euro na provozu Brusel-Berlin-Praha.
Kdo koupil podíly už na začátku (já bohužel ne), tak už jejich prodejem mohl solidně vydělat. Věřím, že to tak půjde i nadále. A i když ne, tak máte pravdu, že mi zbydou alespoň ty slevy na jízdné 🙂
Už jsem jel 3x (a příští rok asi ještě častěji) a pokaždé to byla dobrá cesta, kdy jsem popracoval, vyspal se a použitelně nasnídal.
troglj
3 hodin
Jen houšť. Kdo investuje alespoň 3000 EUR, získá slevu 25% na všechny vlaky ES na roky 2026 a 2027.
Je dost zavádějící mluvit o „úpisu akcií“ u subjektu, který má právní formu družstva.
Jel jsem jejich vlakem Praha – Brusel a zpět, 12 vozů bylo o prázdninách vyprodaných, vozy staré a opotřebené, ale čisté a vše fungovalo, personál příjemný. Jestli někdo dokáže toto provozovat bez dotace, tak klobouk dolů.
Pokud by nekdo o nakupu „akcii“ opravdu uvazovl, tak pro vas mam nabidku. Poslete mi vase penize a ja vam obratem polovinu vratim a tim neprijdete uplne o vsechno ;).
Tohle je dalsi pokus, jak nasbirat trochu penez a oddalit konec tohoto projektu.
Staci se podivat tady na jejich „investorsky letacek“. Dle ktereho uz propalily pres 12 Mio. Euro na provozu Brusel-Berlin-Praha.
https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/train.management/files/1762924965.pdf
Ale výnosy i počty cestujících rostou. Ztráta se brzy obrátí.
jasne a ted tu o Karkulce ;).
Ukažte mi startup, který na začátku nepropálí takové peníze.
Většinou jich propálí o dost víc..
Těmto stále rostou výnosy i počty cestujících, tak proč máte pocit že jdou do kopru?
Upřímně: Investorsky dává ta investice smysl pouze, pokud tím vlakem plánuju jezdit a na slevách pro investory ušetřím víc, než kolik jsem investoval.
Jinak je to spíš filantropie. V businessu, kde i zavedené ÖBB navzdory vysoké vytíženosti nedokážou profitovat, to je bohužel těžké.
Koupit podíl? Ano, jako příspěvek na dobrou věc. Ne jako investici.
Kdo koupil podíly už na začátku (já bohužel ne), tak už jejich prodejem mohl solidně vydělat. Věřím, že to tak půjde i nadále. A i když ne, tak máte pravdu, že mi zbydou alespoň ty slevy na jízdné 🙂
Už jsem jel 3x (a příští rok asi ještě častěji) a pokaždé to byla dobrá cesta, kdy jsem popracoval, vyspal se a použitelně nasnídal.
Jen houšť. Kdo investuje alespoň 3000 EUR, získá slevu 25% na všechny vlaky ES na roky 2026 a 2027.