Noční vlak Berlín – Brusel je zpět, European Sleeper hlásí velký zájem

Lůžkový vůz. Foto: European SleeperLůžkový vůz. Foto: European Sleeper

Společnost chystá příští rok prodloužení linky do Prahy.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
marek hudec

nejlevnější jízdenka 59€
lowcost letenky cca 800Kč
tož tak

Silvestr

Lowcost letenka za 30 eur ale nezahrnuje nocleh. Připočtete si ten a vlak už je levnější. Navíc jede z centra do centra, a už asi není takové překvapení, že má ES vyprodáno

Laborec425

Je vidět, že jste noční vlaky asi nikdy nepoužil. Po zkušenostech většinou zjistíte výhody a nevýhody.

Vojtěch

Jediná zásadní výhoda je že se nemusím přestupovat a že to je v daném směru protože jinak nočního vlaku přes Německo jezdí poměrně značné množství a dá se s nimi to skoro kamkoliv. Takže my jsme V skanzenu kde jezdí prd

Radek Janata

Do Belgie jezdí noční vlak jenom jeden. Z Vídně a to ještě ne každý den. Podobné tragická je i Paříž.

Vojtěch

Do Paříže jezdí v noci vlaku poměrně dost akorát že jsem s přestupy a nejsou cílovkou. Neboj se brzy se dočkáš

Radek Janata

Do Paříže jezdí mezinárodní noční vlak pouze jeden. Z Vídně a to jen 3x týdně.

Pak tam jezdí ještě ještě 4 vlaky, ale ty jsou vnitrostátní.

tiktok beğeni ve takipçi hizmetleri

Ülkemizde ve dünyada sosyal medya kullanımı giderek artıyor. Bu da işletmelerin, markaların veya kişisel hesapların sosyal medyada var olması için büyük bir şans sağlıyor. Ancak sosyal medyada var olmak yeterli değildir. Etkileşim oranınızın yüksek olması, takipçi sayınızın artması önemlidir. Bunun için de Instagram takipçi satın almak veya Tiktok takipçi satın almak gibi yöntemlere başvuruluyor. Teknopatik.com, bu konuda en güvenilir siteler arasında yer alıyor. Teknopatik.com üzerinden yapacağınız Instagram takipçi satın alımı ile organik takipçi kazanabilirsiniz. Aynı şekilde Tiktok izlenme satın alımı ile de videolarınızın daha fazla görüntülenmesini sağlayabilirsiniz. Bunun yanı sıra Teknopatik.com’un smm paneli sayesinde, sosyal medya hesaplarınızın etkileşim oranını da… Číst vice »

Eda

wtf turku?

Samo

Gratulujem, pri tých tragických časoch je to malý zázrak. Platiť majland za nočný vlak aby som potom vstával o šiestej ráno? Celá pointa nočných vlakov je že sa tam človek aj vyspí. Takže ďakujem, zatiaľ zostanem verný Nightjetom, ale keď sa raz ES predĺži do Prahy, už to bude použiteľnejšie 🙂

M@trixX

Neviem ci je to naozaj nejaky zazrak. Po nocnych vlakoch je obrovsky hlad, je to priamy spoj na relacii, kde ziadny iny spoj neexistuje, su lacnejsi ako DB s prestupom a nightjet na tej trase vobec nejazdi. Mimochodom, aj nightjety maju par dost skorych prijazdov a jedine co s tym vedia spravit je natiahnut ten vlak niekam dalej (Berlin-Wien 7:00-Graz, Venezia-Munchen 5:50-Stuttgart).

Samo

Dopyt po nočných vlakoch mi je bohužiaľ dobre známy, mám dlhodobo problém s tým že nightjet je skoro konštantne vybookovaný a zohnať tam single lôžko je malý zázrak. Len ma teda prekvapuje že to ľudia nevzdávajú ani pri tých divokých časoch, lebo tie negujú väčšinu výhod nočného vlaku.

Gajda

Kdo tím chce jet, je to jeho volba. Nicméně oproti vagonům v tomdle stavu je i Ryanair naprosto nablejskaná voňavka. Takže dokud nebude kvalita lůžek na úrovni toho co mají ve Finsku nebo to co budou mít nově OBB, tak pro mě jsou to noční vlaky se zajímavostí 0.

Vojtěch

No jo jenže když tam daný městě nechce čekat do druhýho dne na odlet letadla tak je to zase všechno úplně jinak

Laborec425

Pro mě je důležitý, že si můžeš koupit i kupé celý pro sebe nebo single lůžko.

Hostely a pokoje pro dvacet lidí nebo kupé typu hostel fakt už NIKDY. Teda hostel jsem nevyzkoušel, nejsem sebevrah. Kupé jsem musel v devadesátých letech používat.

Jan

“Nová linka se dostala na seznam nočních linek, které chce podpořit Evropská komise.”
…aneb když vycítíš dotační potenciál…😅

Radek Janata

Dotují se i nové letecké linky, takže aspoň se to trochu srovná.

Původní Aleš

Dobrej šrot. Ty sedačkové vozy, ty jsou východoněmecké výroby? Vypadají jako naše áčka/béčka.

Karl vB.

Zřejmě se na ježdění „teď hnedˇ – tedy bez čekání, momentálně nic jiného, než Bautzeny se zlamovacími dveřmi, po Evropě nakoupit nedá.
Pokud společnost ES posbírala peníze od drobných investorů, potřebuje fungovat ihned, když je díra na trhu (a poptávka), ne čekat ve frontě několik let na nová a velmi drahá vozidla.
Možná někdo ocení dobrou cenu jízdenky, časovou polohu spoje, čistotu vozidla a vlídné zacházení dopravce s klientem a naopak přimhouří oko nad spartánským, nebo retro interiérem.

Samo

Problém je že medzitým zabijú koncept nočných vlakov. Lebo ľudia to vyskúšajú, zistia že je to na hovno a už nebudú skúmať prečo je to na hovno, ani že nočný vlak môže vyzerať aj civilizovane. Dajú tomu jeden pokus a dovidenia.

Karl vB.

Myslím, že máte zbytečné obavy, lidé jezdí vlakem pořád, i když předchozích 50 let jezdění ve vlacích ČSD by se také dalo ohodnotit vašimi expresivními výrazy a mělo by je také odradit.
Také záleží na tom, jak má kdo nastavená kritéria.
Koncept s použitými vozy připomíná tumský RegioJet, který nedostatkem klientů rozhodně netrpí.
Pokud provozovatel ES narazí na většinu náročné klientely, kterou representujete, neuspěje, uvolní místo na trhu někomu jinému. Projekt skončí a investoři přijdou o vložené peníze, nic víc, nic míň.

Ondra

Původem Bm (26,4m) u DR, po sjednocení upraveny pro DB Nacht zug, tedy doplnění Mg brzdy a max. 200 km/h.