Nepovolená křižovatka na Pražském okruhu může být v provozu další rok. Dostala už pátou výjimku

Exit 5 z Pražského okruhu, MÚK Písnice - Dolní Břežany. Zdroj: Mapy.czExit 5 z Pražského okruhu, MÚK Písnice - Dolní Břežany. Zdroj: Mapy.cz

Křižovatka byla dokončena spolu s jižní částí okruhu už v září 2010.

Odebírat
Upozornit na
guest
25 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lukáš

Kocourkov hadra

Jan

I ten zpravodajský. Nepovolená stavba a nezkolaudovaná stavba je něco úplně jiného. Tato stavba dostala 4 x prodloužení dočasného užívání takže nelze mluvit o nepovolené stavbě.

Jan

Dost často trávím čas na Libuši.

Nejlepší řešení co může být.

Konečně někdo rozumný o tom rozhoduje.

Filip Jirsák

Pak se divíme, že lidé protestují proti dopravním stavbám, místo aby s nimi za nějaké ústupky souhlasili. Zařídit, aby stavba vůbec nevznikla nebo vedla jinudy je totiž jediné spolehlivé řešení.

Vyjednání ústupků evidentně moc nepomáhá, protože stavba se pak zprovozní i bez realizace těch ústupků a mnoho let se používá v „dočasném“ režimu. U Blanky se také slibovalo, že tudy bude jezdit MHD, že se uzavře nábřeží… A skutek utek.

N.N.

Mezi dopravní stavby patří i Nové Spojení. To mělo (nebo ještě má?) podobný problém, roky v dočasném režimu. Aby vůbec nevzniklo, nebo vedlo jinudy?!

Jmeno

Takže je v pořádku, že pro stát zákony neplatí a uděluje sám sobě výjimky?

Filip Jirsák

Měly se dodržet podmínky, za jakých to získalo povolení. Vám vážně připadá normální, že stát a státní instituce ignorují zákony této země?

Ddd

Jeden problém je, že realizaci těch opatření pak blokuje někdo další, v horším případě dokonce ta samá obec.

Druhý, že některé obce si diktují požadavky v hodnotě miliard. Viz Kupkova Březiněves.

MP22

Kupkova je Líbeznice 😉

Filip Jirsák

Máte konkrétní příklad toho, kdy by se vlastník snažil ta opatření realizovat, ale někdo mu v tom bránil?

Když si někdo nadiktuje nesmyslné požadavky, nemá se na ně přistoupit. Přistoupit na ně, vtělit je do právně závazných dokumentů a pak se na ně vykašlat je hodně vzdálené právnímu státu.

Martin Hájek

Průjezd Blankou pro MHD je zbytečný. Když je povrch nad Blankou průjezdný a jsou tam BUS pruhy.

Fíra šukafonu

Vrcholná absurdita s hranicí kraje výtečně ilustruje, proč v tomto Kocourkově už prakticky nic nelze postavit v rozumném termínu a za rozumné peníze.

Jmeno

Stát nastavil absurdní pravidla na všechno možné, a pak je sám nedodržuje.

Jarda

A kdy bude ten obchvat?

Tomáš B

Já teda nevím, ale nebylo by nejlepším řešením tohoto problému spíš konečně postavit ten obchvat Pístnice?

MrMarkus

A postavit konečně napojení na okruh v Komořanech. Jsem z Modřan, nechci nic v Libuši ani Písnici, ale navigace mi při snaze vymotat se z Prahy a dostat na dálniční síť zpravidla nabídne tohle nebo cestu po Modřanské a Jižní spojku.

kivh

milý pane MARKUSI, Napojení na D0 v Komořanech je nelegální 80 milionový úlet tehdejšího starosty Petra HÁNY, který si myslel, že na sílu protlačí napojení, o kterém vy mluvíte. Bohudík, dle norem to není možné, a to ani za předpokladu ROPIDu, který vymyslel obejití norem tak, že 2 křižovatky prohlásil za jednu, rozdělenou řekou. Zatížení emisemi modřanského údolí by bylo tak silně nadlimitní, že by se kvůli takovým lenochům jako jste vy, nakonec nedalo žít ani na pravém, ani na levém břehu Vltavy. A protože jsem z Modřan a nyní bydlím v Radotíně, věřte mi, že o tom vím dost… Číst vice »

Martin Hájek

Jsem rád, že jste to zmínil. Máte pravdu s tím nevyužitým mostem přes D0 u Zbraslavi. Ale. S tou křižovatkou s Vámi hrubě nesouhlasím.

marek hudec

krizovatka v komoranech chybi a ze vam NIMBYstim neni hamba

Michy

Jak byste vyřešil místo, kde se kříží Komořanská, tramvaje (nezapomeňte na budoucí větev do Komořan) a železnice?

Zbyněk

Křížení Komořanské* se železnicí je vyřešeno nejlepším možným způsobem už nyní. Žádné neexistuje.

* i když jste nejspíš myslel KOMOKO, též Nová Komořanská

Michy

No já měl na mysli to křížení s pánem zmiňovaným prodloužením Čs.Exilu přes řeku.

MrMarkus

O variantách bylo rozhodnuto už dávno a nyní pro ně není volné místo ani kdyby se je podařilo vyřešit z pohledu vlivu na životní prostředí (Modřanské laguny byl tehdy hlavní blocker). Nemá už smysl nad tím přemýšlet. Teď jde spíš o to řešení situace, jak rozložit zátěž a optimalizovat trasy, aby to nemělo charakter objížděk.

Martin Hájek

Bylo by to dobré. A nutné. Protože se začne příští rok stavět vestecká spojka a až bude na okruh za 5 let dovedena D3, tak by tam nastala dopravní apokalypsa.

Mickey

Není Pístnice jako Písnice 😀