Neopakovatelná příležitost. Na prodej jsou hašišbedny

JHMD, vůz M27. Autor: Dalibor PalkoJHMD, vůz M27. Autor: Dalibor Palko

V nabídce zaujme i terénní automobil Toyota, kterým jezdil bývalý majitel a ředitel JHMD Boris Čajánek.

Odebírat
Upozornit na
guest
29 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš Záruba

To by měl za původní účetní hodnotu povinně odkoupit Mjölk, aby si zatraceně zapamatovali, jak vlak vypadat opravdu nemá. 🙂

Odpůrce zdravého rozumu

Natřít růžovou (jako kdysi tank), cirkusovým písmem vyvést na boku nápis Boris a vrazit to na podstavec jako Pomník podnikatelských bohatýrů 90. let 20. století.

Smutný jsi

Nakonec z toho udělá ubytování na úzkokolejce a bude to hit. Vedle nádraží na plácek dvě kusé koleje a je to.

MPE

Smutne je, ze jedine veci majici nejakou alespon trochu rozumnou hodnotu a prodejnost jsou ty dve Toyoty, kavovar a prazirna…No dobre, tak mozna jeste to prasatko…Zbytek je v podstate srot…

Petr

Nekoupí to ČD na Osoblažku?

Qaws

To těžko, když už tam nebudou od prosince dopravcem…

Petr

Mohou jezdit na své riziko.

vlachjan

Lakonický popis „Upřednostníme nabídky ze zahraničí.“ ve mně zbuzuje přesvědčení, že čím dál od Jidnřichova Hradce se j podaří udat, tím lépe.

vlachjan

Přes nedávnem jsem na youtube narazil na chlapíka, který nacpal motor a battery pack z tesly do jaguára z padesátých let. Od té doby si říkám, jestli by se podobná konverze nedala vykonat i na hašišbedně. No ještě štěstí, že na podobné blbosti nemám dost peněz 😀

qwerty

Když už přestavba na baterie, tak už rovnou TU47…

Martin

Bude za to někdo pykat že za to rozkradli firemní peníze?

Neznamy Jarek

Škoda, že v Pardubickém kraji nemají 760mm. Věděl bych, kdo by je koupil.

Šejdr

Mohl by to zkusit převázat na 600 mm, takovou dráhu v kraji má. 😀

Odpůrce zdravého rozumu

Jestli to tady čte, roste riziko, že za pár měsíců se zde vyskytne titulek typu „Pardubický kraj plánuje výstavbu úzkokolejky pod Králický Sněžník”.

Kwb

Prasátko není 721.

Komarek

Před koncem běžného provozu ty hašišbedny přece normálně jezdily, ne, sám jsem v ní jel? Tak co se s nimi mezitím stalo, že jsou nepojízdné?

Železničář

Však se v článku píše, že dvě jsou provozní a zbylé dvě ne, protože jsou akorát tak dárci náhradních dílů….

Twix

Zprovoznitelné, ne provozní 🙂

Adam Tywoniak

Ono se nemusí stát nic, aby bylo vozidlo ve stavu zprovoznitelném, ale nepojízdném. Tři roky stání bez údržby mají dopad.

Otakar

Jak to funguje na železnici s parkováním/odstavením vozidel? Předpokládám, že to není tak, že si někde člověk odstaví lokomotivu do kopřiv, ale za každé stání vozidla platí. Je tedy tomu tak? Často mě překvapuje, že se některá vozidla nechají ležet v kopřivách, že se to vyplatí. Přitom bych čekal, že jakmile je vozidlo třeba nepotřebné/nepojízdné a neplánuje se v krátké době opravit, tak se co nejrychleji zbaví, ať nežere zdroje.

Jan

Ano, za parkování se platí, ne jako u kamionů. Proto se teď, při poklesu ekonomické aktivity tak moc mluví o šrotování železničních vozidel.
Jinak ty kopřivy jsou většinou vlečky v soukromém vlastnictví, často už nepoužívané. Ty si dopravci pronajímají na odstavení (oproti SŽ často za pakatel) a třeba ČD má takových kolejí sama hodně. Viz Česká Třebová. Proto to tam může hnít a rezivět.

Avlaky

Koukám ze v nabídce jsou i vozy původem RJ, co s nimi měl fikacek v planu když byly vykuchané?

FrantaM

„… nový pan ředitel má služební felicii z holdingu Gepard“
to pobavilo 😀

Franta

taky tak, skoro jsem se lekl, že ji zase začali vyrábět 🙂

Adam Tywoniak

A je z 90., nebo z 60. let? Přišlo by mi možné obojí.

noerf

Jak to vypadá s prodejem lůžkových vagónů ČD Cargu popřípadě skladu hmotných rezerv?

Petr

A tak končí životní etuda těchto nešťastných, nepohodlných „hašišbeden“, se kterými chtěl Čajánek udělat z JHMD zábavní park s milionovými zisky.

Antoš

„… zisti jsme, že tu vzniká nudný eurovlak… A tak za jedné vlahé červencové noci…“ Dizajnérské studio Mljok tuším – a kdo si to dnes pamatuje?

Dave

Upřímně, vůbec mi nebudou chybět. Tyto krabice byly jeden velký omyl.