Neopakovatelná příležitost. Na prodej jsou hašišbedny
JHMD, vůz M27. Autor: Dalibor Palko

V nabídce zaujme i terénní automobil Toyota, kterým jezdil bývalý majitel a ředitel JHMD Boris Čajánek.

V nabídce zaujme i terénní automobil Toyota, kterým jezdil bývalý majitel a ředitel JHMD Boris Čajánek.
To by měl za původní účetní hodnotu povinně odkoupit Mjölk, aby si zatraceně zapamatovali, jak vlak vypadat opravdu nemá. 🙂
Natřít růžovou (jako kdysi tank), cirkusovým písmem vyvést na boku nápis Boris a vrazit to na podstavec jako Pomník podnikatelských bohatýrů 90. let 20. století.
Nakonec z toho udělá ubytování na úzkokolejce a bude to hit. Vedle nádraží na plácek dvě kusé koleje a je to.
Smutne je, ze jedine veci majici nejakou alespon trochu rozumnou hodnotu a prodejnost jsou ty dve Toyoty, kavovar a prazirna…No dobre, tak mozna jeste to prasatko…Zbytek je v podstate srot…
Nekoupí to ČD na Osoblažku?
To těžko, když už tam nebudou od prosince dopravcem…
Mohou jezdit na své riziko.
Lakonický popis „Upřednostníme nabídky ze zahraničí.“ ve mně zbuzuje přesvědčení, že čím dál od Jidnřichova Hradce se j podaří udat, tím lépe.
Přes nedávnem jsem na youtube narazil na chlapíka, který nacpal motor a battery pack z tesly do jaguára z padesátých let. Od té doby si říkám, jestli by se podobná konverze nedala vykonat i na hašišbedně. No ještě štěstí, že na podobné blbosti nemám dost peněz 😀
Když už přestavba na baterie, tak už rovnou TU47…
Bude za to někdo pykat že za to rozkradli firemní peníze?
Škoda, že v Pardubickém kraji nemají 760mm. Věděl bych, kdo by je koupil.
Mohl by to zkusit převázat na 600 mm, takovou dráhu v kraji má. 😀
Jestli to tady čte, roste riziko, že za pár měsíců se zde vyskytne titulek typu „Pardubický kraj plánuje výstavbu úzkokolejky pod Králický Sněžník”.
Prasátko není 721.
Před koncem běžného provozu ty hašišbedny přece normálně jezdily, ne, sám jsem v ní jel? Tak co se s nimi mezitím stalo, že jsou nepojízdné?
Však se v článku píše, že dvě jsou provozní a zbylé dvě ne, protože jsou akorát tak dárci náhradních dílů….
Zprovoznitelné, ne provozní 🙂
Ono se nemusí stát nic, aby bylo vozidlo ve stavu zprovoznitelném, ale nepojízdném. Tři roky stání bez údržby mají dopad.
Jak to funguje na železnici s parkováním/odstavením vozidel? Předpokládám, že to není tak, že si někde člověk odstaví lokomotivu do kopřiv, ale za každé stání vozidla platí. Je tedy tomu tak? Často mě překvapuje, že se některá vozidla nechají ležet v kopřivách, že se to vyplatí. Přitom bych čekal, že jakmile je vozidlo třeba nepotřebné/nepojízdné a neplánuje se v krátké době opravit, tak se co nejrychleji zbaví, ať nežere zdroje.
Ano, za parkování se platí, ne jako u kamionů. Proto se teď, při poklesu ekonomické aktivity tak moc mluví o šrotování železničních vozidel.
Jinak ty kopřivy jsou většinou vlečky v soukromém vlastnictví, často už nepoužívané. Ty si dopravci pronajímají na odstavení (oproti SŽ často za pakatel) a třeba ČD má takových kolejí sama hodně. Viz Česká Třebová. Proto to tam může hnít a rezivět.
Koukám ze v nabídce jsou i vozy původem RJ, co s nimi měl fikacek v planu když byly vykuchané?
„… nový pan ředitel má služební felicii z holdingu Gepard“
to pobavilo 😀
taky tak, skoro jsem se lekl, že ji zase začali vyrábět 🙂
A je z 90., nebo z 60. let? Přišlo by mi možné obojí.
Jak to vypadá s prodejem lůžkových vagónů ČD Cargu popřípadě skladu hmotných rezerv?
A tak končí životní etuda těchto nešťastných, nepohodlných „hašišbeden“, se kterými chtěl Čajánek udělat z JHMD zábavní park s milionovými zisky.
„… zisti jsme, že tu vzniká nudný eurovlak… A tak za jedné vlahé červencové noci…“ Dizajnérské studio Mljok tuším – a kdo si to dnes pamatuje?
Upřímně, vůbec mi nebudou chybět. Tyto krabice byly jeden velký omyl.