Nenadávejte řidičům, prosí kraj. Výluka na trati se protla s pracemi na silnici
Oprava silnice I/26 v Horšovském Týně. Foto: ŘSD

Náhradní autobusová doprava nabírá běžně zpoždění přes 30 minut.

Náhradní autobusová doprava nabírá běžně zpoždění přes 30 minut.
Kdyby se chtělo, mohly autobusy jezdit mezi Chotěšovem a Stodem přes Kotovice (v minulosti už se to mnohokrát stalo) a bylo by vyřešeno, přes Kotovice by se zpoždění navýšilo v řádu pár minut. Když jsem se ptal, proč ty autobusy nemohou jezdit přes Kotovice byl jsem odbyt, že to nejde a udělali ze mě blbce. To je prostě o tom, že se nechce přemýšlet a to je problém všech sektorů u nás. Lidi na ve všech oborech jsou naštvaní a odmítají udělat cokoli navíc, co jim není nařízeno shora. Dřív řídící pracovníci na nižších postech sami přemýšleli, jak svou práci… Číst vice »
Nesystémovost a šlendrián – znaky práce státních společností.
Ty „státní společnosti“ fungují regulérně zcela samostatně a za koordinaci jejich činnosti odpovídá jednoznačně KÚ Plzeňského kraje – takže kritiku směrujte především tam a ne jen na samotné ty dvě organizace.
takové věci se dějí i jinde, loni běžné na silnici a železnici Plzeň- Nepomuk. Úplně vidím, jak začnou stavět /reko tento úsek souběžně ŘSD i SŽ, koordinace staveb jim jde naprosto skvěle, a zároveň naprosto blbě 🙂
Realita posledních let, SŽ nasadí na tři měsíce autobusy a silničáři zrovna staví obchvat nebo nutná pokládka nového koberce.a vždycky obě etapy konci stejně, co na to krajský koordinátor..?
NAD do 90 dní nepotřebuje schválení, to je ten problém.
A k čemu máme MD?
Návodná otázka.
Přidal bych i stavební úřad, který určitě obě stavby schvaloval. Mohl přidat podmínku koordinace nebo je nepovolit souběžně.
Zavést náhradní dopravu helikoptérami by nešlo?
Dobrá správa se bez silnic neobejde, naopak ano. Třeba si to někdy uvědomí…
Už by se konečně mělo změnit, že plánovaná NAD do 90 dnů, se nemusí schvalovat.
To se zase něco nePOVEDlo.
Co s těmi výlukami má Poved společného?
Není čemu se divit, úředníků je prostě pořád nedostatek
Jestli není méně úřednicku více, to by se třeba domluvili. Když jich je moc, tak se ani neslyšej
Míň úředníků znamená delší lhůty.
Při současném množství jejich práce ano. Ale je řešením nestíhajících úředníků nabrat další úředníky nebo spíš omezit byrokracii?
A nedalo by se to omezení byrokracie realizovat projednou tím že nebudou muset vyplňovat tolik tabulek a jiných blbostí? Protože jestli se úkoly nechají jak jsou jen se ubere lidí, tak těžko očekávat zlepšení, plus teda už vám tam skoro nikdo nepůjde dělat, protože kromě vyšších vedoucích jsou platy POD celostátním průměrem…
právě tím byste zvýšil pravděpodobnost, že projdou výluky, které budou navzájem v kolizi
spíš kvalita pokulhává 😉
Tak vypadá tržní hospodářství, pravá ruka neví, co dělá levá.
Jako v každém velkém korporátu no…
Dva státní úřady se nedohodly. Zavedením centrálně plánovaného hospodářství se to nespraví.
Přesně.
Jeden úřad má monopol na silnice a druhý na železnice. Co je na tom tržního?
Co má tohle proboha společného s tržním hospodářstvím? To je naopak typická ukázka socialismu. Úředníci mají absolutní moc a nic je nezajímá.