dkv_obrazok

Nenadávejte řidičům, prosí kraj. Výluka na trati se protla s pracemi na silnici

Oprava silnice I/26 v Horšovském Týně. Foto: ŘSDOprava silnice I/26 v Horšovském Týně. Foto: ŘSD

Náhradní autobusová doprava nabírá běžně zpoždění přes 30 minut.

Odebírat
Upozornit na
guest
18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michal

Realita posledních let, SŽ nasadí na tři měsíce autobusy a silničáři zrovna staví obchvat nebo nutná pokládka nového koberce.a vždycky obě etapy konci stejně, co na to krajský koordinátor..?

Nedbal

A k čemu máme MD?

Petr

Návodná otázka.

M 474 003

Zavést náhradní dopravu helikoptérami by nešlo?

Jan

Dobrá správa se bez silnic neobejde, naopak ano. Třeba si to někdy uvědomí…

Petr

Už by se konečně mělo změnit, že plánovaná NAD do 90 dnů, se nemusí schvalovat.

Jerry

To se zase něco nePOVEDlo.

janvodrazka

Co s těmi výlukami má Poved společného?

jan táborský

Není čemu se divit, úředníků je prostě pořád nedostatek

Percula

Jestli není méně úřednicku více, to by se třeba domluvili. Když jich je moc, tak se ani neslyšej

FrenkyUL

Míň úředníků znamená delší lhůty.

Stráťa

Při současném množství jejich práce ano. Ale je řešením nestíhajících úředníků nabrat další úředníky nebo spíš omezit byrokracii?

SYN

A nedalo by se to omezení byrokracie realizovat projednou tím že nebudou muset vyplňovat tolik tabulek a jiných blbostí? Protože jestli se úkoly nechají jak jsou jen se ubere lidí, tak těžko očekávat zlepšení, plus teda už vám tam skoro nikdo nepůjde dělat, protože kromě vyšších vedoucích jsou platy POD celostátním průměrem…

stan

Tak vypadá tržní hospodářství, pravá ruka neví, co dělá levá.

Pat

Jako v každém velkém korporátu no…

N.N.

Dva státní úřady se nedohodly. Zavedením centrálně plánovaného hospodářství se to nespraví.

FrenkyUL

Přesně.

Jmeno

Jeden úřad má monopol na silnice a druhý na železnice. Co je na tom tržního?