Nenadávejte řidičům, prosí kraj. Výluka na trati se protla s pracemi na silnici
Oprava silnice I/26 v Horšovském Týně. Foto: ŘSD

Náhradní autobusová doprava nabírá běžně zpoždění přes 30 minut.
Náhradní autobusová doprava nabírá běžně zpoždění přes 30 minut.
Realita posledních let, SŽ nasadí na tři měsíce autobusy a silničáři zrovna staví obchvat nebo nutná pokládka nového koberce.a vždycky obě etapy konci stejně, co na to krajský koordinátor..?
A k čemu máme MD?
Návodná otázka.
Zavést náhradní dopravu helikoptérami by nešlo?
Dobrá správa se bez silnic neobejde, naopak ano. Třeba si to někdy uvědomí…
Už by se konečně mělo změnit, že plánovaná NAD do 90 dnů, se nemusí schvalovat.
To se zase něco nePOVEDlo.
Co s těmi výlukami má Poved společného?
Není čemu se divit, úředníků je prostě pořád nedostatek
Jestli není méně úřednicku více, to by se třeba domluvili. Když jich je moc, tak se ani neslyšej
Míň úředníků znamená delší lhůty.
Při současném množství jejich práce ano. Ale je řešením nestíhajících úředníků nabrat další úředníky nebo spíš omezit byrokracii?
A nedalo by se to omezení byrokracie realizovat projednou tím že nebudou muset vyplňovat tolik tabulek a jiných blbostí? Protože jestli se úkoly nechají jak jsou jen se ubere lidí, tak těžko očekávat zlepšení, plus teda už vám tam skoro nikdo nepůjde dělat, protože kromě vyšších vedoucích jsou platy POD celostátním průměrem…
Tak vypadá tržní hospodářství, pravá ruka neví, co dělá levá.
Jako v každém velkém korporátu no…
Dva státní úřady se nedohodly. Zavedením centrálně plánovaného hospodářství se to nespraví.
Přesně.
Jeden úřad má monopol na silnice a druhý na železnice. Co je na tom tržního?