Německá výluka desetiletí finišuje, místo části vlaků budou ještě měsíc jezdit autobusy

Práce na modernizaci Riedbahn. Foto: Oliver Lang / Deutsche BahnPráce na modernizaci Riedbahn. Foto: Oliver Lang / Deutsche Bahn

Od neděle se vrátí 95 % vlaků.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Franta Chcípák

70 km! Taková bezmocnost!!! Dobré Správě by to po pěti až sedmi kilometrech vystacilo na celá desetiletí.

Franta Chcípák

*Bezbožnost… zatr… přístroj.

Flek

Úplně jiné peníze vražené do rekonstrukce a taky úplně jiné přepravní hodnoty.

Kebab

Provoz byl od července zastaven a modernizací prošlo 70 km. Od července ten samý rok? Čili modernizace 70 km trati za půl roku? Kolik let by tohle trvalo u nás? A o kolik by to bylo dražší? Asi specifický trh…

Franta Chcípák

Jistě, chuťové preference českého cestujícího vyšší tempo vylučují.

Flek

Porovnávat budete moct, až se budou předělávat rovinky v polích mezi Kolínem a Chocní.

Jan

Takovýchto velkých rekonstrukcí je na další roky nachystáno ještě několik. Riedbahn byla vybrána jako první, protože je nejjednodušší vzhledem k tomu, že jsou tam hned dvě paralelní alternativy. Takže nazývat to výlukou desetiletí je trochu mimo. Ty další budou ještě složitější. Navíc pak budou dělat dva nebo i víc takových úseku paralelně.

old

Takže pojem stoletá povodeň se vlastně nemá pouzivat, protože je předpoklad že během 100 let přijde podobná povodeň?

Karel Mio

A stoletá povodeň je snad totéž co povodeň století?

Jan

1) Stoletá povodeň není to samé co povodeň století.
2) U povodně jaksi nevíte, co v následujících letech ještě přijde, kdežto u těchto modernizací už teď víme, že do roku 2030 budou ještě další, větší a složitější.

Jan Tichavský

Správně tedy má být výluka uplynulého desetiletí?

Jiří Kocurek

A pak 200 roků přijít nemusí. Taky může stoletá voda přijít na 3 řekách během jediného roku. … řeky nemají jízdní řád, narozdíl od pravidelných oprav tratí.