Němci museli zavřít trať z Česka kvůli špatnému stavu mostu

Linka DB Regio Cheb - Norimberk. Foto: Zdopravy.cz / Jan NevyhoštěnýLinka DB Regio Cheb - Norimberk. Foto: Zdopravy.cz / Jan Nevyhoštěný

Termín zprovoznění není jasný, kontrolou prochází další mosty.

Odebírat
Upozornit na
guest
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Václav Šp

Je vidět, že podfinancovanost železniční infrastruktury se netýká jen ČR. Jen tak dál s podporou ekologičtější železniční dopravy.

Josef Pešek

Francie by mohla vyprávět.

Roman

Já myslel že se něco takového může stát jenom v Česku.

Kubrt

Specifikum tratě z Norimberku do Chebu je 10 tunelů, proto ta elektrifikace bude po všech stránkách náročná.

Josef Pešek

Tady se ale píše o Bayreuthu = 7 tunelů. Cheb a Marktredwitz mají na salámu.

Kubrt

Je v plánu i elektrifikace až do Chebu.

Josef Pešek

Podle posledních plánů Pegnitz-Marktredwitz baterkově a drát do Hofu přes Bayreuth (něco podobného jako do Lindau). Maktredwitz má být drátováno v rámci akce Hof-Regensburg.

Caprad

Baterkově – takže pro nákladní dopravu zcela nepoužitelné.

Kubrt

Němečtí nákladní dopravci aktuálně nasazují do provozu různé druhy vícezdrojových lokomotiv.

Makoň

Ti technici by si mohli odskočit do Výtoně a nám blbům říci pravdu.

N.N.

Technici to vesměs chápou, fyzika je stejná ve všech státních zřízeních a nedá se přehlasovat.

libor

Výtoň je v pohodě, pár kýblů barvy a most bude jako nový 😀

Zlámalík

„Bezpečnost je vždy naší nejvyšší prioritou“ – je škoda, že se tím neřídí dřív, než to musí zavřít…

Ivan_pha

Koukám, že i na zářném západě je to stejné jako u nás.

Dejf

stejný systém, stejné vstupy, očekáváte jiný výsledek?

N.N.

Zůstává několik otázek:
– zda je konstrukce na konci životnosti
– pokud ano, má se vyměnit
– pokud ano, je to pravý čas na prohlášení za památku
– zda po kontrole snížit nostnost, omezit počet vlaků
– začít zjišťovat, kdo z toho bude mít prospěch a
– pokud má z prací prospěch nesprávná strana, tuto z debaty vyřadit

Zlámalík

V případě pochybností zadat HIA, to bude neprůstřelné.

Jan

Je to tak, DB jsou strašně podfinancovaní. U nás se díky dotacím výrazně modernizuje.

tarten

Peníze jsou podobné.

tarten

„Bezpečnost je vždy naší nejvyšší prioritou“ je oblíbená německá výmluva, když neumí vyřešit, co zpackali.

Tomáš Flaška

Koukám, že se stavem mostů v tom nejsme sami. A je jedno, jestli silniční, nebo železniční.