Němci čtyři roky po povodních otevřeli první část trati v Porýní
Jednotka Alstom Lint (BR620) ve stanici Urft na Eifelstrecke. Foto: DB InfraGO

Povodně byly zásadním impulzem pro modernizaci a elektrifikaci celé trati.
Povodně byly zásadním impulzem pro modernizaci a elektrifikaci celé trati.
Doplním, že ani teď po bezmála 4 letech není obnoven provoz na (doslova smetené, stejně jako domy u řeky) horním úseku tratě (resp. sama byla už kdysi utnuta v Ahrbrücku, ač kdysi vedla až směrem k Eielstrecke) v údolí řeky Ahr.
Totéž do Bad Münstereifelu.
K Eifelstrecke: na tu případnou dálkovou dopravu jsem zvědav – v situaci, kdy jezdí komerčně. Nicméně i 1h takt zrychlených spojů (do povodní tam tuším bylo něco střídavého, resp. byly tam i odlišnosti na pracovní den s méně zrychlenými, ale více zastávkovými spoji; o víkendech naopak) je fajn.
Pěkně.
Jak dlouho bude asi trvat oprava jednoho sesuvu u Mikulovic a jednoho mostu u Opavy? Brzy to bude od povodně rok.