Nekonečný příběh. Kraj opět prodloužil soutěž na dotované linky z Ostravy
Nádraží Ostrava Airport, foto: Moravskoslezský kraj
Moravskoslezský kraj se nevzdává své představy, že za stamiliony z veřejných prostředků spustí provoz linek z Ostravy do Amsterdamu a
Jaroslav Unucka …krajský radní pro dopravu z ODS ? To je jeden z příkladů toho , proč je pro mne ODS nevolitelná. Na jednu stranu strana , která se prezentuje jako pravicová ,ale mající ve svém středu lidi jako je pan Unucka , kteří jsou typičtí levičáci. Apropo..proč kraj dotuje dopravu ? Snad proto , aby se děti dostali do školy , penzisti k lékaři a zaměstnanci do zaměstnání ? Proč by měly být letecké linky dotovány z veřejných peněz ? Co bude mít z toho dítě , penzista či zaměstnanec (daňoví poplatníci) , když kraj nasype stovky milionů do… Číst vice »
Bóže, při vší úctě k panu Unuckovi to je dost smeč vedle. Sta milióny by víc posloužily v dopravě kterou užije 99,9% občanů regionu. Zejména pak železniční. Také je třeba věnovat pozornost jízdním řádům. Vždyť z Havířova/Těšína atd. se nedá v sobotu neděli dostat ani na ranní směnu do Ostravy Poruby. Okrajové spoje na sebe nenavazují ani v Ostravě Kunčicích do centra Ostravy. Když člověk napíše na kraj, že nejsou přípoje tak odpověď zní. Jiný koncept dopravy na trati 323 a 321 tak nejsou přípoje. Díky tomu nejsou však ani lidé ve vlacích. Zpátky k letadlům. Prahu, Amsterdam, ( Frankfurt,… Číst vice »