Nekonečný příběh dostavby D49. Mátl doufá v otevření příští rok v květnu či červnu

Betonáž na dálnici D49. Foto: ŘSDBetonáž na dálnici D49. Foto: ŘSD

7,5 kilometru dlouhý úsek do Fryštáku je téměř hotový, jezdit se po něm však nedá.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Linhart

Zvláštní, že žádná vláda, ani levá ani pravá, neomezila vliv kverulantů. Stačilo by „2x a dost“ a bylo by vyřešeno. Prostě na jedno stavební povolení by si mohli stěžovat jen 2x. A vůbec by se stavební povolení mělo vydávat na dobu neurčitou, resp. v případě liniových staveb aspoň na 20 let. EIA totéž.

lukas

To je šílené nebezpečný a určitě byste to nechtěl, kdyby se měl bourat váš dům či byt…

Jarek

Pořád dokola, máme sprzněnou legislativu, a ekofanatici, kromě toho, že se tím živí (napadáním staveb) tak se pohybuji v mezích zákona.Takže něco už se v zákonech změnilo, ale zřejmě to je málo.Takže dokud jim to zákon bude umožňovat, budou škodit dál.V návaznosti na to, že se soukormými investory se vždy domluví a nevadí jim, vznik šedých krabic na nejleší orné půdě jde vidět, že to nedělají jako ekouši, kterým jde o přírodu, žabičky a chvostoskoky, ale mají z toho sprostý byznys.

Jiří Sedlář

My i Slováci jsme v tomto hloupý, že se společně jako lidi nedohodneme a nějakou „tvrdší stávkou“ ala francouzi nedonutíme politiky jednat tak aby stupidní strategickým stavbám nebránili takové věci…..pokud tedy není v tom skrytý jiný úmysl (myslím prodloužením stavby možnost více „ojebávat“ veřejné finance…..

mrkmrk

D49 je vlastně víceméně ve stopě původní Československá D1
U D1 budeme slavit dokončení po 58 letech , ovšem v trochu jiné trase

Jmeno

Nad cestou Praha-Brno-Zlín-Košice souvisle po dálnici už jsem zlomil hůl. Nyní se spíš kloním k Praha-HK-OM-FM-Čadca-Žilina-Košice

Alfons

Co je OM? Jako OLOMOUC.
Pokud chcete jet takhle tak rychlejší je trasa na Uherské Hradiště pak na Slovensko. Žilina je zasekaná,ale slibují tunel višňové od nového roku.

Dusanh

Tak přes Čadcu jede jen masochista nebo ten, kdo fakt musí…

Kodl

No dal bych si tady pozor na termíny a prognózy, abychom to nezakřiknuli…..

qěcy

Tady to fakt chce dotáhnout d49 aspoň v polovičním profilu až za Vizovice. Aby se nejezdili po žádných silně nevhodných silnicích z konce D49 na I/49.

Leon

V plném profilu za Slušovice.
Další část trasy je na opravdu dlouhé projednávání.

Mech

Zatím to ale nevypadá, že by se ŘSD Správa Zlín do toho nějak více opírala. ZS až 2029.

Jiří

„Věřím a doufám, že skutečně se podaří zhruba nikdy do listopadu nebo maximálně do konce letošního roku toto stanovisko získat…“
Občas je ten novinářský šotek pravdivější než realita :DD

Alfons

Právě že nikdy. On ten pacient Patrik se do toho zase opře a bude se odvolávat.
Netuším jak ho slušně nazvat lehkou ženu.

beneslu

Ono je to těžké. Stát vytvořil složité stavební řízení, úředníci jsou také kategorie sama o sobě. Navíc jsme lidé a děláme chyby a na těch se pak někdo odvolává. Takže nejdřív zjednodušit stavební řízení, pak dvojí kontrola chyb a pokud se nikdo neodvolá tak se budou hledat peníze….Žijeme ve složité době.

Alfons

Ok. Chápu,ale ten pacient prohlásil že D 49 nebude a udělá vše pro to aby nebyla.
To samé dělal s D 1 u Přerova.
Jiné stavby dálnic neblokuje (hanlivý název mužského přirození).