Nekonečná příprava děčínského jezu dosud vyšla na 600 milionů
Vizualizace jezu u Děčína. Pramen: ŘVC

Zejména kvůli suchu lodě nemohou na Labe několik měsíců v roce vůbec vyplout.
Zejména kvůli suchu lodě nemohou na Labe několik měsíců v roce vůbec vyplout.
Naštěstí jsme bohatá země, takže nějaká ta stovka milionů sem, stovka milionů tam… Vždyť to jde ze státního.
A až to jednou slavnostně postaví, nebude co vozit 😀
A zase rejdari zkousi manipulovat verejne mineni, aby lide ignorovali klimaticke jevy a stav reky Labe a jeji okoli. Tady nejde jen o jez v Decine. Kazdy, kdo zna reku Labe od Usti po Decin, musi videt, jak se prava strana Labe na tomto useku rozleva do volne svaziteho terene. Od jara po brzky podzim je v Labi tak malo vody za Ustim, ze nejenze zde nemuzou plout ani vyletni parniky, ale kolikrat nevyplul ani privoz. Tak prosim mohli by nam rejdari a plavebni sprava prestat neustale lhat, te ze staci postavit v Decine nekolikametrova zdymadla a razem bude rekla… Číst vice »
To je jednoduché, bude potřeba dalších zdymadel, protože jinak by byla předchozí zdymadla zmařenou investicí.
Že tu řeku rovnou nevybetonují, když je tam tak málo vody, mohly by tam alespoň jezdit náklaďáky.
Dokumentace, projekt…A 600 mil. Kč je fuč, aniž by se koplo do země. A kolik lidí po tom Labi pluje? Já jen, že nákladní lodní doprava na Labi v ČR prakticky zanikla před víc jak třiceti roky.
Tentokrát zapomněli jejich oblíbenou pohádku o německých turistických lodích.
Pokud vím, tak skutečný problém je přeprava nadměrných nákladů, na to by byly lodě ideální, jenže těch je pár do roka.
Vodní síť je podle něj v západní Evropě vybudovaná už léta a dál se modernizuje.
Už léta – to znamená asi někdy od začátku čtvrtohor, kdy se stabilizovala morfologie terénu v Evropě a zalednění resp. naopak jeho ústup umožnil vznik řek jako třeba Rýna…
Téměř všichni co jezdili od nás dřív po Labi, dnes dělají po Holanďany a Němce. Proč asi? Jezdím tam taky.
Holanďani a Němci jezdí po Labi od Magdeburku/Drážďan výš? Ne? Proč asi?
Opět ekoteror a ty peníze by všechny měli zaplatit ti odpůrci
Nebo spíš ti příznivci?
EIA už se dělala 2x a pokaždé vyšla špatně – zásah do ŽP je neakceptovatelně velký. Ale nestačí to, uděláme další.
To je celé akce Foldyny, Anděla, Astera a spol. V dnešní době zbytečnost. Lodní doprava v ČR nemá budoucnost.
Hmmm, a tu reku dal smer Dresden uvede na rozumne parametry kdo?
Kdyz vezmu jak Helmuti krasne resi Carolabrucke, tak bych se na to vykaslal uz kvulk tomuto
Nejlepší je ten komentář toho rejdaře:
„v Německu a Evropě je to mnohem lepší a přeprava se tam dá dělat celoročně bez nějakých omezení,“
Zatímco vody je málo, řeku blokuje spadnutý most a nevybuchlé bomby z války.
Jo, jo, i plavba po Rýnu byla zasadne omezena
A rejdaři dali kolik?
Tak jako Rejdaři za to mají ještě platit???? A kolik zaplatili silniční dopravci za stavbu dálnic? Nebo železniční dopravci za stavbu železnic??
Na silnicich se plati mytne, dalnicni znamky, i spotrebni dan z paliva. Na zeleznici se taky plati od kilometru.
A to se vyplatí!
Těm co kasírují určitě.
Soudím, že nikoliv – téměř nic tomu nenasvědčuje. Jsou to vlhké sny technokratů/betonářů, kteří ale přírodě (průtokům) neporučí. Větší smysl vidím v lepším napojení na evropskou moderní železniční síť.
Betonářům na 110%