To je přece ten starověký mýtus o Theseově Rudné. Stále se opravuje, mění, překopává, ale na konci je to zase jen Rudná.
Jirka
55 minut
Tramvaji se to dotkne?Je stale jeste planovana ta prelozka nahoru vesle Hondy u Peny?
JendaVenda
1 hodina
Za tohle by měl jít někdo sedět. Už několik let se po Rudné nedá projet, protože mezi Vratimovskou a Závodní dělají jeden most po druhém. A jejich tempo ? Pohodička klídek. Žádné 27/7, když je to na důležité tepně, ale tempo jako by dělali nějakou lávku v Horní Dolní.
No ono už dnes je to na dvě věci s tou 445,když člověk jede ráno na Fakultku na vyšetření a třeba spoj co vyjíždí v cca 7 hodin(jedou 2,jeden je zrychlený),tak i ten zrychlený nabírá zpoždění 30 minut,stalo se mi nedávno 2x po sobě.A to jsem zvolil bus proto,abych nezůstal viset autem,navíc u FNO není stejně v ten čas kde zaparkovat
No ono horší než teď už to tam o moc asi nemůže ani být: kolony ráno-dopoledne i odpoledne jsou tam denně i tak, všechno jezdí zpožděné.
Naopak pokud to zase uzavřou např. pro nákladní dopravu, jako když se dělaly ty mosty vedle přes Ostravici, tak auta a autobusy paradoxně projely rychleji než teď.
A pokud ty zácpy zůstanou nebo ještě narostou, tak budou stejně tak pro auta jako pro autobusy, takže lidi si nevyberou…
Ne. Bohužel budou jezdit do nového cíle v centru Ostravy. To prostě nevymyslíš…
Místo kolotočů a zábavních center či lázní jako v Polsku do centra Ostravy sestěhovat desítky hal s nepředstavitelnou kapacitou pro uskladnění….
Strašné….přitom plány by byly…
Je to jak to je….😱😰
Vypadá to, že ani součástí této stavby nebude vybudované odbočení doprava na Místeckou a bude se dále odbočovat vlevo.Psal jsem na město už v době kdy začalo být jasné co bude z bývalou aglomerací jak bude řešen nárust dopravy, ale jen proklamace o ničem.Takže co?Těžký průmysl 99 % doprava po železnici do oblasti, dneska korporátní eurosklady a 100% dopravy kamiony.Po Rudné jezdím od roku 1984 a mám přehled co s tam denně děje, takže po dostavění Vítkovických mostů byl relativně klid rok,a co chybí…?Most u Jeremenka, most nad Frýdeckou a most nad Polaneckou.4 stavební sezony jisté práce.
To je přece ten starověký mýtus o Theseově Rudné. Stále se opravuje, mění, překopává, ale na konci je to zase jen Rudná.
Tramvaji se to dotkne?Je stale jeste planovana ta prelozka nahoru vesle Hondy u Peny?
Za tohle by měl jít někdo sedět. Už několik let se po Rudné nedá projet, protože mezi Vratimovskou a Závodní dělají jeden most po druhém. A jejich tempo ? Pohodička klídek. Žádné 27/7, když je to na důležité tepně, ale tempo jako by dělali nějakou lávku v Horní Dolní.
Naprostý souhlas. Jako opravit je to nutné, ať nedopadnem jako v Janově. Ale to planovani je na presdzku.
Nebude škoda toho modrého zábradlí?
Vyhozene penize. Teto casti rudne by pomohlo jen zakopani pod zem – i kdyby jen prehrazenim betonovou traverzou od Frýdecké/Výstavní až po Plzeňskou.
A co takhle úprava existujících a doplnění nových nájezdů? Nic?
Dal jsem vám palec nahoru 👍
445 je tedy na zrušení z do Havířova.
443 můžou ještě přetrasovat na Hranečník.
Jak budeme jezdit na Jih. Asi 448?
No to jsem zvědav jak to dopadne.
Katastrofický scénář se zjevně ohledně busů chystá…
Kdyby aspoň byly hotové opravy železničního uzlu. Všech nádraží. Tratí 321, 322 i 323. To vypadá na pořádný problém…
No ono už dnes je to na dvě věci s tou 445,když člověk jede ráno na Fakultku na vyšetření a třeba spoj co vyjíždí v cca 7 hodin(jedou 2,jeden je zrychlený),tak i ten zrychlený nabírá zpoždění 30 minut,stalo se mi nedávno 2x po sobě.A to jsem zvolil bus proto,abych nezůstal viset autem,navíc u FNO není stejně v ten čas kde zaparkovat
No ono horší než teď už to tam o moc asi nemůže ani být: kolony ráno-dopoledne i odpoledne jsou tam denně i tak, všechno jezdí zpožděné.
Naopak pokud to zase uzavřou např. pro nákladní dopravu, jako když se dělaly ty mosty vedle přes Ostravici, tak auta a autobusy paradoxně projely rychleji než teď.
A pokud ty zácpy zůstanou nebo ještě narostou, tak budou stejně tak pro auta jako pro autobusy, takže lidi si nevyberou…
Posledně při přestavbě mostů ve Vítkovicích byl před křižovatkou dokonce BUS pruh – takže by lidi měli spíše přecházet z aut do autobusů… 🙂
Když zavřeli mosty přes Vítkovice pro nákladní dopravu tak potud asi ok…
Šlo to objet s náklady i os…
Ale zavřít to tam Když vybudovali zónu pro příjezd 500 kamionů denně jakož že musí i odjet. Ty haly začaly fungovat…prostě…
Místo bazénů s důlní vodou tam nastavěli haly pro kamiony…
K tomu v centru Ostravy na křižovatce všech směrů není opravdu co dodat…
Za mě nějaká obhajoba těchto záměrů je na nule. Možná si sama Ostrava v centru ale přeje něco jiného. Potom ok….
A ty kamiony tam jezdí jen tak, s prázdnou a přetížené?
Ne. Bohužel budou jezdit do nového cíle v centru Ostravy. To prostě nevymyslíš…
Místo kolotočů a zábavních center či lázní jako v Polsku do centra Ostravy sestěhovat desítky hal s nepředstavitelnou kapacitou pro uskladnění….
Strašné….přitom plány by byly…
Je to jak to je….😱😰
Vypadá to, že ani součástí této stavby nebude vybudované odbočení doprava na Místeckou a bude se dále odbočovat vlevo.Psal jsem na město už v době kdy začalo být jasné co bude z bývalou aglomerací jak bude řešen nárust dopravy, ale jen proklamace o ničem.Takže co?Těžký průmysl 99 % doprava po železnici do oblasti, dneska korporátní eurosklady a 100% dopravy kamiony.Po Rudné jezdím od roku 1984 a mám přehled co s tam denně děje, takže po dostavění Vítkovických mostů byl relativně klid rok,a co chybí…?Most u Jeremenka, most nad Frýdeckou a most nad Polaneckou.4 stavební sezony jisté práce.