Frydecká, Vratimov,Kunčice dnes kolony ,pak začnou kopat podjezd u nadraží ve Vratimově.Pak kruháč u Schelky. Nový most, ten dnešní stavěli Němečtí zajatci Bylo v plánu od Makra přes ostravicí kolem trati na Český Těšín,směr Bartovice, Havířov. . Vratimovští to budou mít hodně složité s dopravou.Pevné nervy
Každé město, normální město s inteligentními lidmi ve vedení,staví obchvaty ! Praha, Brno dokonce i Opava !!! Jen v Ostravě politici vše směřují do centra Ostravy…..Přitom tady máme jen 2 hlavní cesty, Místecká a Rudná. Místecká se dá v klidu objet po dálnici jak z FM do Polska tak naopak a hlavně odklonit dopravu na Bohumínskou a ne přímo do Městské NEMOCNICE Ostrava že? !!! Jenže to by IQ Ostravských politiků nesmělo být pod 30 že ano?
Ostrava není organicky vzniklé město. Je to historicky souměstí, kde kapacitní komunikace (jak silnice, tak železnice) byly vedeny v prostoru mezi sídly. Jenže časem jednotlivé části dorostly až k těm komunikacím. To že se to administrativně propojilo a teď je to de jure jedno město, na tom nic nemění.
A souhlasím, desítky let chybějících 400 metrů solidního čtyřpruhu mezi Místeckou a Cihelní (plus příslušné odbočné a připojovací pruhy) je opravdu ostuda.
peter
4 měsíců
Na ty staré mosty se sralo, že se rozpadají po 40 letech? Nemá ten most vydržet 100 let? A ty nové mají jakou životnost?
Díky za odkaz. Tuhle šílenost jsem neznal, a doufám, že se stavět nebude.
JendaVenda
4 měsíců
Za tohle by měl jít někdo sedět. Už několik let se po Rudné nedá projet, protože mezi Vratimovskou a Závodní dělají jeden most po druhém. A jejich tempo ? Pohodička klídek. Žádné 27/7, když je to na důležité tepně, ale tempo jako by dělali nějakou lávku v Horní Dolní.
No ono už dnes je to na dvě věci s tou 445,když člověk jede ráno na Fakultku na vyšetření a třeba spoj co vyjíždí v cca 7 hodin(jedou 2,jeden je zrychlený),tak i ten zrychlený nabírá zpoždění 30 minut,stalo se mi nedávno 2x po sobě.A to jsem zvolil bus proto,abych nezůstal viset autem,navíc u FNO není stejně v ten čas kde zaparkovat
No ono horší než teď už to tam o moc asi nemůže ani být: kolony ráno-dopoledne i odpoledne jsou tam denně i tak, všechno jezdí zpožděné.
Naopak pokud to zase uzavřou např. pro nákladní dopravu, jako když se dělaly ty mosty vedle přes Ostravici, tak auta a autobusy paradoxně projely rychleji než teď.
A pokud ty zácpy zůstanou nebo ještě narostou, tak budou stejně tak pro auta jako pro autobusy, takže lidi si nevyberou…
Ne. Bohužel budou jezdit do nového cíle v centru Ostravy. To prostě nevymyslíš…
Místo kolotočů a zábavních center či lázní jako v Polsku do centra Ostravy sestěhovat desítky hal s nepředstavitelnou kapacitou pro uskladnění….
Strašné….přitom plány by byly…
Je to jak to je….😱😰
Z Rudné na Místeckou se dá sjet doprava už dnes. Odbočit z Rudné dolů jakoby k Hornbachu a přes bývalou aglomeraci projet na výjezd na Místeckou. Ušetří to dost času.
Podobně jezdím i když chci jet směrem na Frýdek, to se zase hned na kruháči otočím a najedu rovnou do pruhu který pokračuje až na světla za mostem přes Místeckou, aniž bych k němu musel popojíždět v koloně.
Frydecká, Vratimov,Kunčice dnes kolony ,pak začnou kopat podjezd u nadraží ve Vratimově.Pak kruháč u Schelky. Nový most, ten dnešní stavěli Němečtí zajatci Bylo v plánu od Makra přes ostravicí kolem trati na Český Těšín,směr Bartovice, Havířov. . Vratimovští to budou mít hodně složité s dopravou.Pevné nervy
Nebude to jen o tomto mostě, současně se bude řešit přestavba mostů přes Frýdeckou a žel. trať o kousek dál… https://x.com/RSD_MSlezsky/status/1851489457406443546
Na Rudné je to dnes a denně peklo a bude to očividně jen horší…
Navíc nechápu, když už se bude řešit ten most přes Místeckou, proč se to nebude dělat v součinnosti s městem jako kopmlexní přestavba s dobudováním větví MÚK a posunutím tramvaje. To samé mohlo být řešeno i o kousek dál při přestavbě mostu u křižovatky RudnáxZávodní. V územním plánu Ovy to je…. https://uzemniplan.ostrava.cz/?00-%C3%9AZEMN%C3%8D%20PL%C3%81N%20OSTRAVY/2_Grafick%C3%A1%20%C4%8D%C3%A1st/2-1-Grafick%C3%A1%20%C4%8D%C3%A1st%20%C3%BAzemn%C3%ADho%20pl%C3%A1nu/V2.2%20-%20HV-KONCEPCE%20VI-DOPRAVA#&gid=1&pid=doprava_l5_vzmo.png
Nahoru
Každé město, normální město s inteligentními lidmi ve vedení,staví obchvaty ! Praha, Brno dokonce i Opava !!! Jen v Ostravě politici vše směřují do centra Ostravy…..Přitom tady máme jen 2 hlavní cesty, Místecká a Rudná. Místecká se dá v klidu objet po dálnici jak z FM do Polska tak naopak a hlavně odklonit dopravu na Bohumínskou a ne přímo do Městské NEMOCNICE Ostrava že? !!! Jenže to by IQ Ostravských politiků nesmělo být pod 30 že ano?
Ostrava není organicky vzniklé město. Je to historicky souměstí, kde kapacitní komunikace (jak silnice, tak železnice) byly vedeny v prostoru mezi sídly. Jenže časem jednotlivé části dorostly až k těm komunikacím. To že se to administrativně propojilo a teď je to de jure jedno město, na tom nic nemění.
A souhlasím, desítky let chybějících 400 metrů solidního čtyřpruhu mezi Místeckou a Cihelní (plus příslušné odbočné a připojovací pruhy) je opravdu ostuda.
Na ty staré mosty se sralo, že se rozpadají po 40 letech? Nemá ten most vydržet 100 let? A ty nové mají jakou životnost?
A proč se to do prdele nespojilo s nedávnou stavbou nových mostů o pár metrů vedle? To je prostě na přes držku.
bolševická „kvalita“
To je přece ten starověký mýtus o Theseově Rudné. Stále se opravuje, mění, překopává, ale na konci je to zase jen Rudná.
Tramvaji se to dotkne?Je stale jeste planovana ta prelozka nahoru vesle Hondy u Peny?
Jaká přeložka???
Viz územní plán – dobudování větví MÚK a s tím související posun tramvajové trati… https://uzemniplan.ostrava.cz/?00-%C3%9AZEMN%C3%8D%20PL%C3%81N%20OSTRAVY/2_Grafick%C3%A1%20%C4%8D%C3%A1st/2-1-Grafick%C3%A1%20%C4%8D%C3%A1st%20%C3%BAzemn%C3%ADho%20pl%C3%A1nu/V2.2%20-%20HV-KONCEPCE%20VI-DOPRAVA#&gid=1&pid=doprava_l5_vzmo.png
Díky za odkaz. Tuhle šílenost jsem neznal, a doufám, že se stavět nebude.
Za tohle by měl jít někdo sedět. Už několik let se po Rudné nedá projet, protože mezi Vratimovskou a Závodní dělají jeden most po druhém. A jejich tempo ? Pohodička klídek. Žádné 27/7, když je to na důležité tepně, ale tempo jako by dělali nějakou lávku v Horní Dolní.
Naprostý souhlas. Jako opravit je to nutné, ať nedopadnem jako v Janově. Ale to planovani je na presdzku.
Nebude škoda toho modrého zábradlí?
Teď je v módě černo-šedá.
Vyhozene penize. Teto casti rudne by pomohlo jen zakopani pod zem – i kdyby jen prehrazenim betonovou traverzou od Frýdecké/Výstavní až po Plzeňskou.
A co takhle úprava existujících a doplnění nových nájezdů? Nic?
Dal jsem vám palec nahoru 👍
445 je tedy na zrušení z do Havířova.
443 můžou ještě přetrasovat na Hranečník.
Jak budeme jezdit na Jih. Asi 448?
No to jsem zvědav jak to dopadne.
Katastrofický scénář se zjevně ohledně busů chystá…
Kdyby aspoň byly hotové opravy železničního uzlu. Všech nádraží. Tratí 321, 322 i 323. To vypadá na pořádný problém…
No ono už dnes je to na dvě věci s tou 445,když člověk jede ráno na Fakultku na vyšetření a třeba spoj co vyjíždí v cca 7 hodin(jedou 2,jeden je zrychlený),tak i ten zrychlený nabírá zpoždění 30 minut,stalo se mi nedávno 2x po sobě.A to jsem zvolil bus proto,abych nezůstal viset autem,navíc u FNO není stejně v ten čas kde zaparkovat
No ono horší než teď už to tam o moc asi nemůže ani být: kolony ráno-dopoledne i odpoledne jsou tam denně i tak, všechno jezdí zpožděné.
Naopak pokud to zase uzavřou např. pro nákladní dopravu, jako když se dělaly ty mosty vedle přes Ostravici, tak auta a autobusy paradoxně projely rychleji než teď.
A pokud ty zácpy zůstanou nebo ještě narostou, tak budou stejně tak pro auta jako pro autobusy, takže lidi si nevyberou…
Posledně při přestavbě mostů ve Vítkovicích byl před křižovatkou dokonce BUS pruh – takže by lidi měli spíše přecházet z aut do autobusů… 🙂
Když zavřeli mosty přes Vítkovice pro nákladní dopravu tak potud asi ok…
Šlo to objet s náklady i os…
Ale zavřít to tam Když vybudovali zónu pro příjezd 500 kamionů denně jakož že musí i odjet. Ty haly začaly fungovat…prostě…
Místo bazénů s důlní vodou tam nastavěli haly pro kamiony…
K tomu v centru Ostravy na křižovatce všech směrů není opravdu co dodat…
Za mě nějaká obhajoba těchto záměrů je na nule. Možná si sama Ostrava v centru ale přeje něco jiného. Potom ok….
A ty kamiony tam jezdí jen tak, s prázdnou a přetížené?
Ne. Bohužel budou jezdit do nového cíle v centru Ostravy. To prostě nevymyslíš…
Místo kolotočů a zábavních center či lázní jako v Polsku do centra Ostravy sestěhovat desítky hal s nepředstavitelnou kapacitou pro uskladnění….
Strašné….přitom plány by byly…
Je to jak to je….😱😰
Máte 100% pravdu, víte kdo za tohle pro Ostravu zničující, nemám slušných slov…, může? MACURA ????
Z Rudné na Místeckou se dá sjet doprava už dnes. Odbočit z Rudné dolů jakoby k Hornbachu a přes bývalou aglomeraci projet na výjezd na Místeckou. Ušetří to dost času.
Podobně jezdím i když chci jet směrem na Frýdek, to se zase hned na kruháči otočím a najedu rovnou do pruhu který pokračuje až na světla za mostem přes Místeckou, aniž bych k němu musel popojíždět v koloně.