Někdejší AWT má prvního brejlovce v barvách polské matky
Brejlovec v nových barvách PKP Cargo International. Pramen: PKP Cargo Int.
Společnost PKP Cargo International, která donedávna nesla název AWT, dnes v České Třebové převzala první lokomotivu řady 753 v novém
A co ty bílé Vectrony, ty jsou sjednovené s čím? Tenhle nátěr je hnus jak z devadesátek na Balkáně. Světlý vrch bude hnědošedý a černý spodek taky…
Sjednocování asi neprobíhá úplně dobře, vezl jsem z opraven Krnov vozy po revizi a laku, kde zůstal původní šedý nátěr dokonce i s logem AWT, jen u provozovatele byla napsána změna. Jen si nejsem úplně jistý, jestli u toho není majitel AWT rosco
V dubnu bude ta lokomotiva pouze špinavá. Tohle rozvržení musel vymyslet opravdu jen hlupák, který nemá potuchu o provozu
Ted to s těma zelenýma klaksona připomíná shreka 😀
Polák… co ten může vymyslet lepšího.
Nátěr poplatný polskému myšlení..
Z tohoto úhlu pohledu to má tak trochu „Sergej – look“ – asi to dělá ten barevný přechod střechy…
Pamatuju si že když ČD přecházely na modrou barvu tak tvrdily že budou originální protože modrou barvu nikdo nemá.
A měl ji TENKRÁT někdo ?
Jo, Maďaři. Starý nátěr – kolem oken modrý, dole šedý, i Flirty, bílomodré.
Vím, že „na nátěr to nejezdí“, ale oranžovo-šedý nátěr AWT byl mnohem elegantnější.
Tohle vypadá barevně hodně dobře. Uvidíme, jak se jim bude dařit udržovat tu zelenou na střeše čistou.
Mně to sice připomnělo starou říkánku „zelená a modrá, pro blázny dobrá“, ale dneska už to asi neplatí úplně jednoznačně, a navíc ta kombinace odstínů není ani nijak „řvavá“, aby musela kohokoli iritovat k nepříčetnosti, takže budiž jim přán úspěch.
připomíná to pumpy OMV, …….i když, třeba tam tankujou
Jak to není originál nátěr vymyšlený přímo na design mašiny, tak to stojí za starou belu.
Vždyť tam nenechali ani bílý rám kolem oken. To udělalo zas nějaký manažerský kopyto podle manuálu, co nemá absolutně tucha o vzhledu mašiny.