Nejvýše položené staveniště v Evropě. U Matterhornu roste nová přeshraniční lanovka

Nová lanovka Matterhorn Glacier Ride II. Foto: Zermatt BahnenNová lanovka Matterhorn Glacier Ride II. Foto: Zermatt Bahnen

První cestující se svezou lanovkou příští rok.

Zpět na článek
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
tarten

Obludnost.

Aleš

A v Bílině budou rok rekonstruovat jednu ulici

Riki

U nás se bude 10 let řešit a dělat studie jakouže to lanovku na Ještěd. Ach jo 🙁

Jan

Tramvaje T3 umíme vyrobit jako nové, stačí k tomu nevyhazovat staré papíry vyřazených vozů (což je samo o sobě dost podivná metoda) a prodá se to jako generální oprava nebo modernizace. U stávající lanovky děláme jako kdyby se stavělo na holém kopci?

Vladimír

Snad se dožiji toho, že postaví lanovku na K2 a Everest.
Nebo aspoň klimatizované eskalátor

Pako

To doufám nikdy nikoho nenapadne.

Tomáš Záruba

Ten rok 2018 bude asi spíš nová lanovka, spojení na Klein Matterhorn jako takové bylo už hodně dávno.

Marek

Vidět tam nahoře jeřáb je fakt dost zvláštní zážitek. Nebojí se toho a investují. U nás by se řešilo tisíc důvodu, proč to nejde. Fandím jim.

Jiří Kocurek

U nás by se předem vědělo, že to bude nanic, prováděcí firma to ****ví a ještě bude nahoře příliš moc lidí a pak to s něma spadne. A že bezpečnostní standardy jsou k ničemu.

Travegoist

Vida, u nás by byl poslední sloup a usekaná lana klidně na hranici kraje 🙂

Jiří Kocurek

Přesně! Kraje se o tu železnici nestarají a vyrthávají koleje. Chudák tak musí cestou z Prahy do Zábřehu 4x přestupovat.

Josef

Jak můžou! Naše-tedy český ochranáře na ty Švýcary! Ty by je vyškolili.

Jan

Od jisté nadmořské výšky už není co chránit, je tam jen kámen a led. Tam se chrání spíš lidské životy při stavbě a provozu.

Pako

Při rozloze Alp není problém vyčlenit malou část k intenzivní lidské činnosti. Naše hory o rozloze několika fotbalových hřišť a o něco více fábií by holt takováto lanovka zabrala téměř celé.