Nejvyšší správní soud odmítl ekologické spolky, příprava středočeské D3 může pokračovat
Stavba D3 v jižních Čechách. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Rozhodnutí je podle ŘSD pro dálnici D3 zásadním krokem. Může pokračovat územní řízení.
A u zbylých úseků se to bude řešit přes DESÚ? Nebo se půjde už cestou společného povolení?
Kazdej kilometr tyhle dalnice, ktery se postavi, pomuze a ulehci obrovskymi mnozstvi lidi.
jen houst.
Výborně, plnou parou vpřed. Tohle je společně se severem D0 nejpotřebnější část dálnice v ČR, která se ještě nestaví. (Běchovice-Modletice 511 už považuju za skorozahájenou 😉)
Dávno jsou bagry na místě a akce probíhá… 🙂 (Ano je to jen pro archeologický průzkum, ale fakt se to děje! :-O)
hlavne aby uz vysoutezili stavare a zacli opravdu stavet.
Taky mám radost a držím palce… jen v té důležitosti považuju chybějící moravskou část D35 jako potřebnější.
Jake hlavni mesto s 1,5M obyvatel obsluhuje moravska cast I/35?
Ale chtělo by to současně Vesteckou spojku, jinak bude Vídeňská hrozně ucpaná (už je teď).
Takže to „zeleňouři“ zase jen podrželi. Jejich argumenty jsou irelevantní. Jako všude a vždy, už od 90. let.
Lžete
Nějakého rozboru, proč lže, se dočkáme? Nebo je to jen zas takový výkřik do tmy?
Neztrácej čas tlacháním na diskusích, utři si slzičky z dalšího projetého soudu a běž zachraňovat čolky.
Jo, taky by mě zajímalo co se díky jejich soustavnému úsilí jako zlepšilo? Mrtví na okreskách? Tisíce tun emisí navíc?
S těmi tunami emisí navíc jste vedle jak ta jedle, je to přesně naopak. Představa, že po dálnici bude jezdit (by dnes jezdilo, kdyby stála) stejný počet aut, jaký dnes jezdí po nevyhovující silnici, je mylná. Dálnice povede k dopravní indukci a celkový počet kilometrů najetý automobily (osobními I nákladními) se zvětší, ergo i vzniklé emise. A to jsem ještě nezapocital, že auto má tím větší spotřebu (a emise) čím rychleji jede. Nicméně ekologický přínos dálnice existuje, a sice ten, že lokálně se zlepší ovzduší (a nejen to) v místech, kudy auta projíždějí dnes místo ní.
Tak to je tu obvyklé, mrtví a udušení jako důsledek toho, že se permanentně nepřidávají další a další „potřebné“ silnice („k této to chce ještě tuhletu a tamhletu, neškodilo by pak také vykácet kus lesa či ubourat kus domů a přidat parkoviště“), a tak pořád dokola. Říká se tomu celkem trefně „myšlení autem“.
O emise v zasade az tak nejde. Nejdulezitejsi je bezpecnost.
Věčně připomínky se řeší a jsou tu i úspěchy. Třeba most na D11 v Libockém luhu nebo posun D7 u Postoloprt kousek dál od řeky.
Tipuju, že ne věcně, ale věcné… 😉
Otevírám flašku a dávám si panáka
Ano, bez chlastu to tu bude tímhle stylem čím dál méně k žití. 😉 Hlavně se pak nejeďte po těch silnicích honem projíždět. 🙂