Nejvyšší priorita je právě ten třetí úsek -ZA(Brodno)- KNM. Když se překopete za Povinou, tak se už jede plynule. Stejně tak v opačném směru. Stojí se od Poviny až do Brodna (nový most v KNM tomu nijak moc nepomohl).
A tento 3. úsek se ještě ani nezačal tendrovat…
Som z Poviny, občas sa tam mihnem u rodiny a tá ranná špička je fakt zlá. Kolóny smerom na Žilinu siahajú až ďaleko za Povinu a či sa ráno dostanete na hlavnú, závisí len od dobrej vôle vodičov v kolóne. Myslím, že ak by sa dokončil len úsek po KNM, ktorý by mal končiť tesne pred Lieskovcom, tak by sa úzke hrdlo akurát prenieslo do Lieskovca a Ochodnice. Radšej nech to otvoria celé naraz, ale je pravda, že ten posledný úsek by fakt mal byť prioritou.
BTW nový most v KNM tomu nielen nepomohol, ale dokonca to ešte zhoršil.
Michal M
19 dny
A jaké nekompetentní mafiány dosadil Ficko do NDS?
Strašný stav dálniční resp. jakékoliv dálkové silniční dopravy není otázka jedné vlády. Kontrast vynikne hlavně ve srovnání s Polskem nebo (a hlavně) Maďarskem.
Tohle je čtvrtá (!) vláda pana Fica za posledních 20 let….
Happy
19 dny
Doporučuji se obrátit na nějakej Sergejstav… Nebo by jim to mohli za týden spíchnout Číňani, když jsou teď velcí kámoši. Platit to bude Eurosajuz, takže win win situace 😄😄
Srbové s tím také mají vyloženě pozitivní zkušenosti.
Článek z minulého měsíce na China Today: „This railway line was designed to accommodate passenger trains with speeds of up to 200 km/h from the current 80 km/h, while the trains on the route will be able to operate at a speed of 160km/h. This new high-speed rail …“
Trať na 200 km/h, ale má se tam jezdit 160 km/h, což nebrání ji nazývat vysokorychlostní … kdepak udělali soudruzi chybu?
Za tyto protistátní lži si Vás může najít slovenský orgán. Vždyť dálnice do Košic je hotová od roku 2010, přesně jak to pan předseda Fico slíbil. Pan Fico nikdy nelže a když něco slíbí, vždy se to stane.
Nejvyšší priorita je právě ten třetí úsek -ZA(Brodno)- KNM. Když se překopete za Povinou, tak se už jede plynule. Stejně tak v opačném směru. Stojí se od Poviny až do Brodna (nový most v KNM tomu nijak moc nepomohl).
A tento 3. úsek se ještě ani nezačal tendrovat…
Som z Poviny, občas sa tam mihnem u rodiny a tá ranná špička je fakt zlá. Kolóny smerom na Žilinu siahajú až ďaleko za Povinu a či sa ráno dostanete na hlavnú, závisí len od dobrej vôle vodičov v kolóne. Myslím, že ak by sa dokončil len úsek po KNM, ktorý by mal končiť tesne pred Lieskovcom, tak by sa úzke hrdlo akurát prenieslo do Lieskovca a Ochodnice. Radšej nech to otvoria celé naraz, ale je pravda, že ten posledný úsek by fakt mal byť prioritou.
BTW nový most v KNM tomu nielen nepomohol, ale dokonca to ešte zhoršil.
A jaké nekompetentní mafiány dosadil Ficko do NDS?
Strašný stav dálniční resp. jakékoliv dálkové silniční dopravy není otázka jedné vlády. Kontrast vynikne hlavně ve srovnání s Polskem nebo (a hlavně) Maďarskem.
Tohle je čtvrtá (!) vláda pana Fica za posledních 20 let….
Doporučuji se obrátit na nějakej Sergejstav… Nebo by jim to mohli za týden spíchnout Číňani, když jsou teď velcí kámoši. Platit to bude Eurosajuz, takže win win situace 😄😄
By si na to mohli vzít rovnou půjčku od Číňanů. Černohorcům se to děsně osvědčilo…
Na Šrí Lance jsou taky moc rádi za čínské půjčky.
Srbové s tím také mají vyloženě pozitivní zkušenosti.
Článek z minulého měsíce na China Today: „This railway line was designed to accommodate passenger trains with speeds of up to 200 km/h from the current 80 km/h, while the trains on the route will be able to operate at a speed of 160km/h. This new high-speed rail …“
Trať na 200 km/h, ale má se tam jezdit 160 km/h, což nebrání ji nazývat vysokorychlostní … kdepak udělali soudruzi chybu?
…a maji Srbové na 200 kmh nějaká vozidla?
3 ks od Stadlera, další jednotky objednány v Číně.
A v Novém Sadu spadl nedávno postavený přístřešek, možná je to součást těch pozitivních zkušeností.
To, co spadlo na nádraží Novi Sad a zabilo 13 lidí, byla střecha v přednádražním prostoru – součást nádraží postaveného v letech 1962-64. Na obrázku je to ta spodní přímá linka.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cd/%C5%BDelezni%C4%8Dka_stanica_Novi_Sad.jpg
Aktuální foto, jak to tam vypadá po neštstí, si najdete lehce sám.
Nedávno v roce 1964 🙂
Najvyššia priorita vo zrýchlenom režime??? Čo sa to učítě za nové slová, Humprey???
Při vší úctě, pane premiére, to znamená: když zítra je už včera. Jako v té jedné velké zemi…
9 km z celkových 26 km ? No jsem zvědav. Jeste otevřít tunel Višnové a dalnici u Púchova ať se můžeme do Tater dostat v nějáké reálné časy 🙂
Za tyto protistátní lži si Vás může najít slovenský orgán. Vždyť dálnice do Košic je hotová od roku 2010, přesně jak to pan předseda Fico slíbil. Pan Fico nikdy nelže a když něco slíbí, vždy se to stane.
Vypadá to na špatnou akustiku. To se děje i v ČR…
Krom toho regeneruje líp jak nezmar hnědý a když ho politicky rozkrojíte vejpůl, z druhé půlky vyroste zrovna takovej…
To mě připomělo prohranou sázku, že politik půjde pěšky, když dálnice do Ostravy nebude. Ke cti mu budiž, že prohru uznal.
No však je. Pravda, cez Dolné Uhry, ale to je vlastne región spriateleného diktátora.
Ano ano. Nejrychlejší cesta z Bratislavy do Košic je po dálnici přes Budapešt.