Nejvyšší priorita. Slováci hledají zhotovitele dalšího úseku kysucké dálnice

D3 u Čadce. Foto: StrabagD3 u Čadce. Foto: Strabag

Součástí stavby bude 22 mostů.

Odebírat
Upozornit na
guest
23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Padre

Nejvyšší priorita je právě ten třetí úsek -ZA(Brodno)- KNM. Když se překopete za Povinou, tak se už jede plynule. Stejně tak v opačném směru. Stojí se od Poviny až do Brodna (nový most v KNM tomu nijak moc nepomohl).
A tento 3. úsek se ještě ani nezačal tendrovat…

Tomáš

Som z Poviny, občas sa tam mihnem u rodiny a tá ranná špička je fakt zlá. Kolóny smerom na Žilinu siahajú až ďaleko za Povinu a či sa ráno dostanete na hlavnú, závisí len od dobrej vôle vodičov v kolóne. Myslím, že ak by sa dokončil len úsek po KNM, ktorý by mal končiť tesne pred Lieskovcom, tak by sa úzke hrdlo akurát prenieslo do Lieskovca a Ochodnice. Radšej nech to otvoria celé naraz, ale je pravda, že ten posledný úsek by fakt mal byť prioritou.

BTW nový most v KNM tomu nielen nepomohol, ale dokonca to ešte zhoršil.

Michal M

A jaké nekompetentní mafiány dosadil Ficko do NDS?

Pepa

Strašný stav dálniční resp. jakékoliv dálkové silniční dopravy není otázka jedné vlády. Kontrast vynikne hlavně ve srovnání s Polskem nebo (a hlavně) Maďarskem.

Gunduľ neubiješ

Tohle je čtvrtá (!) vláda pana Fica za posledních 20 let….

Happy

Doporučuji se obrátit na nějakej Sergejstav… Nebo by jim to mohli za týden spíchnout Číňani, když jsou teď velcí kámoši. Platit to bude Eurosajuz, takže win win situace 😄😄

Nose Peak

By si na to mohli vzít rovnou půjčku od Číňanů. Černohorcům se to děsně osvědčilo…

Gunduľ neubiješ

Na Šrí Lance jsou taky moc rádi za čínské půjčky.

Jiří Kocurek

Srbové s tím také mají vyloženě pozitivní zkušenosti.

Článek z minulého měsíce na China Today: „This railway line was designed to accommodate passenger trains with speeds of up to 200 km/h from the current 80 km/h, while the trains on the route will be able to operate at a speed of 160km/h. This new high-speed rail …“

Trať na 200 km/h, ale má se tam jezdit 160 km/h, což nebrání ji nazývat vysokorychlostní … kdepak udělali soudruzi chybu?

Karl vB.

…a maji Srbové na 200 kmh nějaká vozidla?

Jiří Kocurek

3 ks od Stadlera, další jednotky objednány v Číně.

Tomáš Gottschalk

A v Novém Sadu spadl nedávno postavený přístřešek, možná je to součást těch pozitivních zkušeností.

Karl vB.

To, co spadlo na nádraží Novi Sad a zabilo 13 lidí, byla střecha v přednádražním prostoru – součást nádraží postaveného v letech 1962-64. Na obrázku je to ta spodní přímá linka.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cd/%C5%BDelezni%C4%8Dka_stanica_Novi_Sad.jpg
Aktuální foto, jak to tam vypadá po neštstí, si najdete lehce sám.

Ingip

Nedávno v roce 1964 🙂

Jan

Najvyššia priorita vo zrýchlenom režime??? Čo sa to učítě za nové slová, Humprey???

Karl vB.

Při vší úctě, pane premiére, to znamená: když zítra je už včera. Jako v té jedné velké zemi…

jiřík

9 km z celkových 26 km ? No jsem zvědav. Jeste otevřít tunel Višnové a dalnici u Púchova ať se můžeme do Tater dostat v nějáké reálné časy 🙂

Gunduľ neubiješ

Za tyto protistátní lži si Vás může najít slovenský orgán. Vždyť dálnice do Košic je hotová od roku 2010, přesně jak to pan předseda Fico slíbil. Pan Fico nikdy nelže a když něco slíbí, vždy se to stane.

Dalnice

Vypadá to na špatnou akustiku. To se děje i v ČR…

Nose Peak

Krom toho regeneruje líp jak nezmar hnědý a když ho politicky rozkrojíte vejpůl, z druhé půlky vyroste zrovna takovej…

Jiří Kocurek

To mě připomělo prohranou sázku, že politik půjde pěšky, když dálnice do Ostravy nebude. Ke cti mu budiž, že prohru uznal.

Jeffer

No však je. Pravda, cez Dolné Uhry, ale to je vlastne región spriateleného diktátora.

Alfons

Ano ano. Nejrychlejší cesta z Bratislavy do Košic je po dálnici přes Budapešt.