Ani se mu nedivím, na ČDC jsem dělal 6 let a neustále se řešilo propouštění, a to přesto, že ty výkony tenkrát byly.
Jzms
2 hodin
A jsem zvědav,kolik zakázek odejde s ním. Je mi jasné ,že má konkurenční doložku ve smlouvě, ale vše se dá obejít…
David
3 hodin
Zdravím,
ano, povolební rozhodnutí, které se dalo čekat. V případě nového ministra dopravy „Motoristy“ se také dá očekávat větší podpora motorové trakce. 🙂
Zdravím, nikoli, kombinace dvojtečky, pomlčky a závorky za poslední větou měla znamenat ironii. Vámi zmíněné stroje se holt nabízí k prodeji a zájemci se většinou najdou. Je jen jejich věcí, zda budou chtít lokomotivy na díly či je opravit a provozovat. I politici (nejen místní) pak mohou svými rozhodnutími ovlivnit to, zda bude na daném místě a v čase výhodnější provoz trakce elektrické nebo motorové. Chápu preferenci ekologie a el. trakce se všemi jejími výhodami, ale když člověk vidí co se kolem (i ve světě) děje, proč by nemohl někdo z vládnoucí garnitury prosadit u státního nákladního dopravce i nákup… Číst vice »
Zdravím,
to víte, každý máme něco. Udržovací léčba se tak nějak zatím daří, ale s přibývajícím věkem to prý může být jen horší. Tak se omlouvám, dnes zřejmě první příznak zhoršujícího se stavu.
Zdravím,
copak máte na mysli ? Názor na náhlý odchod ředitele ČDC nebo možnou podporu motorové trakce (myšleno spalovacích motorů všeobecně) ze strany případného ministra dopravy za Motoristy ?
Zdravím,
těžko říct, zda dobrovolný či „méně“ dobrovolný odchod p. Tótha něco zlepší. Nepřišel mi jako někdo, kdo manažerskému řízení firmy nerozumí. Jde/šlo ale také o lidi kolem něj. Ti by měli být spíše odborníky na daný obor. K tomu ještě situace v průmyslu a další vlivy na stav železniční nákladní dopravy v Evropě.
David
Jzms
3 hodin
To se dalo čekat, ale pokud to bude řídit ten „dispečer“,tak to můžeme zrovna rozpustit
Ani se mu nedivím, na ČDC jsem dělal 6 let a neustále se řešilo propouštění, a to přesto, že ty výkony tenkrát byly.
A jsem zvědav,kolik zakázek odejde s ním. Je mi jasné ,že má konkurenční doložku ve smlouvě, ale vše se dá obejít…
Zdravím,
ano, povolební rozhodnutí, které se dalo čekat. V případě nového ministra dopravy „Motoristy“ se také dá očekávat větší podpora motorové trakce. 🙂
David
Jako že ČD Cargo nakoupí všechny Bardotky a Brejlovce co ještě zbyly?
Zdravím, nikoli, kombinace dvojtečky, pomlčky a závorky za poslední větou měla znamenat ironii. Vámi zmíněné stroje se holt nabízí k prodeji a zájemci se většinou najdou. Je jen jejich věcí, zda budou chtít lokomotivy na díly či je opravit a provozovat. I politici (nejen místní) pak mohou svými rozhodnutími ovlivnit to, zda bude na daném místě a v čase výhodnější provoz trakce elektrické nebo motorové. Chápu preferenci ekologie a el. trakce se všemi jejími výhodami, ale když člověk vidí co se kolem (i ve světě) děje, proč by nemohl někdo z vládnoucí garnitury prosadit u státního nákladního dopravce i nákup… Číst vice »
Pan Toth byl ustaven do funkce za vlady ANO…
Zdravím,
ano, ale během pěti let se toho může hodně změnit.
David
Něco na to užívejte. Poraďte se se svým lékařem….
Zdravím,
to víte, každý máme něco. Udržovací léčba se tak nějak zatím daří, ale s přibývajícím věkem to prý může být jen horší. Tak se omlouvám, dnes zřejmě první příznak zhoršujícího se stavu.
David
Naprostý blábol.
Zdravím,
copak máte na mysli ? Názor na náhlý odchod ředitele ČDC nebo možnou podporu motorové trakce (myšleno spalovacích motorů všeobecně) ze strany případného ministra dopravy za Motoristy ?
David
Určitě očekáváme i vás odborný komentář. Myslím, že výměnou vedení se stávající tristní situace ČDC může jen zlepsit.
Tím bych si nebyl tak jistý.
Bude rozhodovat, zda převáží odbornost, nebo politický názor.
Zdravím,
těžko říct, zda dobrovolný či „méně“ dobrovolný odchod p. Tótha něco zlepší. Nepřišel mi jako někdo, kdo manažerskému řízení firmy nerozumí. Jde/šlo ale také o lidi kolem něj. Ti by měli být spíše odborníky na daný obor. K tomu ještě situace v průmyslu a další vlivy na stav železniční nákladní dopravy v Evropě.
David
To se dalo čekat, ale pokud to bude řídit ten „dispečer“,tak to můžeme zrovna rozpustit
Kterého myslíte, nestyďte se.Jméno řekněte.
A i vaše 😀🤫
Doufám, že je zdravý. Vše ostatní se dá řešit. Železniční doprava se ocitla ve slepé uličce, na řadě jdou teď politici, dle mého názoru.
Čím míň politici mluví do byznysu, tím líp.