Největší zakázka Stadleru v železničním cargu. Nové lokomotivy začnou nahrazovat švýcarskou legendu
Nová lokomotiva pro SBB Cargo. Foto: Stadler Rail
Pro SBB Cargo dodá až 129 hnacích vozidel.
Pro SBB Cargo dodá až 129 hnacích vozidel.
7MW, 3 systémy a k tomu ještě baterky nebo diesel – to jsem zvědavý, jak se jim to podaří tam všechno narvat a přitom nepřekročit 22,5t na nápravu.
Chápu, že je tu to TSI, ale ten design lokomotiv je posledních 10 let strašně mdlý a všechny jsou si zboku podobný. Ten týpek, co vymyslel v šedesátkách laminátku se musí v hrobě obracet.
To máte pravdu. Ale chcete stále řešit obracející se strojvedoucí v hrobě nebo po těžkých zraněních?
Pan Diblík svůj projekt řešil úplně v jiné bezpečnostní kultuře.
Na druhou stranu, to co Stadler předvedl na Innotransu u té mašinky pro UK, to je fakt hezký design a rozhodně mi nepřijde mdlý. A takový Griffin, nebo mašina pro Talgo DB taky nevypadají nejhůř
No a ty 3kV ss to má zjevně kvůli Itálii, ale o schválení pro tu zemi se v článku nepíše. Asi to proběhne až později.
Zkrátka univerzální evropská lokomotiva, konkurence Vectronu a Traxxu.
Stadler jede. Super zpráva.