pruvodce

Největší zakázka Stadleru v železničním cargu. Nové lokomotivy začnou nahrazovat švýcarskou legendu

Nová lokomotiva pro SBB Cargo. Foto: Stadler RailNová lokomotiva pro SBB Cargo. Foto: Stadler Rail

Pro SBB Cargo dodá až 129 hnacích vozidel.

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

7MW, 3 systémy a k tomu ještě baterky nebo diesel – to jsem zvědavý, jak se jim to podaří tam všechno narvat a přitom nepřekročit 22,5t na nápravu.

Liposh

Chápu, že je tu to TSI, ale ten design lokomotiv je posledních 10 let strašně mdlý a všechny jsou si zboku podobný. Ten týpek, co vymyslel v šedesátkách laminátku se musí v hrobě obracet.

Petr Šimral

To máte pravdu. Ale chcete stále řešit obracející se strojvedoucí v hrobě nebo po těžkých zraněních?
Pan Diblík svůj projekt řešil úplně v jiné bezpečnostní kultuře.

michawel2

Na druhou stranu, to co Stadler předvedl na Innotransu u té mašinky pro UK, to je fakt hezký design a rozhodně mi nepřijde mdlý. A takový Griffin, nebo mašina pro Talgo DB taky nevypadají nejhůř

Kyz

No a ty 3kV ss to má zjevně kvůli Itálii, ale o schválení pro tu zemi se v článku nepíše. Asi to proběhne až později.

Kubrt

Zkrátka univerzální evropská lokomotiva, konkurence Vectronu a Traxxu.

MatějV

Stadler jede. Super zpráva.