Největší německá výluka začala. Cestující vozí autobusy z Vysokého Mýta a Libchav

Práce na modernizaci koridoru Berlín - Hamburk. Foto: DB InfraGOPráce na modernizaci koridoru Berlín - Hamburk. Foto: DB InfraGO

Hlavní trať mezi největšími německými městy otevřou znovu za devět měsíců.

Odebírat
Upozornit na
guest
19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
vbb

Já to nejprve četl:
„Cestující vozí autobusy z Vysokého Mýta do Libchav“
a přemýšlel jsem, co to má společného s výlukou v Německu a která trať (v Čechách) je vlastně NADovaná… 🙂

Mvek

Já to četl správně, ale i tak jsem přemýšlel, proč jezdí autobusy z Libchav a V. M. až do Německa, když je to od hranic daleko.

Tenda

😁😁😁jo při čtení nadpisu me to napadlo taky😁😁😁.
Je to kouzlo dvojsmyslu jazyka českého.
Ale taky me napadlo podle titulku, že to vyznívá tak, jakoby cestujícï na vÿluce v německu přestupovali domautobusu veVysokem Mytě a Libchavach😁

Cargo

Výluka oficiálně začne až v pondělí 4 srpna, teď už je provoz omezený, ale pořád to lze projet, ICE každou hodinu a sem tam náklad.

Michal82

278 km. Takto by se tedy za necelý jeden rok dala opravit trat Praha-HB-Brno.

Kubrt

Bylo by zajímavé vědět, kolik tahle akce „spotřebuje“ pracovní síly a techniky. Pak by se dalo diskutovat, jestli něco takového je reálné replikovat i v ČR. A teď předpokládejme, že SŽ by byla schopna takovou akci připravit – bavme se jen o provádějících firmách.

Stráťa

Samozřejmě že je reálné to replikovat v ČR a můžou to dělat i ty stejné firmy a lidé.

Kubrt

Můžou. Otázka je, jestli chtějí – jestli je SŽ schopna přitáhnout stavební firmy ze zahraničí, jestli by pro ně tato zakázka byla dost atraktivní, když mají dost práce i v Německu (a dalších zemích).

Fandík

Já si teda neumím představit jet v Sorce z Berlína do Hamburgu, ale může to být zajímavé. Osobně bych čekal, že na dálkové spoje bude jezdit Setra nebo tak něco

Kubrt

Přitom úplně stačí, si ten článek přečíst, a hned je jasněji.

Jan

U nás by takhle mohli v pohodě opravit za 9 měsíců celý úsek Praha – Brno ale místo toho to dělali roky a není to do dnes

Pavel Skládaný

Tak jsem si vzpomněl na 90. léta, kdy nás navštívil kamarád ze zahraničí a při pohledu na český autobusový park prohlásil: „Ten pan Karóza musí být velmi bohatá pán“.

Kubrt

Pěkný fotky; z náhledu jsem myslel, že je to článek o modelové železnici 🙂

Jan T.

V minulém článku je uvedeno, že všech 208 autobusů má být českých, tady se zas píše 170. A že všechny dodají do konce října. To zanemná, že teď se výluka začíná s částí starších vozů? Pozdě vyhlásili soutěž nebo proč je ten posun?

Kubrt

Na fotce je nějaká postarší Scania.

X 1

Ty starší autobusy jsou asi rok staré z podobné výluky na Riedbahn.

ruzian1

Hezké, ale na nás nemají.
My jsme za rok nickolejného provozu zvládli opravit 7 km tratě před Brnem a o výluce u Vlkova radši nemluvě.

old

Svým příspěvkem nám chcete říct, že čím delší výluka, tím rychleji tvrdne beton?

JanO

Že by mohl tvrdnout na více úsecích naráz.