Největší dálniční staveniště. Poláci budují na D35 u Litomyšle 418 metrů dlouhý most

Budování D35 v úseku Džbánov - Litomyšl. Foto: ŘSDBudování D35 v úseku Džbánov - Litomyšl. Foto: ŘSD

Stavba dálničního obchvatu Litomyšle běží podle harmonogramu.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Pytela

K titulku bych jenom pripomnel, ze touto logikou u nas vetsinu staveb stavi Rakusaci (Porr, Strabag, Swietelsky,…), pak taky Svedi (Skanska), Francouzi (Eurovia), Nemci (Hochtief),…

David

Kromě polských kamioňáků jsou prostě poláci frajeři a hlavně zákonodárci a jejich pravidla a zákony. Jestli se u nás něco nezmění tak budeme dál pouze přihlížet jak nám mílovými kroky ujíždí a jak mi chudneme a zahrabáme se do mizérie

mic

Při dohledání toho kruháče na mapě si kladu otázku, jestli bude i po otevření dálnice potřeba udržovat tu doprovodnou silnici a již bývalá I/35 by nepobrala veškerý místní provoz. Teď samože její význam nepopírám, ale po otevření dálnice mi to přijde poněkud marnotratné…

Xhj

Naopak nyní po zapojení té doprovodné silnice do kruhového objezdu bude její význam větší protože se do firmy Bohemia rings v Zámrsku ve směru od V. Mýta nebude muset jezdit přes obec nebo složitě přes Mýto. A taky do závodů v Mýtě to bude lepší.

mic

No a proč by ty firmy nemohly být zapojeny rovnou do bývalé I/35?

xhj

To by se musely postavit minimálně tři stykové křižovatky, viz https://mapy.com/s/funutufumo

N.N.

Ta doprovodná silnice může být super pro cyklisty, babetisty a tak.

VRTjecesta

Už aby to bylo. Díky Radku!

Jarokov

Text je o úseku Džbánov – Litomyšl, ale na mapě je úsek Litomyšl – Janov.

PetrN

Přesně tak, k tomu ještě úvodní nadpis nemá vhodnou formulaci, protože v případě úseku Džbánov-Litomyšl se nejedná o obchvat Litomyšle…

Tom

Tak, ony jsou ty dva úseky v tomto článku celé nějaké pomíchané.

Jiří Urban