Jinak podle rozvržení parkovacich mist v plánku, mi přijde, že je tam plno hlucheho místa a rozvržení by slo udělat efektivněji.
MK
5 dny
Proč stanoviště pro kontrolu PCR pouze na výjezdu a ne i na příjezdu? Kontrolovat co vyjíždí z republiky a nekontrolovat, co přijíždí? To mi přijde dost podobné, jako hledat migranty u Ústí před hranicemi s Německem a ne napr u Břeclavi.
Nepovim
5 dny
Osobne si myslim, že to je investice tak na 10 let maximalně, během nichž zanikne potřeba bezpečnostních pauz řidičů vzhledem k plně autonomnimu řízeni TIR po dálnicích.
Každá pauza má přímý dopad na profitabilitu a bude tlak bud řidiče uplně nahradit, nebo nezapočítávat dobu řízeni při plně autonomním řizeni po dálnici.
Můžete argumentovat komplexitou situací mimo dálnice či nakládkou, kde řidič musí být, ale to se dá řešit manuaĺním dojetím ‚poslední míle“ a postupnou adaptaci řídící jednotky o mistní specifika.
Ve skanzenu jménem EU to bude spíš tak za 30 let. Vždyť v této zemi neumí udělat bezpečné ani cestování na kolejích které je proti silnici triviálně jednoduché.
Jan
5 dny
V tomto týdnu jsem bohužel navštívil nedávno draze zbudovanou odpočívku Křelov
na D35 u Olomouce. Místní ŘSD-toalety typu Toi-Toi mě děsí ještě teď. Snad na ně u Rozvadova opět „nezapomenou“… Na každoroční zdražení dálniční známky nezapomněli…
Karel Halas
5 dny
Kamionoví mučedníčci opět mají dílčí vítězství v tomto zlém protikamionovém šílenství. Dnes se mi otevřely oči. Založím si sektu Svatého Kamiona s návěsem a celou svou mzdu budu dávat na kamionovou spásu. Kolik jedinců se ke mě přidá? Ve jménu svatého kamiona zachráníme chudáčky před nezaparkováním. Neměli by takto trpět, je to hřích nemít parkovací místa. Kamionový byznys se musí dotovat horem spodem.
Bez takového množství kamionů, které v současné době vidíme se obejdu hravě. Osobně si vybírám zboží, které je vyráběné u nás, za nutný dovoz z dálky si klidně připlatím. Dříve tady nikdo trávu nežral a pěší chůze jenom utužuje zdraví. I to duševní. Jinak se domnívám, že idiot a primitiv nemá jinou možnost, než nálepkovat na diskuzích.
Známý stavěl dům u D1. Nejprve udělal základovou desku a pak čekal, zda se vlivem projíždějících kamionů dům sám dokončí. Po dvou letech, kdy na staveništi vznikly maximálně kopřivy a křoví se naštval a dům vlastnoručně dokončil. Tolik k blahodárnému vlivu kamionů.
Jakože před kamiony lidstvo neexistovalo? Babička se před kamiony a žije dodnes. Neříkala,že žrali trávu a utírala se lopuchem. A chůze pěšky je zdravá.
Ono lidstvo existovalo i před vynálezem železnice. Z toho by se dalo soudit, že železnice je slepá ulička 🙂 . Kamiony jsou jen postupná evoluce zvířecích potahů .
„Kamiony jsou jen postupná evoluce zvířecích potahů .“
To by platilo pro nezbytnou dopravu, tedy tak, jak doprava fungovala dříve. Tahání stejného zboží proti sobě Evropou sem a tam nemá s evolucí vůbec nic společného.
Jsem řidič náklaďáku a dávám Vám za částečně za pravdu. Společensky užitečná doprava je tak 30% celkového objemu. Neužitečnou dopravu s jejími pracovními místy zrušit? Co s přebytečnými lidmi? Do zemědělství? Poslat konečně zemědělské polootroky z ekonomicky slabších zemí zpět domů? Řidiči, dispečeři a ještěrkáři do polí a továren? Ano. A já dodávám: To samé s lidmi, kteří v korporátech vyplňuji tabulky a za celý život nepřinesou společnosti tolik, kolik já ve svém 30% módu za rok. A dále lidé , kteří žijí ze systému=stát zaplatí z mých peněz lidi, kteří vymyslí pravidla (často proti mě), vytvoří „pracovní“ místa pro… Číst vice »
V té době jsem byl asi za volantem nebo na posteli. A za to, že dráha propustila 100.000 lidí ani nemohu, ani to nevyřeším, ani to není důvodem pro mou případnou frustraci, či pocit viny. Podstata toho, co jsem napsal, je v tom, že dnešní společnost je ve většině společností příživníků, kteří vytváří hodnoty pouze v marginální míře a akorát si přerozdělují hodnoty vytvořené v polootrockém režimu a pak se třeba tu (včetně mě) dohadují, za co všechno ještě chtějí tu cizí práci směnit. (Jako perličku uvedu, že na jiném diskusním fóru při diskusi o českém volebním právu a o… Číst vice »
Kdyby razantní zvýšení mýta a převedení nákladů za odpočívadla na autodopravce nebylo správným řešením pro snížení výdajů občanů, nebudou proti autodopravci tak kopat.
Tak SŽ taky v poslední době investuje víc do nádraží než do vlastních železnic (možná by se měla přejmenovat na SN), tak ŘSD asi nechtělo zůstávat pozadu. 🙂
ŘSD má hodně odpočívek i v tech rozpracovaných projektech na další roky… Konec dekády budou roky odpočívek. Sice to asi nebude tak populární na stříhání pásek, ale potřeba jsou velmi.
Karel Halas
6 dny
Podpora kamionové dopravy OK, ale kdy se dočkáme takových investic do druhé kapacitní trati do Bavorska, železničních překladišť a vleček.
To je problém SŽ, nikoliv ŘSD. Tam se opravují Nádražní budovy. Kdyby občas nějakou vzaly dynamitem a bagrem hned by bylo místo pro další koleje. Ne, na železnici je potřeba opravit všechna nádraží i zastávky, udělal zábradlí atd. Místo toho aby tu železnici někam posunuli. Kamiony za to opravdu nemůžou.
Stát jsou občané. Přeloženo,, EU a vedení autodopravců požaduje přestávky a je pro vás výhodné když vám ŘSD z daní občanů zaplatí infrastrukturu pro vaše podnikání.
Většina tratí JE postavena ze zisků železničních dopravců z 19. století. To není jak dálnice, které začal stavět komunistický stát čímž spustili indukci kamionové dopravy. Povolili pásek, zaplatili to z peněz ukradených občanům a silniční doprava mohla v klidu bobtnat.
Pro takové kontroly uvnitř Schengenu není jiný důvod než politicko-populistický. A kvůli možnému budoucímu populistickému tlaku je blbost teď něco měnit, sorry jako.
Ale to je přeci již dávno vyřešeno. Uděláme to jako němci, kontrolovat vše na nejbližším odstavném parkovišti s tím, že nákladní doprava stojí na dálnici. Takhle to nyní máme na D8 směr Drážďany. Nikdo proti tomu u nás neprotestuje, i když bylo kvůli tomu několik těžkých havárií.
Přejezd hranic, tak jak se může klidně znovu při dnešní situaci nastolit, nedokáže v současném provozu obsloužit parkovišťko pro třicet náklaďáků a bez budov pro Pasovku, Celníky, Veterinu, FYTO, Spedice, Váhy, Technickou a Policajty, pro nás i pro zemi vjezdu. Pokud se zavedou hranice se vším všudy, budou fronty náklaďáků už od Mělníka po A17.
Jinak podle rozvržení parkovacich mist v plánku, mi přijde, že je tam plno hlucheho místa a rozvržení by slo udělat efektivněji.
Proč stanoviště pro kontrolu PCR pouze na výjezdu a ne i na příjezdu? Kontrolovat co vyjíždí z republiky a nekontrolovat, co přijíždí? To mi přijde dost podobné, jako hledat migranty u Ústí před hranicemi s Německem a ne napr u Břeclavi.
Osobne si myslim, že to je investice tak na 10 let maximalně, během nichž zanikne potřeba bezpečnostních pauz řidičů vzhledem k plně autonomnimu řízeni TIR po dálnicích.
Každá pauza má přímý dopad na profitabilitu a bude tlak bud řidiče uplně nahradit, nebo nezapočítávat dobu řízeni při plně autonomním řizeni po dálnici.
Můžete argumentovat komplexitou situací mimo dálnice či nakládkou, kde řidič musí být, ale to se dá řešit manuaĺním dojetím ‚poslední míle“ a postupnou adaptaci řídící jednotky o mistní specifika.
A tedy peníze daňových poplatníků vyhozené do kanálu. Souhlas.
Ve skanzenu jménem EU to bude spíš tak za 30 let. Vždyť v této zemi neumí udělat bezpečné ani cestování na kolejích které je proti silnici triviálně jednoduché.
V tomto týdnu jsem bohužel navštívil nedávno draze zbudovanou odpočívku Křelov
na D35 u Olomouce. Místní ŘSD-toalety typu Toi-Toi mě děsí ještě teď. Snad na ně u Rozvadova opět „nezapomenou“… Na každoroční zdražení dálniční známky nezapomněli…
Kamionoví mučedníčci opět mají dílčí vítězství v tomto zlém protikamionovém šílenství. Dnes se mi otevřely oči. Založím si sektu Svatého Kamiona s návěsem a celou svou mzdu budu dávat na kamionovou spásu. Kolik jedinců se ke mě přidá? Ve jménu svatého kamiona zachráníme chudáčky před nezaparkováním. Neměli by takto trpět, je to hřích nemít parkovací místa. Kamionový byznys se musí dotovat horem spodem.
Založ si sektu zablokovaného idiota.
K čemu to je? Pořád tu je tentýž člověk Dominik Halásek pod nickem svancara lukas a možná ještě pod pár dalšími.
Bez kamiónů by jsi žral trávu, chodil pěšky a řiť si utíral lopuchem..primitiveˇ
Bez takového množství kamionů, které v současné době vidíme se obejdu hravě. Osobně si vybírám zboží, které je vyráběné u nás, za nutný dovoz z dálky si klidně připlatím. Dříve tady nikdo trávu nežral a pěší chůze jenom utužuje zdraví. I to duševní. Jinak se domnívám, že idiot a primitiv nemá jinou možnost, než nálepkovat na diskuzích.
Jasná věc tak vy se obejdete
My ostatní si necháme podle potřeby
Jde o to,co do těch potřeb počítáte, co je prioritou. Za mne příroda a podpora domácích producentů.
A někteří to mají jinak tak prosím zůstaneme u toho podle potřeby
Bez kamionů by jste ani nebydlel
Bez kamionů pro dálkovou dopravu bych nebydlel?
Známý stavěl dům u D1. Nejprve udělal základovou desku a pak čekal, zda se vlivem projíždějících kamionů dům sám dokončí. Po dvou letech, kdy na staveništi vznikly maximálně kopřivy a křoví se naštval a dům vlastnoručně dokončil. Tolik k blahodárnému vlivu kamionů.
Pro kterou biologickou potřebu člověka jsou kamiony nezbytné? K rozmnožování? Nebo dýchání?
Možná k dovozu psychofarmak na potlačení autismu?
Jakože před kamiony lidstvo neexistovalo? Babička se před kamiony a žije dodnes. Neříkala,že žrali trávu a utírala se lopuchem. A chůze pěšky je zdravá.
Ono lidstvo existovalo i před vynálezem železnice. Z toho by se dalo soudit, že železnice je slepá ulička 🙂 . Kamiony jsou jen postupná evoluce zvířecích potahů .
„Kamiony jsou jen postupná evoluce zvířecích potahů .“
To by platilo pro nezbytnou dopravu, tedy tak, jak doprava fungovala dříve. Tahání stejného zboží proti sobě Evropou sem a tam nemá s evolucí vůbec nic společného.
Jsem řidič náklaďáku a dávám Vám za částečně za pravdu. Společensky užitečná doprava je tak 30% celkového objemu. Neužitečnou dopravu s jejími pracovními místy zrušit? Co s přebytečnými lidmi? Do zemědělství? Poslat konečně zemědělské polootroky z ekonomicky slabších zemí zpět domů? Řidiči, dispečeři a ještěrkáři do polí a továren? Ano. A já dodávám: To samé s lidmi, kteří v korporátech vyplňuji tabulky a za celý život nepřinesou společnosti tolik, kolik já ve svém 30% módu za rok. A dále lidé , kteří žijí ze systému=stát zaplatí z mých peněz lidi, kteří vymyslí pravidla (často proti mě), vytvoří „pracovní“ místa pro… Číst vice »
„Neužitečnou dopravu s jejími pracovními místy zrušit? Co s přebytečnými lidmi?“
Na železnici bylo postupně zrušeno odhadem nějakých 100.000 lidí. Ptal se jich někdo? Kde jste v té době byl?
Řešením je zdražení mýtného, vzhledem k sociálním dopadům postupné zdražení.
V té době jsem byl asi za volantem nebo na posteli. A za to, že dráha propustila 100.000 lidí ani nemohu, ani to nevyřeším, ani to není důvodem pro mou případnou frustraci, či pocit viny. Podstata toho, co jsem napsal, je v tom, že dnešní společnost je ve většině společností příživníků, kteří vytváří hodnoty pouze v marginální míře a akorát si přerozdělují hodnoty vytvořené v polootrockém režimu a pak se třeba tu (včetně mě) dohadují, za co všechno ještě chtějí tu cizí práci směnit. (Jako perličku uvedu, že na jiném diskusním fóru při diskusi o českém volebním právu a o… Číst vice »
Ano, opravdu jsem přesvědčen, že zvýšení mýtného je řešení. Asi proto, že tato podle Vás peachovina byla s jistým úspěchem uvedena do praxe.
Zvýšení mýta důvodem pro zklidnění Nákladní dopravy? A mohla bych to vidět?
To je nějaký vtip? Zajįmáte se o dopravu a neznáte zemi, kde to zabralo?
A Vy takovou zemi znáte?
Ano.
Kdyby razantní zvýšení mýta a převedení nákladů za odpočívadla na autodopravce nebylo správným řešením pro snížení výdajů občanů, nebudou proti autodopravci tak kopat.
Jejich byznys je totiž založen na tom, že jim my všichni platíme náklady na podnikání.
Můžu se Vás optat, co je předmětem Vaší práce?
Za jaká odpočívadla, kde je máte?🤣
Minimálně na Moravě je to odpočívadlo, ten název v článku vymyslel asi Pražák
To je určitě moravismus. Zrovna tohle by se mohlo dát dohledat. Já to beru jako kultůrní obohacení z jihovýchodu.
Dnes píše na netu opravdu každý, kdo má v zadku díru a hlavně pseudo eko pomatenci.
Jasně a proto je to tak psáno snad na všech pamětních deskách kolem D1 viz: https://sochyamesta.cz/zaznam/23597
Tak to máte moje uznání, že jste si dal práci s poodkrytím historie slova odpočívka.🤝
Jo modernizace umíme. Teď ještě umět údržbu, aby to tam do pár let nevypadalo stejně jak teď.
Jako .. koukal jsem na stránky ŘSD příští rok bude rok budování odpočívek. Ale neříkám že je to špatně. je to dobře právě.
Tak SŽ taky v poslední době investuje víc do nádraží než do vlastních železnic (možná by se měla přejmenovat na SN), tak ŘSD asi nechtělo zůstávat pozadu. 🙂
ŘSD má hodně odpočívek i v tech rozpracovaných projektech na další roky… Konec dekády budou roky odpočívek. Sice to asi nebude tak populární na stříhání pásek, ale potřeba jsou velmi.
Podpora kamionové dopravy OK, ale kdy se dočkáme takových investic do druhé kapacitní trati do Bavorska, železničních překladišť a vleček.
Škoda, že to taky nemůže dělat ŘSD. Ale bohužel, takový je zákon.
Oboje společnosti mají stejné ministerstvo. Bohužel Kupka je spíše ministr silnic a dálnic.
To je problém SŽ, nikoliv ŘSD. Tam se opravují Nádražní budovy. Kdyby občas nějakou vzaly dynamitem a bagrem hned by bylo místo pro další koleje. Ne, na železnici je potřeba opravit všechna nádraží i zastávky, udělal zábradlí atd. Místo toho aby tu železnici někam posunuli. Kamiony za to opravdu nemůžou.
Kolik těch účtů tady ještě bude ?
svancara lukas, Antonín Píšala, Karel Halas (haha, opravdu nenápadné, že Dominiku Halásku), a to jsou jen ty aktuálně aktivní.
Já bych to napsal jednoduše. Stát požaduje aby řidiči dělali přestávky, takže je logické že k tomu buduje infrastrukturu.
Stát jsou občané. Přeloženo,, EU a vedení autodopravců požaduje přestávky a je pro vás výhodné když vám ŘSD z daní občanů zaplatí infrastrukturu pro vaše podnikání.
Zcela stejně se dá uvažovat i o železniční dopravě. Proč by stát měl platit další tratě, odstavné koleje, nádraží. Vždyť to jen slouží k podnikání.
Externality?
Kamionová doprava je čistě komerční záležitost a u komerční záležitosti latí zákazník. Stát má na starosti věci ve veřejém zájmu.
A která doprava není čistě komerční?
MHD
Jako že budeme mít jen dotovanou MHD a to bude stačit?
Kamiony nevydělávají? Dělají to jako charita zdarma? Nebo proč by si nemohli postavit odpočívadla ze svého výdělku?
Proč si železnice nestaví tratě a další potřebný věci jen ze svého výdělku ?
Většina tratí JE postavena ze zisků železničních dopravců z 19. století. To není jak dálnice, které začal stavět komunistický stát čímž spustili indukci kamionové dopravy. Povolili pásek, zaplatili to z peněz ukradených občanům a silniční doprava mohla v klidu bobtnat.
Spíš s půjček a úpisu akcií. A hromada z nich to do zestátnění neustála.
A je to tady, indukce. Gratuluji a posílám jednoho bludišťáka na železnici.
Posílejte si co chcete, hlavně nedejte argument.
Nákladní vyjma humanitární. I po železnici.
Kterou si má zaplatit spotřebitel, nikoli daňový poplatník.
Podobne stavby by mely brat v uvahu, ze hranicni kontroly mohou byt v budoucnu obnoveny.
Pro takové kontroly uvnitř Schengenu není jiný důvod než politicko-populistický. A kvůli možnému budoucímu populistickému tlaku je blbost teď něco měnit, sorry jako.
Ale to je přeci již dávno vyřešeno. Uděláme to jako němci, kontrolovat vše na nejbližším odstavném parkovišti s tím, že nákladní doprava stojí na dálnici. Takhle to nyní máme na D8 směr Drážďany. Nikdo proti tomu u nás neprotestuje, i když bylo kvůli tomu několik těžkých havárií.
A úplně stejně k tomu jde použít i ta odpočívka, viz dálnice D8/A17.
Přejezd hranic, tak jak se může klidně znovu při dnešní situaci nastolit, nedokáže v současném provozu obsloužit parkovišťko pro třicet náklaďáků a bez budov pro Pasovku, Celníky, Veterinu, FYTO, Spedice, Váhy, Technickou a Policajty, pro nás i pro zemi vjezdu. Pokud se zavedou hranice se vším všudy, budou fronty náklaďáků už od Mělníka po A17.