Stavět celou,ale otevřít kousek u Královce? Proč proboha…. Jen to sem nažene tranzit na silnici,která na to není stavěná…
Jinak pro místní – pořád máme dálnic na rozlohu více jak Polsko🙂
Ten tranzit už tam je od té doby co Poláci přivedli S3 na hranici a ten kousek se otevře v předstihu proto,aby se ten tranzit vyhnul Lubawce,tak zněla dohoda s Poláky
Ono se to tak od MÚK Poříčí k hranici s Polskem staví. Bude to značeno jako dálnice, i když parametry to bude čtyřpruhová rychlostní silnice, stejně jako pokračování na polské straně.
Lidé bydlící v Trutnově a obce na trase Jaroměř-Trutnov, plus směr Lubavka by Vám vysvětlili, o co jde.
Václav Petrů
1 měsíc
Tož jsem si byl ještě dnes udělat fotku na nádraží v Poříčí – což patrně co nevidět už nikdy nepůjde. Ten most je nakreslenej přímo do fotomísta, nad trutnovským zhlavím – ta krásná vybarvená stráň půjde do kopru, si myslim. Plus tam bude pilíř a most.
Ta stráň tam byla dřív než nebezpečný železný oř, který plaší dobytek, bere formanům práci, způsobuje požáry, krávám hořkne mléko a dívky jsou ošklivé.
Ještě spolu s touto dálnicí beru teze, jako je ještě větší zavalení Pece snoby a lufťáky, že i Sněžka bude na drahou vstupenku, dvouhodinová fronta na lanovku bude normou a guláš v Peci pod pětistovku nebude. Viděl jste však někdy, co se valí po I/33 přes Náchod? To z velké části převezme právě D11 a navazující polský úsek.
Ve Štětině ,přístavu na pobřeží moře s námořním spojením do celého světa za 5 a půl hodiny po bezpečné komunikaci…co by za to daly generace našich předků…a vy tady plácáte nesmysly o zbytečné dálnici..
V jaké naší oblasti? Podívejte se na toky zboží. Hlavní je východ-západ (a tím nemyslím Severní Asii) a důležitější než dálnice do Polska je spojení na jih, které bohužel chybí. Čímž neříkám, že se ta dálnice nemá stavět To vůbec, každá dálnice já důležitá a zaplať pánbůh za ní. Jen to, že ten sever je že všech směrů ten nejméně důležitý.
Mě je tedy Polsko bližší, než celá zaplevelená západní Evropa. Brzy budou němci utíkat do Polska. Tak to tam dopracovali. V Polsku ještě rozum úplně nezmizel.
Dálnice
1 měsíc
Jestli to takhle pujde dal, tak nebudeme mit za par let o cem diskutovat 🤣🤣🤣 Ale jasne, Praha bude vecne tema a D49 s D52 asi taky nejaky cas. No a potom zeleznice 😉 Hezky vikend vsem.
Chtěl jsem otevřít flašku, ale mám z toho takovou radost, že se bojím i chlastat , takže si uvařím raději čaj a budu střízlivě vyčkávat, jestli se mi to náhodou nezdá.
no vzhledem k tomu, kolik se toho poslední dobou rozjíždí bych byl opatrnej, přijde mi, že jsou to tak 2 příležitosti týdně. a speciální případy, jako stavba 511 pražského okruhu by asi ospavedlnila i týden v lihu… 😀
Dle geomorfologického členění končí Krkonoše Rýchorami, hranice vede zhruba na silnici Žacléř – Babí. Prostor Královce, Bernatic a Zlaté Olešnice spadá, stejně jako Vraní hory, pod Broumovskou vrchovinu.
Tím pádem nechápu proč blábolí o hřebeni. Bydlím v 550 metrech nad mořem a loňskou zimu byl sníh jestli pár dní… Větší problém bylo podzimní mokro a bahno.
Nejsou to Krkonoše, ale Žacléřsko-svatoňovická uhelná pánev. Hřbet to není ani s uvozovkami, nadmořská výška Žacléře je 612 m. Stavební sezona trvá od doby, kdy končí noční mrazy, do doby, kdy noční mrazy znovu začínají. Mnohé zemní práce lze s technikou provést i za mrazu. Pokrok nezastavíte.
Netušil jsem kolik lidí z geomorfologickým přehledem tady diskutuje. Takže pointa mého sdělení byla v tom, že v polovině podzimu zahajují stavbu v nejvyšším bodě celé D11 mezi Prahou a Baltem. Kde přesně končí Krkonoše na východě jsem nezkoumal, ale rád se nechám poučit. Kdyby jste se chtěli poučit také, pak doporučuji hesla vrstevnice a rozvodnice…
Nezlob se, ale teď už se z toho snažíš za každou cenu jen vykecat. Tady přeci vůbec nejde o vrstevnice a rozvodnice. Ale hlavně že doporučuješ.
Víš kolik práce se dá udělat během podzimních měsíců? Už ti to bylo vysvětleno, ale pořád dokola máš svůj rozum.
Nemyslím, že máme zpoždění, to Poláci postavili tu dálnici předčasně. :):):).
🤣👍
A kolik z toho zaplatí poláci?
A proč by měli platit? Oni jsou část dodělali, jak bylo dohodnuto.
Řekl bych, že holubi poláci nic platit nebudou.
Stavět celou,ale otevřít kousek u Královce? Proč proboha…. Jen to sem nažene tranzit na silnici,která na to není stavěná…
Jinak pro místní – pořád máme dálnic na rozlohu více jak Polsko🙂
Ten tranzit už tam je od té doby co Poláci přivedli S3 na hranici a ten kousek se otevře v předstihu proto,aby se ten tranzit vyhnul Lubawce,tak zněla dohoda s Poláky
a taky vyrazne vyssi hustotu osidleni
Dozeneme zpozdeni nebo nam ujede?
Amaterska otazka: proc se to vlastne nestavi jako rychlostni silnice se ctyrma pruhama? Nebylo by to byvalo i urednicky snazsi?
Ono se to tak od MÚK Poříčí k hranici s Polskem staví. Bude to značeno jako dálnice, i když parametry to bude čtyřpruhová rychlostní silnice, stejně jako pokračování na polské straně.
Máte pravdu – jsou to návrhové kategorie D 26,0/130 a D 21,5/110
Poláci mají tento termín – český film. Tentokrát je to komedie s názvem Stavíme dálnici D 11.
Co to sebemrskačstvi. Dálnice obě strany staví desítky let a jestli tam budeme o 4 roky později než oni, o co jde?
Ano, od jakéhokoliv problému lze zvolit tak velký odstup, že se začne jevit zcela nepatrný a zanedbatelný.
Ale moc praktické to není, to mi věřte.
Lidé bydlící v Trutnově a obce na trase Jaroměř-Trutnov, plus směr Lubavka by Vám vysvětlili, o co jde.
Tož jsem si byl ještě dnes udělat fotku na nádraží v Poříčí – což patrně co nevidět už nikdy nepůjde. Ten most je nakreslenej přímo do fotomísta, nad trutnovským zhlavím – ta krásná vybarvená stráň půjde do kopru, si myslim. Plus tam bude pilíř a most.
Ta stráň tam byla dřív než nebezpečný železný oř, který plaší dobytek, bere formanům práci, způsobuje požáry, krávám hořkne mléko a dívky jsou ošklivé.
Za pár let to zaroste novým bejlím a stromovím, takže říjnová barevnost se navrátí.
Absolutne zbytecna dalnice pro mene nez 10 tis aut denne. Vedlejsi hlavni ulice v memsim okresnim meste ma vetsi provoz
A na zeleznici zustanou lvi 🙁
Pardon, ale viděl jsem někdy silniční mapu Evropy?
Ještě spolu s touto dálnicí beru teze, jako je ještě větší zavalení Pece snoby a lufťáky, že i Sněžka bude na drahou vstupenku, dvouhodinová fronta na lanovku bude normou a guláš v Peci pod pětistovku nebude. Viděl jste však někdy, co se valí po I/33 přes Náchod? To z velké části převezme právě D11 a navazující polský úsek.
Spíše to bude obráceně, více Čechů v Polské části hor – ten poměr cena/kvalita je nějak lepší tam.
Ve Štětině ,přístavu na pobřeží moře s námořním spojením do celého světa za 5 a půl hodiny po bezpečné komunikaci…co by za to daly generace našich předků…a vy tady plácáte nesmysly o zbytečné dálnici..
On kouká jen na jeden krátký úsek a dopravní síť jako celek mu uniká.
Zbytečné jsou retardované jednobuňky jako jste vy
Pozor, celkem nedávno mi podobný diskusní příspěvek smazali…
Trouba
Nepotřebujeme spíš dohánět zpoždění ve spojení s Evropou? Spíš než s nějakým Polskem?
ano. ale potrebujeme dohanet primarne zeleznicni spojeni, a to.na vsecny svetove strany
To Polsko nás už předehnalo a my sami se s Evropou stejně nikdy nespojíme. Tohle je jediná šance, jak si ukousnout alespoň něco.
Tomu, že by nás Polsko předehnalo, data nenasvědčují.
To chcte tvrdit, že Polsko není Evropa?
Ta méně důležitá část.
V naše oblasti je to velice důležité část
V jaké naší oblasti? Podívejte se na toky zboží. Hlavní je východ-západ (a tím nemyslím Severní Asii) a důležitější než dálnice do Polska je spojení na jih, které bohužel chybí. Čímž neříkám, že se ta dálnice nemá stavět To vůbec, každá dálnice já důležitá a zaplať pánbůh za ní. Jen to, že ten sever je že všech směrů ten nejméně důležitý.
Da. Nět duležito. Něvšimejtě si Polaky.
Jenže tady spojuješ právě tu Evropu. Nebo snad Polsko, Švédsko, Finsko, Litva, Estonsko, Lotyšsko…… nejsou v Evropě?
Mě je tedy Polsko bližší, než celá zaplevelená západní Evropa. Brzy budou němci utíkat do Polska. Tak to tam dopracovali. V Polsku ještě rozum úplně nezmizel.
Jestli to takhle pujde dal, tak nebudeme mit za par let o cem diskutovat 🤣🤣🤣 Ale jasne, Praha bude vecne tema a D49 s D52 asi taky nejaky cas. No a potom zeleznice 😉 Hezky vikend vsem.
Já doufám v jižní dálnici v Čechách nebo jihozápadní tangentu u Brna. Ještě ale budeme mít I/73 a tam bude ještě co diskutovat 😉👍
A pravil ÚOHS : “ Budiž D11!“…
Ámen
Chtěl jsem otevřít flašku, ale mám z toho takovou radost, že se bojím i chlastat , takže si uvařím raději čaj a budu střízlivě vyčkávat, jestli se mi to náhodou nezdá.
Je pátek, dejte si. Já už ji otevřel 😁
To se naléváte jen kvůli stavbě dálnice? 🙂
no vzhledem k tomu, kolik se toho poslední dobou rozjíždí bych byl opatrnej, přijde mi, že jsou to tak 2 příležitosti týdně. a speciální případy, jako stavba 511 pražského okruhu by asi ospavedlnila i týden v lihu… 😀
Nesouhlasím, týden v lihu neobhájí nic.
Mínusáři, nezapomeňte se jít napít 😉
Tak pít na začátek nových železničních tratí by byla slušná odvykačka…
Zato, když si dáte flašku vína při každém odložení stavby, tak vám to budou vozit po paletách.
Zahajovat stavbu čehokoli na „hřebenu“ Krkonoš v polovině října můžou snad jen opravdu politici…
Proč? Však zemní práce můžou v klidu provádět dokud to tam nezapadá metrem sněhu, což může trvat klidně do Vánoc.
Krom toho bych oblast východně od Žacléře úplně neoznačoval za hřeben Krkonoš. 🙂
Zkuste si to přečíst znovu, třeba si všimnete těch uvozovek…
Ony to nejsou ani ty Krkonoše…
Královecké sedlo odděluje Krkonoše od Vraních hor. Prochází tudy rozvodnice Severního a Baltského moře stejně jako celý hřebenem Krkonoš.
Dle geomorfologického členění končí Krkonoše Rýchorami, hranice vede zhruba na silnici Žacléř – Babí. Prostor Královce, Bernatic a Zlaté Olešnice spadá, stejně jako Vraní hory, pod Broumovskou vrchovinu.
Do takových podrobností jsem nešel, ale cituji tady mapy.cz, heslo Královecké sedlo
Tím spíš je ten váš příspěvek mimo…
V tom je prvek motivace pro zhotovitele. Musí ty hory prostě odbagrovat co nejrychleji, aby se dostal do menší nadmořské výšky.
Kácení, archeologie, přeložky, výkopové zemní práce, … klidně můžete dělat i v zimě.
Naopak bych řekl, že je běžné zahajovat víceleté stavby přípravnými pracemi na podzim, abyste následující rok mohl stavět naplno už od jara.
Kromě toho se nebude stavět na hřebeni, ale údolí a v sedle o nadmořské výšce 530 m.
Však už nám vysvětlil, že to není na hřebeni a proto napsal na „hřebeni“.
Tím pádem nechápu proč blábolí o hřebeni. Bydlím v 550 metrech nad mořem a loňskou zimu byl sníh jestli pár dní… Větší problém bylo podzimní mokro a bahno.
Nejsou to Krkonoše, ale Žacléřsko-svatoňovická uhelná pánev. Hřbet to není ani s uvozovkami, nadmořská výška Žacléře je 612 m. Stavební sezona trvá od doby, kdy končí noční mrazy, do doby, kdy noční mrazy znovu začínají. Mnohé zemní práce lze s technikou provést i za mrazu. Pokrok nezastavíte.
Hudry , hudry, pane Jane 😛
Tyhle kecy pořád dokola. Víš o tom leda kulový, ale proč si nerýpnout. Krkonoše a hřeben komentovat nebudu…🤦♂️
Na kácení dřevin ideální doba, skrývku ornice můžou zrovna tak dělat až do prvního sněhu.
Myslím, že zemním pracím ani sníh nevadí. Naopak menší mrazík je výhodou, protože způsobí, že není bláto.
A hlavně to na Trutnovsku červené.
Geografové trpí vaším příspěvkem Žacléřská vrchovina patří k Broumovské vrchoviny. Ne do Krkonoš
Těch tady opravdu moc není…
Máme skluz, pojďme hned. Čekat může snad jen…Jan.
Ty jseš taky hřeben Krkonoš, ty mysliteli.
Zkuste třeba někdy pochopit význam uvozovek když už si tykáme…
Netušil jsem kolik lidí z geomorfologickým přehledem tady diskutuje. Takže pointa mého sdělení byla v tom, že v polovině podzimu zahajují stavbu v nejvyšším bodě celé D11 mezi Prahou a Baltem. Kde přesně končí Krkonoše na východě jsem nezkoumal, ale rád se nechám poučit. Kdyby jste se chtěli poučit také, pak doporučuji hesla vrstevnice a rozvodnice…
Nezlob se, ale teď už se z toho snažíš za každou cenu jen vykecat. Tady přeci vůbec nejde o vrstevnice a rozvodnice. Ale hlavně že doporučuješ.
Víš kolik práce se dá udělat během podzimních měsíců? Už ti to bylo vysvětleno, ale pořád dokola máš svůj rozum.
Myslíte, že to bude méně smrdět, když to budete pořád rozmazávat?