Nejrušnější období pro letiště i řízení letového provozu. I letos budou komplikace, shodli se šéfové
Letiště Praha, Terminál 1. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Největší výzvou zůstává přetížený evropský vzdušný prostor.
Pokud i letos budou větší problémy se zavazadly, tak je to jen a jen neschopnosti vedení letiště pořádně zaplatit lidi, když letiště vykazuje zisky.
S přetíženým letovým provozem nad Evropou však nenadělá u nás nikdo nic.
Co s tím má společného letiště? To je věc handlingu resp. schopnosti aerolinek ten handling adekvátně zaplatit.
No asi takhle. Začátkem března jsme byli na Kanárských ostrovech na Fuerteventuře a než jsme vystoupili z letadla a došli do haly, cca 10 minut, tak už nám tam kufr vesele jezdil po pásu. Přílet v cca 16:30 místního času.
Po příletu do Prahy po 22. hodině a vystoupení a odvozem autobusem jsme na kufry čekali ještě dalších víc jak 30 minut. Takže jsem na kluky a holky zvědavý.
Začátkem června jsme přiletěli s KLM do Prahy. Vystupovali jsme ze 737 mezi posledními a když jsme došli k pásu, všechny tři kufry tam již byly. Záleží na momentálním čase příletu.
Kdy se vyřeší ty problémy s naháněci official taxi?
Dnes snad vsechny securitky na T2 otevreny. Praha se snazi… to se malo kdy vidi, jeste obnovit techniku at ti neni jak muzejni
s jakou muzejni technikou se na ruzyni setkavate?
to, ze jsou otevreny security, kdyz je provoz, neni nic mimoradneho. ale celkem bezny stav.
Efektivita procesů se musí už limitně blížit nekonečnu, když se při patálii zvýší. Za předpokladu, že se nejedná o manažerský newspeak 😮.