Nejnižší nabídnutá cena za obchvat Přeštic na I/27 klesla pod 60 procent

Silnice I/27 v úseku Šlovice - Přeštice. Pramen: ŘSDSilnice I/27 v úseku Šlovice - Přeštice. Pramen: ŘSD

Srovnání ovšem vypadá zcela jinak, vezme-li se v potaz cena, kterou ŘSD uvádělo jako předpokládanou ještě koncem loňského roku.

Odebírat
Upozornit na
guest
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
David

Ta styková křižovatka na konci je strašný nesmysl. Tak hlavně aby se nějakému obyvateli neprodloužila o minutu cesta na hlavní silnici. Bezpečné napojení je skrze MÚK s II/230. A pokud je tam nutné nějaké další napojení tak to má být MÚK s II/180 a ne tahle styková křižovatka.

janikk

Hele Laďo, my to zbouchnem za 780 a sou v tom i cinkilinky pro všecky koťátka i partaj. Ale Toníku to je moc ty vole, dyť sme to plánovali za max. 610 míčů. No to jó, ale pak jste všichni řekli že chcete cinkilinky navýšit…hmm…tak víš co Ládíku, vypište to za 1,3 miliardy, budete na půlce a ještě vás pochválí. Nóó, to by šlo, ty seš hlava!

libor

jojo Silnice Klatovy, to zas bude jeden velký průser. Podobně jako nyní úprava na silnice I/20 nedaleko Nepomuku, průser, smrťák, zavřená silnice na půl roku kvůli zvětšení šířky a dodělání odbočovacího pruhu… maká se tam snad 2dny v týdnu…

john334

„Dlouhodobé provizorium“ na jižním okraji Přeštic je jen další nebezpečná křižovatka. Tam má být MÚK včetně napojení na II/183.

David

Tam popravdě nemusí být nic, ta křižovatka by se mohla bez náhrady zrušit. A pro příjezd do Přeštic používat až tu následující.

Karlos

Hlavně aby to dostavěli za tu cenu

libor

je krásně vidět, jak stát obecně nakupuje předraženě. Když pak stavební zakázky jsou na 60-75% ceny, než co to vidí stát. Neříkejte mi, že ty ceníky, co to z nich stanovují by nemohli přenásobit vhodným koeficientem. Nebo jsme národ tupců, co na vše potřebuje slovo “ akce“, „sleva“, „ušetřit“

Jiří Kocurek

To bude tím, že beton pro patku sloupu VN je výrazně levnější, když ho nedělají EŽ.

libor

nojo, měli by to rozdělit a neprůměrovat to s akcemi SŽ.

Rhh

Metrostav to tak nenechá, stavbu na pár let zablokuje a pak postaví sám za 200% původní ceny

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

Neorientuji se v cenách stavebního materiálu a mzdách. Vysvětlí mi tedy někdo znalejší, jak se tedy očekávaná cena za rok zdvojnásobí a firma letos nabídne cenu blízko té původní?

Jan

Vrtěti psem, rozhodující číselný zázrak se děje na traně ŘSD. Kde bych si kupoval novou škodovku určitě nebudu automobilce napovídat, že by měla stát minimálně dva miliony…

Jiří Kocurek

Jo, stačí přece zajít do obchvatosalonu a koupit si obchvat jiné značky.

Jiří Kocurek

Přivnávat stavební dílo k nákupu 1 automobilu je nesmysl.

Pokud byste se někdy dostal k velkoodběru, tak zjistíte, že vysoutežená cena bývá mnohem nižší než cena na krámě.

Stačí už i takový výběr dodavatele na rekonstrukci střechy rodinného domu a nabídkové ceny firem se budou lišit, že nebudebete věřit. Ovšem rekonstrukce střechy rodinného domu fyzickou osobou je zcela nedostatečná kvalifikace pro stavbu mostu.

Jan

A místo abychom se radovali, bude muset zhotovitel českým úřadům složitě něco dokazovat…