LOT 3a leaderboard

Nejnáročnější stavba na D1 končí, most Vysočina dostane ještě protikorozní ochranu

Most Vysočina na D1. Pramen: MetrostavMost Vysočina na D1. Pramen: Metrostav

Most Vysočina je jednou z technicky nejpozoruhodnějších součástí dálnice D1.

Zpět na článek
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pašák

Dnes zase plky jak zimu zvládnou, těch kolapsů na D1 už bylo, furt stejný. Opravy a omezení běží vesele dál.

Martin

Moc pekny most…

franzJosej

most je hezky. ale v civilizovanem svete jsou takovych stovky : DE-A7, a61 apod..
tady mame jen 1 most tak se o tom pise

Martin

No prave, mosty a tunely jsou pro nas neco jako prisera z jezera, kazdy se toho boji, neco takoveho navrhnout at uz pro silnice nebo zeleznici…

Walker

V článku to není zmíněno, ale dřív se to nejspíš řešilo. Je most rozšířen tak, že v by šlo v budoucnu udělat 3+3 pruhy? Předpokládám, že ano, ale raději se zeptám 🙂 Díky

franzJosej

to tezko. apropo 2×3 pruhy nebudou nikdy. jak dlouho by to cechum trvalo, kdyz simpl rekonstrukce trva 10 let? @ to mluvime o cca 160km

Slávek

Samej odborník tady 🙂

franzJosej

no odborniku na RSD je mraky. Na Zapade by leteli na hodinu. t3dy vetsina

Vašek

Most Šmejkala 😀 :-D.

Slávek

🙂

Miky

Šmejkal má most na D8, šmejká se tam dolu k Labi 🙂

Martin V.

„Rozšíření mostu má zajistit, že při budoucích opravách bude provoz vždy veden v režimu 2+2.“
Jezdilo se po prvním opraveném mostě už 2+2, když navařovali ten druhý?

Slávek

Co to je za hloupou otázku?

Slávek

samozřejmě ,že jezdilo

Honza D.

Samozřejmě jezdilo a to po jižním. Jen je problém že i když se mobilní středová svodidla montují s centimetrovou přesností, po nehodách málokdy dojde k jejich vyrovnání do původní polohy a už posunutí o 20 cm z toho ve své podstatě dělá jeden jízdní pruh.

David

Zajímalo by mě na jak dlouho je životnost mostu prodloužená, ovšem jak je často v ČR normální rozpadat se bude tak za rok možná dva.

Jojo

Vy jste ho dělal? Nic o tom nevím,, asi jen tlachate, že? Pod to by se nikdo nepodepsal.

Jan

Záleží na firmě, u nás je možné leccos. Třeba most, který o 9 centimetrů nenavazuje, nevydržel ve správně výšce ani do dokončení stavby. Pak si člověk může jen domýšlet, co udělají deště v budoucích několika letech. https://www.idnes.cz/ostrava/zpravy/most-stavba-bourani-frydlant-nad-ostravici.A200924_572807_ostrava-zpravy_woj

Jojo

To jo, ale tenhle most dělá jiná firma.

Pašák

To bude fakt kvalitní oprava v tomto počasí, už je tam sleduju cca měsíc co je zima a prší.

kulhán

Pokud se dodržuje technologie a použité materiály tak je všechno v pořádku. Počasí není překážka.