Nejlevnější nabídku na přeložení silnice I/11 mimo Bludov podal Strabag, cena klesla na 80 procent

Stavba obchvatu Bludova na I/44. Pramen: ŘSDStavba obchvatu Bludova na I/44. Pramen: ŘSD

Přeložka silnice I/11 je součástí záměru na vytlačení tranzitu z Bludova, kde se sbíhají dvě frekventované tepny.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vladimír Malý

Nějak tam ten západní obchvat Bludova na I/44 nevidím, jen východní.

Zbyněk

těším se až to bude, dopravě to hodně pomůže a taky především lidem v Bludově – teď je to kolikrát děs.
Dokončením obou staveb se problém s křížením komunikací přenese na kruháč v Šumperku u hřbitova a jsem zvědav na následnou kvalitu průjezdu Šumperkem kolem vlakového i autobusového nádraží a přes všechny ty světelné křižovatky. Když jen světla na jedné křižovatce vypnou, tak je to kolaps. Jak jsem hledal dostupné informace, tak na obchvatu Šumperka se ani nezačalo administrativně pracovat, takže bych se nedivil kupce hnoje na průtahu městem až někomu bouchnou saze 🙂

Lumpy

Tohle je az neuveritelne ucelene
Ale jen tak dal ted uz to bude stale castejsi protoze se nam sit uzavira a casteji ty useky budou davt smysl

Olin

Když už se to pojalo tak velkoryse (celá ta soustava obchvatových komunikací), proč tam zase na tu MUK, kde se stejně budou muset dělat rozsáhlé zemní práce, opět se tam nasekají kruháče a nezboduje se jako plnohodnotná. Raději míň ušetřit (chápu, že 10% nevypadá jako 20%) a udělat to rozsáhleji. Myslím, že zde by přínos z plynulosti v dopravě a s tím omezení některých souvisejících externalit, bezesporu převýšilo uspořenou korunu. Néé, že se tam nacpe špunt. O tom, že na ŘSD zřejmě nikdo nemá C+E, myšleno tím ten barák u Kačerova, ne řadovky na cestmistrovství, jsem už přesvědčen 🙁 .

Pedro72

Nevidím pro to žádný důvod. 1. I/11 má intenzitu pod 6 tisíc, to se do křižovatky v pohodě vejde a není to špunt, 2. ten severní kruhový objezd bude mít 4 ramena, takže by to nebylo úplně banální. Menší část je navíc už předpřipravená, takže by se muselo sahat do částečně hotového.

Wenzel

Intenzita podle trojčlenky, bohužel za 24 hodin. A co ranní a odpolední špička ? Už teď totální zácpy, ale co je komu do toho, když tam nebydlí a přes to nebude jezdit…

T448

Jezdím tam dost často a nějak jsem ty zácpy na I/11 nepostřehl…

Wenzel

Máš pravdu a já klid.

Vladimír Malý

Špičky se v kapacitních výpočtech křižovatek samozřejmě uvažují.

Původní Pražák

Srovnatelný užitek jako Bludov by z toho mohly mít i vesnice na 369 k Zábřehu, kde provoz o moc nižší nebude.

Pedro72

Je výrazně nižší, hlavně v nákladu, ale pozitivní změna to rozhodně bude.

Čtyři pruhy na nové stavby

Budou čtyři pruhy konečně?

Pavel

Na I/44 ano, na I/11 směrem na Olšany ne. Od Mohelnice až po budoucí obchvat Šumperka se celá I/44 postupně přestavuje na dělený 4pruh, perspektivně silnici pro motorová votidla.

Vladimir

Pokud vím, tak se aktuálně v úseku Mohelnice – Zábřeh vážně žádný 4, ani 2 pruhovy obchvat nestaví a zatím jsem ani neslyšel, že by se mělo začít.

Pavel

„Postupně“ znamená, že ne najednou, tedy že něco už je hotovo, na něčem se pracuje, něco se teprve připravuje jako viz https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/322/infoletak_s44-mohelnice-vlachov.pdf?t=2021-10-26%2012:24:24.245

Pedro72

Rychlost, jakou se tady nestaví, by jinde, kde se oficiálně buduje o závod, mohli závidět.

T448

V posledních dvou odstavcích nějak autorovi došel dech…
Západní ochvat?
Přejezd zmizí?

Luděk Andrýsek

Tak,tak.Přejezd nezmizí,jen již nebude ležet na silnici 1.třídy.Ale i tak se moc těším na zprovoznění obou staveb.Pro Bludov velká věc co se kdy málo kde vidí,aby se někde současné otevírali dva obchvaty(téměř 10 km)jedné obce.