Nejen karlovarská D6. Ve středních Čechách bude brzy hotovo i na D7
Dostavba D7 ve Středočeském kraji (září 2025). Pramen: ŘSD

Posledním chybějícím dálničním paprskem z Prahy zůstane po roce 2027 budějovická D3.
Posledním chybějícím dálničním paprskem z Prahy zůstane po roce 2027 budějovická D3.
Neexistence přímého sjezdu z I/16 na D7 směr Louny bude bohužel generovat velké množství dopravních nehod. Jsem rád, že vznikne alespoň přímý sjezd směr Praha, ale nucené přejíždění přes protisměr bude velkou pastí této MÚK.
Tak a teď začít s D99, D12 od Úval a s D9 od D0 u Mirovic někam za Mělník k Liběchovu, pak bude v Praze a ve Středočeském kraji vyřešeno vše.
Na jednom úseku budoucí D7 stojí již třetí měsíc bez hnutí bagr, který se porouchal a nejsou schopny ho odklidit ani opravit. A se stavbou se mu vyhýbají. Chtěl bych vidět, kde s tím v plánu počítali:-)
Možná jen čekají na díly, které v ČR neumí nikdo vyrobit. Stroj se může porouchat komukoliv, neposmíval bych se.
Pro úplnost, ve Středočeském kraji na výjezdu z Prahy chybí ještě jeden dálniční úsek, a to chybějící D4 do Jíloviště, částečně na území Prahy a částečně ve Středočeském kraji. Na Samotné D7 pak chybí ještě úsek na území Hl. města Prahy od D0 po hranici se Středočeským krajem, který by měl být vyřešen s pokračováním stavby D0 smrem k Suchdolu. Formálně to jsou silnice I. třídy, byť směrově rozdělený čtyřpruh.
D4 předělat na 6tipruh s dálničními parametry po sjezd na 14 kilometru a vybudovat doprovodnou komunikaci zejména pro MHD by měla být prioritou ŘSD ihned po dobudování dálniční sítě.
to bY znamenalo zbourat půlku Jíloviště
S tim „rychlostí sníženou na 70 km/h maximálně“ bych tak uplne nesouhlasil, mixujou se tam useky s 50, 60 a i 80. Je tam tolik znacek s ruznou rychosti na tak malym prostoru, ze to realne akorat vede k tomu, ze to vetsina stejne nedodrzuje.
Většina by to nedodržovala, i kdyby tam byla jen jedna značka.