Situace v Rajhradě katastrofa , veškerý provoz na Brno z okolních vesnic , přitom lze využívat jak D2 tak silnice i dálnice od Pohořelic a nestát v kolonách a ucpat Rajhrad. Stačí koupit známku a platit mýtného
Dagmar
2 měsíců
A jak se to bude řešit přes Židlochovice? Už teď se tam tvoří kolony!
Nikola Konečný
2 měsíců
Kdyby radši ty dálnice propojili dálnicí z Pohořelic do Hustopečí, udělali by líp.
Pan Sochor
2 měsíců
A ta cena se všem zdá ok? Jakože za cca 800mil vznikl ve Svitavách loni na I/43 mnohem delší úsek vč. několika křížení. A tady? Proč musí být násep po celé délce? Přijde mi, že kraj staví ve standardu na který nemá a tak se nikdy nedočkáme návazností.
Celý článek je docela vtipně pojatý. To propojeni D2/D52 existovat nebude i když si tam postavíte obchvat, protože to končí na půl cesty u Židlochovic. Nadpis článku a samotný článek je totálně matoucí. A jestli si autor myslí že objedem Blučinu a pak se potáhnem přes Židlochovice tak je magor, už teď to tam ta křižovtka nestíhá
Je v plánu pak ještě postavit propojení tohoto obchvatu se silnicí kolem Hrušovan. Pak bude spojka dálnic opravdu poctivá. Ovšem kdy to bude ví bůh. (ne Jarda)
jbcb
2 měsíců
Taky to mohli protáhnout o kilometr a čtvrt k Hrušovanům.
Ondřej 2
2 měsíců
Kolikátý je to v JMK obchvat za poslední 2 dekády? Eh.. to číslo už na žádné fanfáry není. Krajský cesty v JMK jsou jedna obrovská tragédie. Hrubým odhadem narůstá ročně dluh jen na údržbě o stovky milionů. A co potom investice.
Zbyněk
2 měsíců
Podchod pro cyklisty?
Já jsem měl vždy za to, že cyklista je člověk jedoucí na kole. Nemá být podjezd pro cyklisty?
To je jen otázka terminologie, výškového a šířkového uspořádání. Podjezd je většinou pro silniční a dráždní dopravu. Stejně tak nemáte most pro cyklisty, ale většinou lávku, po které projede i sanitka.
Ale chápu Vás, mě zase štve, že novináři používájí pro kdejaký rámový podjezd pod železnicí slovo viadukt. Které by se mělo spíš používat pro estakádů.
Nu – nemám zkušenost s celým okresem, ale když jsem začátkem prázdnin jel Znojmo – Vysoké Popovice podle navigace, protáhlo mě to takovejma p*delema jako Hlína atd. a bylo to půl hodiny převážně 30-40kmh a neustálé vyhýbání alespoň nějvětším dírám…
Ale aspoň jsem byl na silnici sám. 🙁
Jsem názoru, že kromě olomouckého kraje, má JMK nejhorší silnice na celé Moravě. Středočeský také tedy žádná sláva, ostatní jsou na tom ale nejspíš lépe. A ještě se chvástají, že za dekádu postavili tolik obchvatů, co kraj Vysočina pomalu každý rok – slovy jeden.
Jose Kon
2 měsíců
Spojuje dálnice a je jenom 2pruhá? To je zase blbost….
No a kolik byste jich na ten přepravní proud chtěl?
astroid
2 měsíců
Není možná! Teprve 10 roků od našeho posledního geologickýho průzkumu…Většinou je to roků 20+…
gargamel
2 měsíců
Všechny socialistřicko-lidovecké vlády pozavírat.Řvali o růstu a kdo zaplatí rozbité domy a jízdy po černých stavbách,které vznikly za vlády jedné strany těsně kolem domovů?K tomu se socialistické vlády nehlásí.Hlavně,že si nakradli na SUV a nafukují se jak vládli dobře.Podvody a korupce,lenost,zlodějny a lemplové to byli.
Ventura35
2 měsíců
Dobrá zpráva pro Blučinu, která trpí náporem kamionů. Snad je projekt promyšlenější, než v případě Čebína – tamní protihluková stěna uprostřed polí je ohavná.
Tak do dnešního dne jsem si myslel, že se opravdu bude jednat o propojeni obou dálnic rychlostní silnicí nebo dálnicí v konfiguraci 2 x 2 pruhy. Toto řešení je pro mne nepochopitelné, ale aspoň jsem před volbami zjistil, že náš pan Hejtman je stále ve funkci a dokonce projevil zájem i o to co se děje za hradbami města.
Ano, skutečně je to „pouhopouhý“ obchvat Blučiny. Tak jednoduché. Stačí upozornit že ta dědina je natažená asi 2km podél té silnice co k ní děláme obchvat… a dojedeme po něm nikoliv na D52, ale do Židlochovic, což je jen „na půl cesty“ k D52, zato se tam nedá nikudy rozumně dostat bez sáhodlouhého průjezdu obcemi (Rajhrad, Holasice, Vojkovice, Hrušovany, Blučina…). Kór když nájezd/sjezd je na D2 sprosté slovo které se připouští tak maximálně po 12-15km…
Ale bacha, tady se to už konečně hýbá a je zadána technická studie na MÚK Velké Pavlovice, takže půlka Pálavy a lidi z vesnic směr Kobylí, nebudou muset jezdit přes Hustopeče. Mě to ušetří možná i 10 minut denně.
No už aby to bylo před deseti lety hotové… ty Židlochovice jsou o to víc pikantní že tam je donutíme sjet na severu a pak pěkně projíždět celé durch, včetně semaforu na náměstí…
Můžete více rozvést? jezdím tama denně a je tam potřeba snad víc jak v Blučině
Marek Hrdina
2 měsíců
Oznacovat tuhle krajskou silnici za spojnici D2 a D52 je dost troufale. Tim bude az dalnicni spojka u Popovic (ktera zejmena ted pri rozsirovani D1 chybi jako sul)
V budoucnu od kruhového objezdu u Vijovic to půjde dál na západ k Hrušovanům kde už obchvat udělali pak to bude šikovné propojení dvou dálnic, ale přiznávám že D52 od Popovic k Chrlicích – D2 – bude daleko lepší,,,,
Akorát teda škoda toho průjezdu Vojkovicema… teda „jen“ půlkou.
PavelX
2 měsíců
Na D52 se to nijak nepřipojuje. Končí to kousek od místa, co se stávající silnice II/416, která vede Blučinou, napojuje na silnici II/425. Nemyslím si, že by to jakkoliv zatraktivnilo směr od D2 k D52, neboť další návaznost je dost klikatá, v části úzká, rozbítá, vedoucí přes obec a tak.
nejspíš to tam bude pokračovat v budoucnu a sloužit jako alternativa k cestě do rakouska ze severovýchodního směru a suplovat tak neexistující dálniční spojení od Břeclavi (z D2, D55) dál na Vídeň, s kteroužto variantou rakušáci dost dlouho počítali a proto stavěli postupně pouze od Vídně než se časem ocitli před Mikulovem 🙁
Situace v Rajhradě katastrofa , veškerý provoz na Brno z okolních vesnic , přitom lze využívat jak D2 tak silnice i dálnice od Pohořelic a nestát v kolonách a ucpat Rajhrad. Stačí koupit známku a platit mýtného
A jak se to bude řešit přes Židlochovice? Už teď se tam tvoří kolony!
Kdyby radši ty dálnice propojili dálnicí z Pohořelic do Hustopečí, udělali by líp.
A ta cena se všem zdá ok? Jakože za cca 800mil vznikl ve Svitavách loni na I/43 mnohem delší úsek vč. několika křížení. A tady? Proč musí být násep po celé délce? Přijde mi, že kraj staví ve standardu na který nemá a tak se nikdy nedočkáme návazností.
Jak by jste chtel stavet komunikaci v ricni nive?
Celý článek je docela vtipně pojatý. To propojeni D2/D52 existovat nebude i když si tam postavíte obchvat, protože to končí na půl cesty u Židlochovic. Nadpis článku a samotný článek je totálně matoucí. A jestli si autor myslí že objedem Blučinu a pak se potáhnem přes Židlochovice tak je magor, už teď to tam ta křižovtka nestíhá
Je v plánu pak ještě postavit propojení tohoto obchvatu se silnicí kolem Hrušovan. Pak bude spojka dálnic opravdu poctivá. Ovšem kdy to bude ví bůh. (ne Jarda)
Taky to mohli protáhnout o kilometr a čtvrt k Hrušovanům.
Kolikátý je to v JMK obchvat za poslední 2 dekády? Eh.. to číslo už na žádné fanfáry není. Krajský cesty v JMK jsou jedna obrovská tragédie. Hrubým odhadem narůstá ročně dluh jen na údržbě o stovky milionů. A co potom investice.
Podchod pro cyklisty?
Já jsem měl vždy za to, že cyklista je člověk jedoucí na kole. Nemá být podjezd pro cyklisty?
Je to kousek od Brna, nedivil bych se ničemu.
Nejde o vzdalenost. Jde o krajske reditelstvi PCR, ktere stoji za vetsinu techto hamotin. A to s Brnem sedi.
To je jen otázka terminologie, výškového a šířkového uspořádání. Podjezd je většinou pro silniční a dráždní dopravu. Stejně tak nemáte most pro cyklisty, ale většinou lávku, po které projede i sanitka.
Ale chápu Vás, mě zase štve, že novináři používájí pro kdejaký rámový podjezd pod železnicí slovo viadukt. Které by se mělo spíš používat pro estakádů.
To je spis kulatne zaobalena priprava na dalsi cyklisto sesedni z kola.
Tzn. zmrsene reseni.
Ještě že nemáme Alpy, to by byla přirážka !
Ještě by to chtělo taky investovat nějaké ty miliardy do oprav.. po kompletně celém okresu Brno – venkov se nedá normálně jezdit…
Nu – nemám zkušenost s celým okresem, ale když jsem začátkem prázdnin jel Znojmo – Vysoké Popovice podle navigace, protáhlo mě to takovejma p*delema jako Hlína atd. a bylo to půl hodiny převážně 30-40kmh a neustálé vyhýbání alespoň nějvětším dírám…
Ale aspoň jsem byl na silnici sám. 🙁
Jsem názoru, že kromě olomouckého kraje, má JMK nejhorší silnice na celé Moravě. Středočeský také tedy žádná sláva, ostatní jsou na tom ale nejspíš lépe. A ještě se chvástají, že za dekádu postavili tolik obchvatů, co kraj Vysočina pomalu každý rok – slovy jeden.
Spojuje dálnice a je jenom 2pruhá? To je zase blbost….
No a kolik byste jich na ten přepravní proud chtěl?
Není možná! Teprve 10 roků od našeho posledního geologickýho průzkumu…Většinou je to roků 20+…
Všechny socialistřicko-lidovecké vlády pozavírat.Řvali o růstu a kdo zaplatí rozbité domy a jízdy po černých stavbách,které vznikly za vlády jedné strany těsně kolem domovů?K tomu se socialistické vlády nehlásí.Hlavně,že si nakradli na SUV a nafukují se jak vládli dobře.Podvody a korupce,lenost,zlodějny a lemplové to byli.
Dobrá zpráva pro Blučinu, která trpí náporem kamionů. Snad je projekt promyšlenější, než v případě Čebína – tamní protihluková stěna uprostřed polí je ohavná.
Hlavně už to dávno mělo být.
Tak do dnešního dne jsem si myslel, že se opravdu bude jednat o propojeni obou dálnic rychlostní silnicí nebo dálnicí v konfiguraci 2 x 2 pruhy. Toto řešení je pro mne nepochopitelné, ale aspoň jsem před volbami zjistil, že náš pan Hejtman je stále ve funkci a dokonce projevil zájem i o to co se děje za hradbami města.
Tohle bude ale „kousek“ severně. Tady se jedná o zavádějící název článku. S tangentou Chrlice-Modřice-Rajhrad to nemá nic společnýho….
Ano, skutečně je to „pouhopouhý“ obchvat Blučiny. Tak jednoduché. Stačí upozornit že ta dědina je natažená asi 2km podél té silnice co k ní děláme obchvat… a dojedeme po něm nikoliv na D52, ale do Židlochovic, což je jen „na půl cesty“ k D52, zato se tam nedá nikudy rozumně dostat bez sáhodlouhého průjezdu obcemi (Rajhrad, Holasice, Vojkovice, Hrušovany, Blučina…). Kór když nájezd/sjezd je na D2 sprosté slovo které se připouští tak maximálně po 12-15km…
Ale bacha, tady se to už konečně hýbá a je zadána technická studie na MÚK Velké Pavlovice, takže půlka Pálavy a lidi z vesnic směr Kobylí, nebudou muset jezdit přes Hustopeče. Mě to ušetří možná i 10 minut denně.
No už aby to bylo před deseti lety hotové… ty Židlochovice jsou o to víc pikantní že tam je donutíme sjet na severu a pak pěkně projíždět celé durch, včetně semaforu na náměstí…
On mu to Šenkeřík řekne když mu famm chodí pravidelně fajcit kara
Neví někdo prosím jak si vede takový obchvat Tuřan?
Nevede 🙁
Můžete více rozvést? jezdím tama denně a je tam potřeba snad víc jak v Blučině
Oznacovat tuhle krajskou silnici za spojnici D2 a D52 je dost troufale. Tim bude az dalnicni spojka u Popovic (ktera zejmena ted pri rozsirovani D1 chybi jako sul)
Takhle to označuje kraj.
V budoucnu od kruhového objezdu u Vijovic to půjde dál na západ k Hrušovanům kde už obchvat udělali pak to bude šikovné propojení dvou dálnic, ale přiznávám že D52 od Popovic k Chrlicích – D2 – bude daleko lepší,,,,
Jak to vypadá s tím pokračováním?
Ona tak uz dnes hlavne realne funguje,takze je to popis faktickeho stavu.
Akorát teda škoda toho průjezdu Vojkovicema… teda „jen“ půlkou.
Na D52 se to nijak nepřipojuje. Končí to kousek od místa, co se stávající silnice II/416, která vede Blučinou, napojuje na silnici II/425. Nemyslím si, že by to jakkoliv zatraktivnilo směr od D2 k D52, neboť další návaznost je dost klikatá, v části úzká, rozbítá, vedoucí přes obec a tak.
nejspíš to tam bude pokračovat v budoucnu a sloužit jako alternativa k cestě do rakouska ze severovýchodního směru a suplovat tak neexistující dálniční spojení od Břeclavi (z D2, D55) dál na Vídeň, s kteroužto variantou rakušáci dost dlouho počítali a proto stavěli postupně pouze od Vídně než se časem ocitli před Mikulovem 🙁
Zas tak úplně ne, po cestě na D52 už máte po cestě jen Židlochovice a Žabčice
… nebo Vojkovice a Hrušovany.