Nejdelší autobusový pruh se v Praze otevře ze čtvrtka na pátek

Fréza pracuje na Strakonické ulici v Praze. Pramen: TSK PrahaFréza pracuje na Strakonické ulici v Praze. Pramen: TSK Praha

Rozšíření o jeden pruh se týká směru do centra v úseku od zastávky Dostihová po Barrandovský most.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Štěpánek

Kecy. V pátek v 9:20 ještě žádný pruh pro autobusy otevřený nebyl. Stále k dispozici jen dva pruhy směrem do centra.

Jan Sůra

Tak když je čtvrtek, je to velké překvapení.

moot

on sice pán lže, ale když si to tu někdo mimopražský přečte o víkendu tak už to tak nápadné nebude…

Vladimír

Ještě chybí mezi pruhem pro autobusy a automobily pruh pro cyklisty.
Ideálně končící někde v půli cesty.
Naštěstí jsou v Praze komunálky na podzim, Piráti a zejména magoři z Čižínského Praha sobě v horším případě skončí v opozici, v tom lepším zmizí z magistrátu úplně.

jkjk

Tak určitě. Stavět pruh pro autobusy na ulici, kudy vede 14 autobusových linek PID (+dálkové autobusy) je přece úplný nesmysl (ve špičce tam jede sotva jeden autobus za minutu).

Dachs

No, jako oni si to vyřvou (bude-li na magistrátu sedět stále ten, kterého doslova jako na nitkách vodí jistý cyklolobista). Počítejme s tím. I když je tam paralelně páteřní A1, která je však, považte, moc úzká. Na Strakonické se odvážná sorta cyklistů pohybuje poměrně často o víkendech a věřte, že tam vytvářejí hodně nebezpečné situace; zmatkují zejména tam, kde jsou odbočení a napojováky, a nebo bus zastávky. Zvláště štrikují čáru, čímž v podstatě omezí vše za sebou ve dvou pruzích. Reakce na upozorňující lehké zatroubení (sdělující motáš se, jsi nečitelný, vytváříš kolizní situaci, jeď podle pravidel) není dobré řešení, začnou… Číst vice »

Zvol

Takže na místě žádný problém není, ale vy jste si ho musel vymyslet, abyste ho mohl „vyřešit“ změnou vedení.

Jan

Nevím proč si vylíváte zlost na vedení zrovna za imaginární cyklopruhy, které jim tam nutíte, ale sám je nechcete, to je snad nějaká mentální porucha. Kritizovat Hřiba nebo Scheinherra můžete za několik věcí, ale na druhou stranu jim nemůžete upřít snahu něco pro město udělat, ne jen si odsedět svých 8 hodin v kanceláři, jak bylo zvykem za bývalých vedení, nebo hůř při schůzkách s lobisty-velkopodnikateli jako za ODS. Během aktuálního volebního období se postavila nová lávka za tu spadlou, další lávka a nový most se protalčili k realizaci. Ještě před rokem a půl se lidi vysmívali, proč se u… Číst vice »

MirekP

Na co? Vždyť od Lahovického mostu až na Smíchov vede podél Vltavy cyklostezka!

Odstranit špunt a nesmyslné zpomalení

Doufám že tam bude konečně 80 km/h a víc!!

Jsou tam výjezdy z pump, zastávky autobusů MHD, málokterý připojovací pruh tam má normované parametry, je tam zástavba (omezení rychlosti má často důvod hluk). Nicméně to skokové střídaní rychlostí, zvláště ve směru z centra podané „chytákovým“ způsobem, dobré není, je to příčina vytváření špuntů, a to v obou směrech. Pro plynulou, bezpečnou a emisně méně zatěžující dopravu by bylo lepší střídat (čitelně) 70-60. V úsecích pod barrandovskou skálou nebo v oblasti Lahovic je 80 adekvátní charakteru komunikace. (Můj názor, který rozhodně nevnucuju. A borce, kteří v celém úseku mají potřebu valit to kilem po celou dobu, jednoduše nechápu.)

Frantík

No kdyby řidiči nebrali značku „maximální povolená rychlost“ jako jedinou povolenou rychlost, ale jako pouze jednu z hranic určující „skutečně povolenou maximální rychlost“ (dalšími hranicemi jsou třeba bezpečná vzdálenost, stav vozovky, atd.),

pak by toto omezování rychlosti nebylo potřeba. Výjimkou jsou situace kvůli plynulosti dopravy, jako třeba výjezd z vedlejší, či ochrana chodců ve městech.

Kebab

Většina křižovatek u nás nemá připojovací pruh vůbec žádný, na hlavní je přitom 90 a taky to jde. I zastávky jsou řešitelné, když se chce. V Německu by tam bylo 80…

Ryk Mat

Velmi správně. Scheinherr by měl být primátorem.

Vladimír

Není to málo?
Já bych ho podpořil při volbě ředitele zeměkoule.
Jestli má přijít Armageddon, tak tenhle chlapík má nejlepší kvalifikaci ho vyvolat.
Zatím pos**á jen pražskou dopravu, ale zato dokonale a je mladý, perspektivní kádr.

Frantisek

Dopravu, nebo individuální kodrcání se každý svou malou plechovkou ve stejný čas stejným směrem, aby byly co největší zábor prostoru, co nejvyšší spotřeba a co nejšpinavější vzduch? 🙂

Mnau

ty seš idiot ,,,

Jan

To je kvalitní argument do diskuze! Pojďme Scheinherra kritzovat konkrétně a spočítat kolik toho udělal špatného a kolik dobrého. Vágní kritiku, že je to inkarnace samotného ďábla z pekla, neberu.

Dachs

Kdo to je? Na neformální akci fajn chytrej kluk, na jednáních komplikovaná osoba, že je očistec s ním něco projednávat. Větší Armageddon by přišel ale s primátorováním J. Č. (též Sobě), nebo kreaturami v zastupitelstvu typu pana C. W. (za STAN, jakož i některých dalších přisátých na STAN). U voleb pozor na řadu i dalších jmen nebo také recyklátů atp., ale zodpovědný volič si něco o těch lidech zjistí, stejně tak kličkách ve většinou obecně formulovaných programech, najde rozdíly mezi postoji oficiálními (co jdou do médií) a utajenými záměry (lobbismus všeho druhu jede, ne že ne). Ve výsledku zjistí, že… Číst vice »

Jan

Největší problém voleb je, že lidí, kteří si zkoumají kandidáty, hodnotí ty dosavadní na základě dosažených výsledků a ne podle aktuálních emocí způsobených bulvárními titulky, tak těch je mizivé procento. Drtivá většina se rozhodne podle volebních hesel a podle toho, na koho se dá nejlíp naštvat, kdo jde nejlépe očernit. S výkřikem „cyklofašista způsobil totální kolaps dopravy v Praze“ se snadno vyhrává, že. Ale stejně je koho volit (podle mě Piráti mají nejméně závadných kauz, ale taky se umějí nejhůř prodat), vždycky jde vybrat přijatelnějšího kandidáta. Ideální nebude žádný, to ani nejsou voliči, ale vybírat se dá. Jak říkám, problém… Číst vice »

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Adam bude. Špatně bude… ředitel vesmíru!!!