Nejdelší a nejdražší. ŘSD začalo stavět 12 nových kilometrů D6. Do Varů má být hotovo za čtyři roky

Budoucí D6 Petrohrad - Lubenec. Pramen: ŘSDBudoucí D6 Petrohrad - Lubenec. Pramen: ŘSD

Ze zhruba 130 kilometrů dlouhého spojení mezi hlavním městem a Karlovými Vary zbývá dokončit 63 kilometrů dálnice.

42 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ušatá

Naprosto zbytečná investice, na minimální počet vozidel denně, navíc když by se konečně zmodernizovala a dostavěla železnice v této oblasti. Namísto toho je snaha ji zde totálně rozbít a zlikvidovat.

Bidlo

Která lokálka v této oblasti by dokázala nahradit dálnici? 😁😁😁

Změna je na dohled

Třikrát sláva. Teď ještě podél dálnice cyklostezku a rychlovlak a bude to úplné 👍

J.K.

Tak popravdě až bude tady D6 tak stará I/6 bude pro silniční kola parádní, na to se těším…:)

MMXA

Nejásal bych, místní co nebudou chtít utrácet za DZ, tak se tam budou prohánět dál.

Hans1934

Moc pěkné , že se dokončí .. Ale toto je opravdu “zbytná “ dálnice , kde bude minimální provoz… D52, 6 pruhu kolem Brna a 6 pruhu D11 do Poděbrad , to nebude ani za 10 let

Joker

Není, spojuje ten region s republikou a navíc, místní provoz je na silnici I. třídy dost velký. Často slychávám, jak je Karlovarsko plné Rusáků, dezolátů nebo nezaměstnaných. Položíme si ale, ale otázku, jestli se skutečně udělalo něco pro to, aby tomu tak nebylo..Proto si myslím, že ta dálnice je klíčový prvek ke zlepšení.

Stráťa

Otázka je jestli bylo nutné stavět D6 tím „velkým prázdnem“ nebo by zhruba stejně dobře fungovala kratší dálnice k Chomutovu a dál po D7. Do Prahy by to bylo asi o 20km dál ale stavělo by se o 70km dálnice míň a navíc by to spojovalo KV s Ústeckým a časem třeba i Libereckým krajem.

Ale teď už je to stejně jedno, D6 je rozestavěná v nějaké stopě a už nedává smysl ji nedokončit

Honza D

Jakákoliv R či D současných parametrů mezi Ostrovem nad Ohří a Perštejnem či Kláštercem nad Ohří bude stavebně enormně náročná a ruku v ruce s tím jde i finanční náročnost. Z jedné strany přírodní park, z druhé strany VVP a uprostřed úzké údolí Ohře s dvojkolejnou tratí na jednom a úzkou a klikatící se I/13 na druhém břehu. Nová komunikace je třeba, ale kudy? Tunelem od Stráže za Boč po levém břehu? Možná…
Dokončení D6 do KV jednoznačně dává smysl.

Změna je na dohled

Tak zase to hodně pomůže Rakovnicku, Podbořansku, severu Plzeňského kraje a východu Karlovarska. A to jsou jinak většinou docela odstrčené a odřízlé regiony.

J.K.

Navíc to bude alternativa Praha – Bavorsko při jakémkoliv problému na D5…

Jako silnice naštěstí není dráha, aby „stačilo“ leštit 160 let staré trasy.

opičák

přesně, jako D8 do Ústí, napojení na Prahu a na Berlín a ten ekonomický boom, nestačím se divit :))))

Zdenek Hrdlicka

Bude mrzení, až se po dokončení dálnice zjistí, že to nepomohlo.

Miky

Něco je potřeba míň, něco víc a něco úplně nejvíc. Ale staví se prostě to, co má stavební povolení, ne to v čem je po soudech a úřadech hozených tucet vidlí. To neříkám, že bych tím byl nějak nadšen, to je prostě fakt. A jiný to nebude, Kamile.

Jaaa

Tahle dálnice rozhodně Karlovarskému kraji nijak nepomůže. Výsledkem bude pouze skokový nárůst tranzitu a velké divení se, jaktože průtah Varama najednou nestačí.

A pokud vím, tady už to vede mimo obce teď.

krtek

Co kus to názor – já tam jezdím pravidelně a nesouhlasím s Vámi

Tom

Zřejmě se zvýší cena nemovitosti v KV. Hodina do Phy. To by mohlo byt pro část lidí atraktivní. Ceny jsou nyní nízké. Snad to trochu naredi Rusaky.

Aussiger

Ne to si nemyslím..

David

Ten kraj může být úplně v pohodě na chalupy … príroda, nějaká základnu občanska vybavenost. Do hodiny od Prahy, ne až tak daleko do hor.

Bidlo

Vy máte také dobře zeleně vypatláno v prázdné makovici, že?

bakiy

A já doteď myslel, že největší priorita je být s D3 rychle na hranicích, abychom to tomu Rakušákovi natřeli, ale ono nee…

mgr.pavel

Jak stavba D6 zpomaluje stavbu D3, prosím?

Danny

Nijak. Jen je treba si rypnout….

bakiy

Tak, tak. Akorát mi tam zmizel úsměvnej smajlík. A není to rýpnutí do stavby dálnice, ale do „blbejch ředitelskejch keců“… Současnou I/6 jsem v životě nepoužil (ano, v životě sem neměl potřebu se dostat z Varů do Prahy), takže D6 mi sice je „ukradená“, ale i za mě dobře, že se staví. Stejně jako ta D3, která mi vede „kolem baráku“ a zkrátí mi cestu do práce, nebo třeba D35, D49, D55, který mi ale jsou taky „k ničemu“…

Tomáš Záruba

„Dostavba dálnice D6 z Prahy do Karlových Varů je pro ŘSD zásadní prioritou“

Tak nejzbytečnější dálnici v ČR bychom tedy měli… A samozřejmě „priorita, nutnost, včerabylopozdě“. Až někdo přijde (já to nebudu) s tím, že kromě mostecké odbočky VRT a případné modernizace Klášterec – Vary by to chtělo tímto směrem spíš něco „rovně, přes Kladno“ i na železnici… To bude klepání na čelo, že územím nikoho, a kdo tím bude jezdit, atakdále.

218

Zas tři dálnice do Podkrušnohoří 20 km od sebe, kdo z vás to má!

Petr Šimral

Musím přiznat, že i když jsem původem ze Sokolova, dnes bytem ve Středočeském kraji, tak bych raději viděl kvalitní kompletní D7 + D13 Praha – u Chomutova – Ostrov – KV a D6 do Chebu a od Nového Strašecí do KV nechat kvalitní I/6. Jenže stejně by musely být obchvaty Krušovic, Krupé, přejezdu, Hořesedel, Hořoviček, jesenické křižovatky s I/27 a pak vám z toho najednou vypadne úplná D6 Nové Strašecí – Bošov. Na území Karlovarského kraje není na I/6 jediná obec, tam by stačilo předělat odbočovací a připojovací pruhy, když už konečně po mnoha smrtelných nehodách máme z Olšových Vrat… Číst vice »

krtek

Že je to nejzbytečnější dálnice je čistě Váš subjektivní dojem, nebo můžete posloužit nějakými fakty? Pro mně třeba zbytečná rozhodně není, ale to není argument…

Tomáš Záruba

Je s jen malou újmou nahraditelná alternativou, která je potřebná i pro další směry: D7 a následně čtyřpruhem „R13“. A ještě k tomu daný směr nepatří k nejvíce zatíženým (ani D6, ani D7, takže by nehrozilo nic jako „na D7 se to nevejde“).
Úsek D6 z Prahy někam za Kladno (asi Strašecí, možná Stochov) nezpochybňuji, tam je velký pohyb v rámci dojížďky z okolí a zároveň spousta obcí na staré trase. Ale kvůli tomu není třeba asfaltovat „letiště“ v pustinách kolem Bochova.

Miroslav

Jel jste někdy po I/13 z Klášterce do Ostrova? Tam postavíte čtyřpruh pouze v 20 km tunelu. Tu cenu bych ani nechtěl vidět.

Dálnice

Takove detaily pan Zaruba neresi. Fixou na mape mu to proste vyslo takhle nejlip…

Tomáš Záruba

Vtip je v tom, ze pro spojeni KV – UL to tam i presto jednou vznikne. Neni alternativa. Ale jako alternativa pro smer Praha by to naopak poslouzilo dobre, kdyznuznto bude.

Miroslav

Alternativa je. Je to silnice I/27. Už teď se vylepšuje. Je to z Mostu zároveň tah na Plzeň. Most Karlovy Vary po I/13 je 88 km. A po I/27+D6 nějakých 103 km. Už dnes je to časově stejně, (po dokončení mostu u Žiželic ). Za pár milionu udělat obchvat Blšan a Strojetic a máme trasu jako víno. Do budoucna stačí přidávat pruhy, místa je tam všude dost.

218

Tak řekněte,která existující dálnice v Česku je zbytecnejsi? Mě teda nenapadá žádná, leda torzo D3, pokud středočeský úsek nikdy nebude a skončí to dotažením D4 až do Budějc..

MMXA

Zbytečná svým způsobem není žádná. Pokud žiju na západě čech, tak je pro mě D6 priorita a naopak pokud žiju v ČB tak je pro mě zase priorita za D3. Prostě pro každého je priorita jinde.

bernasep

Neuvěřitelné tempo , zvláště s ohledem na to, že tato dálnice se začala stavět před revolucí !!

218

Skoro všechny dálnice se začaly stavět před revolucí, tři dokonce už před dvěma (z toho ze dvou vlastně nestojí skoro nic)

Xaver

Je vidět, že Kupka nezná ani materiály ŘSD, dle kterých má být úsek KV – Olšová Vrata hotový v r. 2029.

Marek Kubík

Těší mě že se po letech staví D6 tak usilovně, občas jezdím po stávající I/6 a ten provoz na současné trase skutečně není odpovídající.

rzc

Nejdrazsi = jako 150 metru koleji v Ceske Trebove.

Jiří Kocurek

Jako by tam byly jenom 4 vedle sebe. Je jich tam 100 km a 400 výhybek.

Clovek

Velké štěstí ze tam těch koleji císař pan nepostavil 1000km. To by se musela zastavit Morava aby je Dobra Správa mohla opravit.