Nejdelší a nejdražší. ŘSD začalo stavět 12 nových kilometrů D6. Do Varů má být hotovo za čtyři roky
Budoucí D6 Petrohrad - Lubenec. Pramen: ŘSD
Ze zhruba 130 kilometrů dlouhého spojení mezi hlavním městem a Karlovými Vary zbývá dokončit 63 kilometrů dálnice.
Naprosto zbytečná investice, na minimální počet vozidel denně, navíc když by se konečně zmodernizovala a dostavěla železnice v této oblasti. Namísto toho je snaha ji zde totálně rozbít a zlikvidovat.
Která lokálka v této oblasti by dokázala nahradit dálnici? 😁😁😁
Třikrát sláva. Teď ještě podél dálnice cyklostezku a rychlovlak a bude to úplné 👍
Tak popravdě až bude tady D6 tak stará I/6 bude pro silniční kola parádní, na to se těším…:)
Nejásal bych, místní co nebudou chtít utrácet za DZ, tak se tam budou prohánět dál.
Moc pěkné , že se dokončí .. Ale toto je opravdu “zbytná “ dálnice , kde bude minimální provoz… D52, 6 pruhu kolem Brna a 6 pruhu D11 do Poděbrad , to nebude ani za 10 let
Není, spojuje ten region s republikou a navíc, místní provoz je na silnici I. třídy dost velký. Často slychávám, jak je Karlovarsko plné Rusáků, dezolátů nebo nezaměstnaných. Položíme si ale, ale otázku, jestli se skutečně udělalo něco pro to, aby tomu tak nebylo..Proto si myslím, že ta dálnice je klíčový prvek ke zlepšení.
Otázka je jestli bylo nutné stavět D6 tím „velkým prázdnem“ nebo by zhruba stejně dobře fungovala kratší dálnice k Chomutovu a dál po D7. Do Prahy by to bylo asi o 20km dál ale stavělo by se o 70km dálnice míň a navíc by to spojovalo KV s Ústeckým a časem třeba i Libereckým krajem.
Ale teď už je to stejně jedno, D6 je rozestavěná v nějaké stopě a už nedává smysl ji nedokončit
Jakákoliv R či D současných parametrů mezi Ostrovem nad Ohří a Perštejnem či Kláštercem nad Ohří bude stavebně enormně náročná a ruku v ruce s tím jde i finanční náročnost. Z jedné strany přírodní park, z druhé strany VVP a uprostřed úzké údolí Ohře s dvojkolejnou tratí na jednom a úzkou a klikatící se I/13 na druhém břehu. Nová komunikace je třeba, ale kudy? Tunelem od Stráže za Boč po levém břehu? Možná…
Dokončení D6 do KV jednoznačně dává smysl.
Tak zase to hodně pomůže Rakovnicku, Podbořansku, severu Plzeňského kraje a východu Karlovarska. A to jsou jinak většinou docela odstrčené a odřízlé regiony.
Navíc to bude alternativa Praha – Bavorsko při jakémkoliv problému na D5…
Jako silnice naštěstí není dráha, aby „stačilo“ leštit 160 let staré trasy.
přesně, jako D8 do Ústí, napojení na Prahu a na Berlín a ten ekonomický boom, nestačím se divit :))))
Bude mrzení, až se po dokončení dálnice zjistí, že to nepomohlo.
Něco je potřeba míň, něco víc a něco úplně nejvíc. Ale staví se prostě to, co má stavební povolení, ne to v čem je po soudech a úřadech hozených tucet vidlí. To neříkám, že bych tím byl nějak nadšen, to je prostě fakt. A jiný to nebude, Kamile.
Tahle dálnice rozhodně Karlovarskému kraji nijak nepomůže. Výsledkem bude pouze skokový nárůst tranzitu a velké divení se, jaktože průtah Varama najednou nestačí.
A pokud vím, tady už to vede mimo obce teď.
Co kus to názor – já tam jezdím pravidelně a nesouhlasím s Vámi
Zřejmě se zvýší cena nemovitosti v KV. Hodina do Phy. To by mohlo byt pro část lidí atraktivní. Ceny jsou nyní nízké. Snad to trochu naredi Rusaky.
Ne to si nemyslím..
Ten kraj může být úplně v pohodě na chalupy … príroda, nějaká základnu občanska vybavenost. Do hodiny od Prahy, ne až tak daleko do hor.
Vy máte také dobře zeleně vypatláno v prázdné makovici, že?
A já doteď myslel, že největší priorita je být s D3 rychle na hranicích, abychom to tomu Rakušákovi natřeli, ale ono nee…
Jak stavba D6 zpomaluje stavbu D3, prosím?
Nijak. Jen je treba si rypnout….
Tak, tak. Akorát mi tam zmizel úsměvnej smajlík. A není to rýpnutí do stavby dálnice, ale do „blbejch ředitelskejch keců“… Současnou I/6 jsem v životě nepoužil (ano, v životě sem neměl potřebu se dostat z Varů do Prahy), takže D6 mi sice je „ukradená“, ale i za mě dobře, že se staví. Stejně jako ta D3, která mi vede „kolem baráku“ a zkrátí mi cestu do práce, nebo třeba D35, D49, D55, který mi ale jsou taky „k ničemu“…
„Dostavba dálnice D6 z Prahy do Karlových Varů je pro ŘSD zásadní prioritou“
Tak nejzbytečnější dálnici v ČR bychom tedy měli… A samozřejmě „priorita, nutnost, včerabylopozdě“. Až někdo přijde (já to nebudu) s tím, že kromě mostecké odbočky VRT a případné modernizace Klášterec – Vary by to chtělo tímto směrem spíš něco „rovně, přes Kladno“ i na železnici… To bude klepání na čelo, že územím nikoho, a kdo tím bude jezdit, atakdále.
Zas tři dálnice do Podkrušnohoří 20 km od sebe, kdo z vás to má!
Musím přiznat, že i když jsem původem ze Sokolova, dnes bytem ve Středočeském kraji, tak bych raději viděl kvalitní kompletní D7 + D13 Praha – u Chomutova – Ostrov – KV a D6 do Chebu a od Nového Strašecí do KV nechat kvalitní I/6. Jenže stejně by musely být obchvaty Krušovic, Krupé, přejezdu, Hořesedel, Hořoviček, jesenické křižovatky s I/27 a pak vám z toho najednou vypadne úplná D6 Nové Strašecí – Bošov. Na území Karlovarského kraje není na I/6 jediná obec, tam by stačilo předělat odbočovací a připojovací pruhy, když už konečně po mnoha smrtelných nehodách máme z Olšových Vrat… Číst vice »
Že je to nejzbytečnější dálnice je čistě Váš subjektivní dojem, nebo můžete posloužit nějakými fakty? Pro mně třeba zbytečná rozhodně není, ale to není argument…
Je s jen malou újmou nahraditelná alternativou, která je potřebná i pro další směry: D7 a následně čtyřpruhem „R13“. A ještě k tomu daný směr nepatří k nejvíce zatíženým (ani D6, ani D7, takže by nehrozilo nic jako „na D7 se to nevejde“).
Úsek D6 z Prahy někam za Kladno (asi Strašecí, možná Stochov) nezpochybňuji, tam je velký pohyb v rámci dojížďky z okolí a zároveň spousta obcí na staré trase. Ale kvůli tomu není třeba asfaltovat „letiště“ v pustinách kolem Bochova.
Jel jste někdy po I/13 z Klášterce do Ostrova? Tam postavíte čtyřpruh pouze v 20 km tunelu. Tu cenu bych ani nechtěl vidět.
Takove detaily pan Zaruba neresi. Fixou na mape mu to proste vyslo takhle nejlip…
Vtip je v tom, ze pro spojeni KV – UL to tam i presto jednou vznikne. Neni alternativa. Ale jako alternativa pro smer Praha by to naopak poslouzilo dobre, kdyznuznto bude.
Alternativa je. Je to silnice I/27. Už teď se vylepšuje. Je to z Mostu zároveň tah na Plzeň. Most Karlovy Vary po I/13 je 88 km. A po I/27+D6 nějakých 103 km. Už dnes je to časově stejně, (po dokončení mostu u Žiželic ). Za pár milionu udělat obchvat Blšan a Strojetic a máme trasu jako víno. Do budoucna stačí přidávat pruhy, místa je tam všude dost.
Tak řekněte,která existující dálnice v Česku je zbytecnejsi? Mě teda nenapadá žádná, leda torzo D3, pokud středočeský úsek nikdy nebude a skončí to dotažením D4 až do Budějc..
Zbytečná svým způsobem není žádná. Pokud žiju na západě čech, tak je pro mě D6 priorita a naopak pokud žiju v ČB tak je pro mě zase priorita za D3. Prostě pro každého je priorita jinde.
Neuvěřitelné tempo , zvláště s ohledem na to, že tato dálnice se začala stavět před revolucí !!
Skoro všechny dálnice se začaly stavět před revolucí, tři dokonce už před dvěma (z toho ze dvou vlastně nestojí skoro nic)
Je vidět, že Kupka nezná ani materiály ŘSD, dle kterých má být úsek KV – Olšová Vrata hotový v r. 2029.
Těší mě že se po letech staví D6 tak usilovně, občas jezdím po stávající I/6 a ten provoz na současné trase skutečně není odpovídající.
Nejdrazsi = jako 150 metru koleji v Ceske Trebove.
Jako by tam byly jenom 4 vedle sebe. Je jich tam 100 km a 400 výhybek.
Velké štěstí ze tam těch koleji císař pan nepostavil 1000km. To by se musela zastavit Morava aby je Dobra Správa mohla opravit.