Nejdelší a nejdražší. ŘSD začalo stavět 12 nových kilometrů D6. Do Varů má být hotovo za čtyři roky
Budoucí D6 Petrohrad - Lubenec. Pramen: ŘSD![Budoucí D6 Petrohrad - Lubenec. Pramen: ŘSD](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/07/Lubenec.jpg)
![Budoucí D6 Petrohrad - Lubenec. Pramen: ŘSD](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/07/Lubenec.jpg)
Ze zhruba 130 kilometrů dlouhého spojení mezi hlavním městem a Karlovými Vary zbývá dokončit 63 kilometrů dálnice.
A já doteď myslel, že největší priorita je být s D3 rychle na hranicích, abychom to tomu Rakušákovi natřeli, ale ono nee…
„Dostavba dálnice D6 z Prahy do Karlových Varů je pro ŘSD zásadní prioritou“
Tak nejzbytečnější dálnici v ČR bychom tedy měli… A samozřejmě „priorita, nutnost, včerabylopozdě“. Až někdo přijde (já to nebudu) s tím, že kromě mostecké odbočky VRT a případné modernizace Klášterec – Vary by to chtělo tímto směrem spíš něco „rovně, přes Kladno“ i na železnici… To bude klepání na čelo, že územím nikoho, a kdo tím bude jezdit, atakdále.
Neuvěřitelné tempo , zvláště s ohledem na to, že tato dálnice se začala stavět před revolucí !!
Je vidět, že Kupka nezná ani materiály ŘSD, dle kterých má být úsek KV – Olšová Vrata hotový v r. 2029.
Těší mě že se po letech staví D6 tak usilovně, občas jezdím po stávající I/6 a ten provoz na současné trase skutečně není odpovídající.
Nejdrazsi = jako 150 metru koleji v Ceske Trebove.
Jako by tam byly jenom 4 vedle sebe. Je jich tam 100 km a 400 výhybek.
Velké štěstí ze tam těch koleji císař pan nepostavil 1000km. To by se musela zastavit Morava aby je Dobra Správa mohla opravit.