Nedůstojné a nebezpečné. Ostuda Liberce zmizí, pod tratí rozšíří propustek za 63 milionů korun

Podchod pod železniční tratí v Liberci. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czPodchod pod železniční tratí v Liberci. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Přístup pod trať bude nově bezbariérový.

32 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr

Jako pravidelný uživatel si myslím, že v libereckém kraji neexistuje jiný podchod kterým by prošlo za rok více lidí. Samozřejmě diky akcím v aréně. Je dobře že dojde k jeho zlidštění a zkultůrněni

SYN

Jen aby nezapomněli že tu roli propustku asi nebude možné zrušit… čili když bude nějaký slejvák, tak tam asi poteče nějaká voda (zřejmě to půjde udělat nějakým kanálkem pod podlahou, ale v případě „něčeho většího“ to nejspíš nebude stačit… ne nadarmo ten původní propustek nebyl zrovna malý…)

Jirik

Tak nedustojne urcite, kape tam na hlavu a musim se ohybat, ale nebezpecne to neni. Kdyz holt clovek neumi chodit, tak se zmrzaci kdekoliv.

Helena

Také jsem se v tom podchodu pro pěší
zranila. Uprostřed při chatrném osvětlení
stála bedna s ostrými hranami. Večer je
to tam strašidelné. Už aby to předělali.

Lula

Už jsem se lekl, že bude nová budova autobusáku… Uff

Karlos

Zázemí bude nově v Uranu. Hala není kde postavit 😁

Jaromír

No, jestli je ten průchod z roku 1859, tak to ho postavili moc dobře, když drží funkční skoro 170 let. Jsem zvědav jak dlouho bude trvat, než ho budou po revitalizaci poprvé opravovat 😉

Karlos

Byly doby, kdy tam aspoň vyměnili žárovku 😁

SYN

Určitě byly i doby kdy v propustku žádná žárovka nebyla… ostatně, bez té haly tam asi zdaleka nebyl takový „provoz“ že?

Trumway

Další stavba z níž čiší historie se stane minulostí.

SYN

Jen to nepřivolávejte, ještě někdo navrhne památkovou ochranu!

babilon

Škoda, že jsem o tom nevěděl dřív, to bych si to prošel. 😉

Jirik

A to obnasi co? Ze se klepne na kamen, vyfoti se a jde se domu? A pak do brezna klid? Nejak se me to nechce pochopit. Ale kdyz to bude v zime otevreny, tim lip.

Anonym

Kdyby těch 63 mega rozdělili těm co tamtudy projdou víc než dvakrát v životě, bylo by to asi účelnější. Ta cena je naprosto šílená, myslím, že by podchod šlo zrevitalizovat výrazně levněji. Ale opět zvítězilo megalomanské řešení. Vždyť to je 6 korun za každého občana za jednu blbou díru pod tratí. Kdyby takto stavěli za Rakouska železnice, neměli bychom ani trať z Prahy do Brna.

Jiří Kocurek

Slavíč znáte? Ušetřili na profilu tunelu.

Možná kdybyste si přečetl článek, tak se dozvíte, že to není revitalizace a také byste se dočetl, že se přitom dělají přeložky inženýrských sítí. To tehdy nebylo, elektřina, parovod, veřejné osvětlení, byly jen vodovody a někde i kanalizace.

Anonym

Tímhle jako budou jezdit vlaky? Melete páté přes deváté. Přeložky inženýrských sítí by měly jít za jejich provozovateli, ne z veřejných peněz.

Han van Meegeren

Klííííd, i vilka pro kohosi bude.

Anonym

A zdá se že ne jen jedna.

Han van Meegeren

Tohle nejsou nikdy domky jako pro nás obyčejné smrtelníky.

SYN

Tak to těžko, zase tak báječný vejvar to není… Milion je dneska už jen za to že se na to projektant podívá…

Karlos

Vysoká cena je nejspíš spojená s tím, že nad propustkem vede, myslím, 6 tratí, prosakuje do něho voda, takže je z větší části shnilý „strop“. Kvůli bezbariérovosti bude nutné rozšíření, a úprava přístupových cest. Jestli jste schopen provést práce levněji, měl jste dát nabídku 🙂

Laborec425

To jsou argumenty.
Moc dobře všichni víme, že máme v ČR nejdražší a nejpomalejší stavby. Vše zdražené jednou tolik než v zahraničí. A i tak se budou někteří jedinci zastávat českých stavebních firem. Stačí s jakýmkoliv řemeslníkem jenom jednat a cítíte tu odpornou aroganci a povýšení.

Patrik

Tudyma jsme chodili do školy na „chaloupku“ 😁 Před 30 lety….

Martin1

Já před 25 lety. To bylo těsně před sloučením s pavlovickou školou.

Gejza

Ale pěšky jste to celé z Dunaje asi nedávali, ne?

Martin1

To ne. Tehdy byla naplánovaná výuka tak, že se tam odučil celý den, tudíž jsme tam začínali normálně od osmi hodin a přesun byl pak jen na oběd. 🙂

Gejza

Kdysy jsem tudy chodil, ale nepřipadalo mi, že by šlo o směr zajímavý pro pěší. Ono je to totiž celkově nepřívětivé prostředí pro pěší od Milady Horákové až po Jeronýmovu. Chodec tam na 400 m překoná Nisu, parovod, vlečku, silnici I/35, zhlaví žst a dvě místní komunikace. Přitom tam není žádná zástavba, jen hluchá místa. Takové nevábné útroby městské infrastruktury…

M19

Já tedy nevím, ale pokud nejsem na výletě, tak volím nejkratší trasu. Kochání s tím nemá co dělat.

Petr Nick

Souhlas, chodil jsem tam v devadesátkách , kdy to bylo ještě v původním ( šíleném ) stavu.. světlost tak180cm, tma, kaluže. Následně přejít Doubskou bez chodníku, pod 35tkou, přejít vlečku.. nic moc.

Cenová je přestřelená, asi dobrý výběrko

Jirik

Na arene je pomerne husta zastavba cinzaku hned vedle sportparku, ja tu treba bydlim a vnimam to jako takove male centrum samo o sobe. Plus ubytovani zahranicni sportovci z hotelu arena a z dukly, caste masivni sportovni akce, hosti proudici na hokejova utkani, volejbal, mma atd apod., cela obytna ctvrt Horni Ruzodol s velkym gymnaziem a dvema ZS. Kvantum z techto lidi chodi pesky nakupovat na Horakovou do Kauflandu nebo na sidliste Dobiasova. Kdyz je hokej, jsou dlouhe turnusy lidi az od benziny, resp. z Cechovy, vsichni se plazi skrz mysi diru.