Nedostatek CityElefantů. Vysokopodlažní Syslografy zamířily na další linku PID
Syslograf na lince S9. Foto: Juraj Kováč

Nedostatek souvisí s instalací ETCS či antigraffiti polepů.
Nedostatek souvisí s instalací ETCS či antigraffiti polepů.
Nejen CityElefantů. V Pardubickém kraji nám už jezdí i Regionovy s polepama ODIS…
A to že to má jiný polep vadí někomu kromě polepošotoušů?
Zkoušel jste o přečteném i přemýšlet?
Vzhledem k tomu, že pardubické krajské barvy jsou jednoznačně nejpříšernější, tak každý cizokrajný polep je změna k lepšímu! 😉
To nemohou periodické opravy kombinovat i s dosazovaním ETCS a anti grafity polepů?
Spíš je otázka, proč jsou ty tři akce skloubené tak, že způsobily větší nedisponibilitu vozidel. Ani jedno z toho nejsou žádné náhlé nebo neočekávané události. Vyvazovačky mají pravidelný režim, o ETCS se vědělo dopředu roky a fólie se můžou lepit kdykoliv. To snad šlo naplánovat…
Jak jsou syslografy vysokopodlažní? Ty dvoupatráky nejsou že ano, bdmtee a sysel ano, ale 4x nízkopodlažní, tak nebuďte zaujatí, prosím. Jakoby, ty vagóny jsou modernizované, myslím, že je to úplně jedno, kolikrát jsou v hezcim stavu než Elefanty.
Omlouvám se, moje chyba, je tam jen jeden.
To pořád znamená, že je to nízkopodlažní vlak.
Vlaků je jen 7, počítat do výkonu soupravu do depa není asi O.K. A není to žádný Syslograf navíc, je to souprava z 9607, jen posílena o další vozy (kapacita) a na 9607 je také zesílená souprava od táborských Sp.
To je ta obnova vozového parku v podání Syslodrah….
Proč se nepoužijí Bdmteeo²⁹⁴, které v Praze jsou a v pracovní dny se nevyužívají? Místo Bymáků by to bylo mnohem pohodlnější (větší prostor na nohy, vyšší kapacita, nízkopodlažní…). U Honeckerů nebyl problém s doplněním UIC kabelu, tak škoda, že to ještě nikdo neudělal u zbytku pater
Jsou v oufalém stavu se obavám a nejezdi ani o víkendech
Ty už jsou odstaveny. Neumožňují vratnou soupravu a jejich stav byl tristní.
Proč neumožňují vratnou soupravu?
Kdyby chtěli ČD opravdu situaci řešit tak by je zrekonstruovali
Kdy půjdou konečně Bdmteeo na reklamaci po zpackané rekonstrukci a po nulové údržbě díky které jsou na šrot?
Otázka je, co lze reklamovat a co bylo zanedbanou údržbou.
Kdyby tam byla klima tak je to dobrý vlak ale bez ni a navíc ve stavu co patráky jsou to je hrůza
Teď to ještě bez klimy půjde.
Klima je v řídicím voze.
Ta vychladí celý vlak natošup.
Pořád tady lidi brečí jak by měla být možnost volby v soupravě protože klima funí lidem za krk atd. a když tady je souprava které tento “požadavek” tak je to zase špatně :-).
Tak on je totiž ten poměr „bez klimy“ vs. „s klimou“ spíše takový, že by stačil ve vlaku jeden vůz bez a zbytek s klimou a ne naopak, jak tomu je v syslografech.
600 míst k sezení v bymácích? Asi ne…
Na papíře 😀
Myšleno pro děti
Reakce lidí většinou je, jestli TOHLE někdo myslí vážně. Mluvčí zřejmě dostal noty udělat z muzea na kolejích přednost. Ráno na S7 není zbytí (stojí se na jedné noze, ještě ne na své), ale odpoledne do toho leze málokdo (vliv dementního grafikonu, kdy krátké spoje jedou krátce po dlouhém, nejedou na Hlavák / z Hlaváku a na Smíchově to stanicuje na tom nástupišti 1A, tedy celkem pochoďák.
Mluvčího bych poslal si do toho sednout, na čtyřku obsazenou průměrně vzrostlými lidmi.
Tyto bizarní soupravy tahají trn z paty, o tom žádná, ovšem časté cedulky o nefunkčních dveřích nepřestávají udivovat.
To byste se divil, osobně se také spíš snažím vyhnout jízdě v této muzeální soupravě, nicméně odpoledne na Smíchově naopak často vídám lidi, kteří si radši jdou rovnou sednout do přistaveného vlaku do Řevnic ještě chvíli před odjezdem předchozího vlaku do Berouna.
Souhlasím, též jsem svědkem
těch je ale podstatná menšina, zpovykaní pražáci se radši narvou do berounského vlaku a pak si strašně stěžují že museli do radotína 10minut stát ……v opačném směru je ukázkový vlak 8817 do kterého se musí v radotíně všichni za každou cenu dostat když za 10 slovy deset minut jede poloprázdný další
To ale neni vli grafikonu, ale Výtoňskeho mostu…
Až se sloni vrátí s ETCS a polepy, syslografy předpokládám zůstanou.
ETCSizace bude ž do jara 26, polepy snad letos dokončí. Ony ty polepy stály skoro půl roku než si Stč.kraj vybral vnitřní dizajn. Jo, na přání Stč.kraje budou stejně dále odstavené další kvůli instalaci kamer, ono vše sundat, natahat kabely není práce na týden…
Jak jste na takovou kravinu přišel?
a vůbec nebudou chtít ČD doplatek za retrojízdu po vzoru víte koho…? popř. by mohly nabídnout 810+010+010+010+010. #cestazazažitekem 😀
Chybí ti na konci ještě 810. Takhle to leta jezdilo z ČB do Volar… 🙂
Pravda pravda. Volary si pamatuju, dlouhá cesta na Šumavu to byla 😁
Jj, na to se pamatuju, ale to už je hodně dávno, co jsem tím jel! 😅 Ale tak já byl něco jako turista, tak mi to nevadilo. Ono to bylo v zimě, Šukafony dobře topí, a navíc to mělo svůj smysl: z Budweisu vyjel 810 + B(D)tax + Btax. První Btax se odpojoval, myslím, v Českým Krumlově, druhý v Černé v Pošumaví?, myslím, říkám, už je to dlouho. A jo, jako, tý poptávce to zhruba odpovídalo, pak už jelo beztak v Šukafonu pár kaštanů. Ten vlak jel, já nevím, 3 hodiny? Tak nějak. Takový Putování Jana Amose, nedivím se, že… Číst vice »
Jenže to bylo nejspíš v osmdesátých letech. Po roce 1989 nastala změna, na trati České Budějovice – Volary začaly jezdit přímé vlaky, kdy odpadl nesmyslný přestup v Kájově a v byla to divočina, když na vlaku jely dvě 810 a mezi nimi čtyři 010. Jelo to, ale do stoupání dost pomalu (maximálně 30 km/h), protože šly využít jen stupně 1 a 1B 😁😁😁.
Funkcni ropovod ma dnes cenu zlata.
To už na 171 jezdilo. V roce 1995 se o prázdninách dělalo na mostě v Mokropsech, jedna kolej se nechala skrz a druhá se využívala pro pendly Radotín – Mokropsy a zpět v podání 810 + 4×010 + 810
Ty pendly do Mokropes jezdily už z hlavního nádraží, tedy alespoň některé, protože je hodně fotek těchto vlaků s 810 a 010 i ze Smíchova a jeho okolí.
tak aspoň ty Syslografy někde vojezdí…
600 míst k sezení. Dovolím si krátky dodatok: Pro cestující bez noh.
Ani tak ne; počítej:
REKO Bdmtee má 80, nebo 82, míst k sezení (proti původním 96), jsou 4, to máme 4 × 82 = 328 míst.
Bdmteeo má 126 míst k sezení, to je 328 + 126 = 454 míst.
Bfhpvee295 má 58 pevných a 12 sklopných sedaček, tj. 454 + 58 + 12 = 524 míst.
600 kaštanů na 524 míst ČD nenaprsujou, ani kdyby to byli Vieti. Nebo kdyby byli velcí, jak já. 😅
Jenomže to nejsou reko Bdmtee, to jsou původní s 96 místy
Ale ani tak to není 600, je to 580 …
Jsem ani nevěděl, že ČD ještě nějaké původní mají. 😅
To je sice hezké, ale žádné reko Bdmtee v Praze určitě nebudou
Dneska jsem tím jel a dostatečnou kapacitu to teda rozhodně nemá.
Taky může jezdit jedna 471, jako na všech spojích S2
Tak ono to cca odpovídá jedné 471, Jeden vůz dvojpodlažní a další myslím, že 4 jednopodlažní. Bohužel se tam ale na té čtyřsedačce 4 lidi nevejdou.
Od teď buď auto nebo S2.
A kdo že ty polepy, nejen vnitřní, chce? Je nějak ticho.
sprejeři nejsou hluční…
Nebude to problém vzhledem k tomu, že ty patra mohou maximálně 100 km/h? Když jsem je potkal pár dnů dozadu, přijel vlak s nezanedbatelným zpožděním a hádám, že vzniklo právě kvůli snížené rychlosti.
Na trati 232 to ničemu nevadí
Nevím, jak je to na téhle trase s nejvyšší traťovou rychlostí, ale subjektivně my tyhle soupravy přijdou línější, než elefanty nebo pantery.
Aby nebyly línější, musely by to být dvojesografy, předpokládám. Maximálka je nezajímavá, problém je počet hnaných náprav a výkon na tunu.
I to je na S7 občas k vidění.Jen si nejsem jistý zda opravdu obě loko jedou na ty 3 nebo 4 vagóny ve výkonu. BTW nebudou to spis dvoj_persingo_grafy?
No to bude asi tím, že soupravu, se kterou se může 100, táhne lokomotiva na 140 která nemá takovou tažnou sílu. A nebo se za to bojej pořádně zabrat.
Tam bych hledal zdržování spíš v pomalejších rozjezdech a hlavně pomalejším nástupu/výstupu cestujících. Samotná rychlost tak velký vliv mít nebude.
Já v tý soupravě vidím patrák, takže částečně nízkopodlažní to je…
Tak on i sysel, ač není nízkopodlažní, je přístupný pro vozíčkáře
Tady na těch masových linkách jde spíš o rychlost nástupu všech cestujících, než příležitostného vozíčkáře.
Částečně ano, ale s vozíkem se tam rozumně nastoupit nedá a s kočárkem člověk nezajede dál než na představek, takže bezbariérovost je to pouze pro forma.
Spoje jsou v JŘ nicméně nadále označené jako bezbariérové, protože kvůli cestujícím to přeci nejezdí.
To mi připomnělo vysokýho Crosswaye s nějakou tou vozíčkářskou plošinou: „Jak se ta plošina ovládá?“ – „Nefunguje.“
Ale na linku bylo vypraveno vozidlo, které splňuje standard nízkopodlažnosti. 😅
„Namísto toho nově vypravované soupravy nabízí téměř 600 míst k sezení a zajišťují tak dostatečnou kapacitu daných spojů během dopravní špičky.“
Jo… ne. Nezapomeňme, že jsou to místa v honeckrech, takže se sedí po dvou lidech na čtyřsedačku. Ale když dobrých zpráv je čím dál, tím míň, je třeba horším zprávám dávat úsměvná hesla.
a co mají dělat když 471 prostě nejsou
Co tam poslat nějaké normálnější postarší vagóny, co mají formálně nižší, ale reálně vyšší kapacitu? Přidat sedmý vagón a druhou lokomotivu, aby se stíhaly JD?
Bdt, kde zas bude průvodčí obcházet dveře?
Ono by stačilo aby lidé po sobě ty dveře zavírali, když jsou poslední
Chápu, že bez dalších 10-20 panterů rozumné nápady došly a zbývají jen ty zoufalé.
Sedm vagónů se nevejde k perónu
Ani když se povystrčí mašina? Kde?
V Milovicích, dva elefanti se vejdou, šest vozů+mašina ne, mašina by byla buď na výhybkách, nebo ve šturcu
Perón má 190 metrů od návěstidla k návěstidlu
K čemu, když se to pak nevejde k peronu…
I kdyby výrazný německé dvoupatraky s dieselem tak by to bylo lepší, DB je nabízí k prodeji
Kdyby ČD tento problém řešilo už dávno, tak se dá vyměnit CZE na naše a můžou tahat i elektrikou
Nebyl bych tak přísný. I 3 se na čtyřku vejdou, když musí. Tedy nějakých 450 míst.
Pořad je to o 140 vic než solo ešus
Tak zout si boty a skrčit nohy na sedák, no. A přednostně usazovat proti dospělým děti. 🙂 (Pro děti je místo i na policích. ;))
Pokud budou v techto vlacich nadale platit doklady PID, pak je to idealni, protoze muzejni jizda skoro zadarmo, no kdo z vas to ma, panove?
Ten kdo nepřišel od táboráku. 😀
Levnější než za to platit KŽC.